Petr Nečas

Z Necyklopedie

NoClock
Petr Nečas
Biografické informace
Vlasy

krátké rovné

Narození

xx. xx. xxxx

Úmrtí

xx. xx. xxxx

Rodina

katolická politicko-podnikatelská

Děti

4 ks

Národnost

moravská

Tituly

RNDr.

Přezdívka

Petr   t=0
Kůl v plotě
Jasánek
Kočkopes

Povolání

fyzik a politik

Zajímavosti
Portrayer

autentický portrét

Švejk2 „Třebas všichni lidi nejsou takoví darebáci, jak se to o nich dá předpokládat; ale jak poznáš dneska toho hodnýho od toho lumpa“
Švejk, I/2 - Dobrý voják Švejk na policejním ředitelství

„Mohlo dojít k tomu, že kombinací nedorozumění a služební horlivosti bylo někde postupováno tak, jak postupováno být nemělo.“

- Petr Nečas

Petr Nagy Nečas byl / je / bude [nehodící se škrtněte] český fyzik a politik. Jeho vědecká i politická činnost směřovala / směřuje / bude směřovat k objevu potlačení vlivu času na fyzický svět a politické prosazení těchto vědeckých výsledků.

[editovat] Druhé jméno

Na počest tatíčka Masaryka, jenž si po sňatku se svou životní souputnicí (Charlotta Garrigue) přidal / přidává / přidá [nehodící se škrtněte] druhé jméno Garrigue, si Petr Nečas ihned po oznámení rozchodu s matkou jeho mnoha děcek rovněž pořídil /pořizuje / pořídí [nehodící se škrtněte] druhé jméno na počest své dlouholeté „asistentky“, samozvané náčelnice vojenské tajné služby, něžné Jaňulky. Když byla / je / bude [nehodící se škrtněte] J. N. 13. 6. 2013 zatčena protimafiánským útvarem, Petr brečel / brečí / bude brečet [nehodící se škrtněte] v ústraní. Věřil / věří / bude věřit [nehodící se škrtněte] jí víc, než sobě.

[editovat] Život

Narodil se / rodí se / narodí se 19. listopadu 1964 v Uherském Skladišti. V letech 1983–1988 studoval / studuje / bude studovat fyziku na Pičurinově univerzitě v Brně. Poté působil / působil / bude působit v národním podniku Tesla, kde pracoval / pracuje / bude pracovat na svém vynálezu negace času. Od roku 1991 byl / je / bude členem ODS. V této straně to v roce 2010 dotáhl / dotahuje / dotáhne až na předsedu vlády Česka. Bratrancem Petra Nečase byl / je / bude Ján Slota.

I po skončení politické kariéry se věnoval / věnuje / bude věnovat svému největšímu koníčku – fyzice. Zemřel / umírá / zemře xx. xx. xxxx.

[editovat] Politika

Jako předseda vlády stál / stojí / bude stát Petr Nečas před naléhavým úkolem: zastavení hrozivého deficitu státního rozpočtu v období hospodářské krize a prosazení šetření financí ve všech oblastech veřejného života. Pro jakéhokoli jiného politika by to byl nemožný úkol. Nicméně Petr Nečas měl / má / bude mít k dispozici svůj objev negace času, jehož vhodná aplikace umožnila / umožňuje / umožní zredukovat mnoho jinak nezbytných výdajů státního rozpočtu.

Zde jsme uvedli / uvádíme / uvedeme přehled podle jednotlivých oblastí:

