Pes Basketballský

Z Necyklopedie

Cinsky-chocholaty-pes-1v

První zmínka o psu basketballském je z roku 1899, kdy jeho přítomnost oznámil jeden z vůdců radikálního hnutí Hamáš nedaleko Londýna, ve stará dobré Anflii. Na takto delikátní případ povolali zkušeného detektiva Sherlocka Homelesse.

Při dlouhých nočních hlídkách nic nenašel. Všichni si mysleli, že pes basketballský zmizel, ale opak byl pravdou! Druhý den ráno zazvonil v Homelessově pracovně pod Tower Bridge telefon. Někdo nahlásil, že viděl Jacka Rozmrazovače (vraha, co násilně rozmrazoval lednice vypojením ze zásuvky), jak vede psa podobného psu basketballskému. "Hurrááá!", zajásal Sherlock Homeless,"Teď můžeme teď chytit 2 masařky jednou rano!". A napadl ho bezvadný plán.

Zavolal nejbohatšímu člověku z Londýna Lordu Fuckinghamovi, a dohodl s ním nádhernou lest na Jacka Rozmrazovače: Lord Fuckingham podle Homelessových instrukcí koupil největší lednici s extra velkým mrazákem a leštěnou úpravou, kterou si mohl dovolit jen nejbohatší člověk. V noci se do domu vplížil Jack Rozmrazovač a po jeho boku i pes basketballský. Už už sahal po šňůře, aby vypojil lednici ze zásuvky když tu náhle ...

... Lord Fuckingham přiskočil, a způsobem sobě vlastním, povalil Jacka na zem. Pak ho ještě trochu líbal za uchem, ale to už mu nandával Homeless náramky. Psa dali do útulku a Rozmrazovač šel sedět do věznice bez lednic.

A to je konec jedné velké kapitoly londýnské historie.

Google uncyc Pes Basketballský na googleTohle je nejlepší článek na téma „Pes Basketballský“ na celým internetu.
Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Prasopes baskervillský.

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Basketbal.

uncyclopedia