Pes

Z Necyklopedie

Pes
Dogdrinkingfromtoilet
Pes domácí

Vědecká klasifikace
Říše: živočichové (Animalia)
Kmen: strunatci (Chordata)
Podkmen: obratlovci (Vertebrata)
Třída: savci (Mammalia)
Řád: šelmy (Carnivora)
Čeleď: psovité (Canidae)
Rod: pes (Canis)
Druh: pes domácí (Canis familiaris)
Can cuoco

Psi dělají jen pomocné domácí práce.

Pred vas dum

Příklad nesprávného použití slova pes. Správně mělo být - Choďte srát s vaším prasopsem před váš dům.

Hledá se pes

Hledá se pes

„Živý pes je na tom lépe než mrtvý lev

- Bible

„Kdo chce psa bít, hůl si najde“

- Slepecké přísloví

„Když chci cinického psa bít, hůl si vždycky najdu“

— Miraceti

Pes je špatné pojmenování pro zvíře kočkopes či prasopes, většinou používané jenom pro jednu půlku těla. Proto je doporučeno tento výraz nepoužívat, jelikož vytváří mnoho zmatků.

[editovat] Vznik

Jedna z teorií o vzniku psa říká, že se na Zem dostal tento pozoruhodný a ve všech směrech inspirativní živočich z meteoritu při srážce s naší zelenou planetou na své obvyklé pochůzce naší galaxií. Nejprve ale zajisté začal poznávat nové životní prostředí způsobem jemu vlastním a typickým. Vyznačil si svůj vlastní životní prostor ochcáváním a osráváním všeho, co se mu pod jednoho z tohoto činu schopných orgánů dostalo. Všechny dinosaury a savce, dobývajících se na označené teritorium, zabili metodou pěti kroků a puklého srdce. Tím je současně vysvětleno vyhynutí prastarého druhu dinosaurů.

[editovat] Fyzikálně-zeměpisně-matematicko-politologická úvaha

Fyzikálně-zeměpisně-matematicko-politologická úvaha se považuje za produkt nejmenovaného šíleného vědce a dokazuje, že úloha psů jako takových je mnohem dalekosáhlejší, než se věřilo. Celá teorie je zde přesně odcitovaná.

Na počátku stojí 2 fráze:

1) Změna je život.

2) Život je pes.*

Zůstaňme u změny. Změna se definuje řeckým písmenem "delta". Delta ale vypadá jako trojúhelník; trojúhelník má 180° neboli 10.800 minut. 10.800 minut je 180 hodin a to je zase 7,5 dne. A konečně 7,5 dne je 0,625 měsíce. Díky tomu jsme definovali, že pes má 0,625 obsahu Měsíce. Abychom mohli uvažovat o celém Měsíci, musíme tudíž přidat ještě 0,375 jeho obsahu neboli 60% psa. Získali jsme tedy 160% psa.

Známe-li tyto údaje, můžeme tvrdit, že okolo Země neobíhá Měsíc, ale 1,6 psa, což se zhruba rovná jednomu celému a jednomu psovi bez hlavy a předních končetin.

.*Nejmenovaný šílený vědec patřil k fanatikům uznání psa jako legitimního živočišného druhu. V opačném případě by zřejmě došlo ke změně tohoto úsloví na "život je prasopes".

[editovat] Slavné osobnosti

Výraz Pes může být také mužské jméno, ale zatím si nezískalo moc obdivu. Mezi nejznámější Psy patří např. Pes Novák, který získal Nobelovou cenu za vymyšlení čokolády, či Pes Parský, který vymyslel písmeno jedna. Pes baskervillský byl ve skutečnosti prasopes baskervillský.

[editovat] Úspěšní psi

Největší úspěchy slaví psi u policie. Rex to dotáhl až na komisaře.Prestiž policie se pak značně pozvedla.

Komisar Rex

Rex v čele zásahové jednoky

„Potom vždycky vybral psí komandu a poslal ji napřed. Ta měla za účel oznámit obyvatelstvu ve vesnici, kde jsme měli noclehovat, že žádnej pes nesmí v noci štěknout, nebo že bude utracen. Já jsem byl taky v takový komandě, a když jsme přišli do jedný vesnice na Milevsku, tak jsem si to splet a voznámil jsem starostovi obce, že každej majitel psa, kterej v noci zaštěká, bude utracen ze strategických dùvodù. Starosta se polekal, hned zapřáh a jel na hlavní štáb prosit za celou vesnici o milost. Tam ho vùbec nepustili, posti by ho byli málem zastřelili, tak se vrátil domů, a než jsme přitáhli do vesnice, vovázali všichni na jeho radu psùm kolem držky hadry, až se tři z nich vztekli.“

- Josef Švejk

Světoznámý je také pes Lajka, který byl tak úspěšný, až to odskákal a vystřelili ho. Podrobnosti naleznete v článku Lajka

[editovat] Náboženství

Psi, stejně jako lidé, se dělí na věřící a nevěřící.

[editovat] Odkazy

RedDwarf2 „Už chápu, proč si psi lížou kulky“
Lister při konzumaci psí konzervy, epizoda 14 - Trosečníci

uncyclopedia