Sociální systém
Výdaje na důchody a sociální dávky představovaly / představují / budou představovat největší zátěž státního rozpočtu. Vzhledem k tomu, že jejich vyplácení bylo / je / bude vázané na plynutí času (vyplácely / vyplácejí se / budou se vyplácet každý měsíc), po uplatnění Nečasovy negace času již nebylo / není / nebude nutné je vyplácet. Totéž platilo / platí / bude platit i pro mzdy úředníků a dalších státních zaměstnanců.
Zahraniční politika
Na základě lisabonské smlouvy a dalších dokumentů se Česká republika zavázala / zavazuje / zaváže, že v blízké budoucnosti přijme euro a zavede regulaci bankovního sektoru a řadu dalších opatření, se kterými velká část politiků ODS nesouhlasila / nesouhlasí / nebude souhlasit. Smířit tato odlišná stanoviska by bylo obtížné pro každého politika. Díky Petru Nečasovi však budoucnost nikdy nenastala / nenastává / nenastane a tudíž nebylo / není / nebude nutné ony kontroverzní kroky podnikat.
Zdravotnictví
Hlavním účelem zdravotní péče bylo / je / bude oddalovat smrt. Jestliže neplynul / neplyne / nepoplyne čas, nebylo / není / nebude třeba smrt oddalovat, takže nebyly / nejsou / nebudou nutné žádné zdravotní výdaje.
Doprava
Doprava znamenala / znamená / bude znamenat přemístění určitého předmětu či osoby po dráze a v čase t. Pokud t=0, nebyla / není / nebude potřeba žádná doprava a tedy žádné dotace do bezedné pokladny ČD a ani žádné výdaje na stavbu dálnic či železničních koridorů.
Zemědělství
Hlavními nepřáteli nejen socialistického zemědělství byly / jsou / budou jaro, léto, podzim, zima. Ty po negaci času nebyly / nejsou / nebudou. Takže zemědělci prosperovali / prosperují / budou prosperovat i bez dotací.
Energetika
Vyjděme ze známé Einsteinovy rovnice E=mc2. Dále jsme věděli / víme / budeme vědět, že energie byla / je / bude výkon krát čas a rychlost světla jsme převedli / převádíme / převedeme na dráhu za čas. Dosadíme Pt=ml^2/t^2. Ježto t=0, potřebovali jsme / potřebujeme / budeme potřebovat pomoc Chucka Norrise, který, jak známo, uměl / umí / bude umět dělit nulou. S pomocí Chucka Norrise tedy jsme získali / získáváme / získáme P=ml^2/0^3. Z toho bylo lze / lze / bude lze logicky vyvodit, že nebyly / nejsou / nebudou nutné žádné dotace na provoz fotovoltaických elektráren ani výstavba nových jaderných reaktrorů.
Kultura
Petr Nečas byl / je / bude konservativní politik, navíc aktivní katolík. Z tohoto důvodu zorganizoval / organizuje / zorganizuje dne 28. září 2010 obnovenou premiéru historického němého velkofilmu Svatý Václav, což byl / je / bude největší tunel v dějinách československé prvorepublikové kinematografie. Bohužel mu uniklo / uniká / unikne, že v závěrečné scéně filmu měl / má / bude mít žehnající svatý Václav na rukou náramkové hodinky! Nebylo / není / nebude to pro Petra Nečase špatné znamení?

[editovat] Doporučená literatura

Premiéři Česka
Vendula-kikina
Klaus
Tosovsky
Tošovský
Zeman-spek
Zeman
Terminator Spidla
Špidla
Standa Lokotka
Gross
Kdopakjetuprezdientem
Paroubek
ManekynTopol-orez
Topolánek
Fischer-Jan
Fischer
188x293-necas
Nečas
Rusnok
Rusnok
Elmex Sobotka
Sobotka
Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákMilan ChovanecKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováAdriana KrnáčováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátStanda LokotkaPetr MachPetr NečasTonny NewotneyMiroslav NovákTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Jásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvAngela MerkelováBenito MussoliniBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinJosip StalinDonald TrumpAdolf Hitler

Politici-animace
Hodiny pozpátku
Čas

AntičasBludimíriánský kalendářBudíkČasopisČasová pásmaČasová smyčkaDvě minuty nenávistiKalendáře na ostatních planetách sluneční soustavyKapesní kyvadlové hodinyKwěty českéMarcel-chroustMoravský kalendářNanosekundaNečasNultý časPetr NečasPhallus BrunensisPrůzkum veřejného časuSlunární kalendářStroj časuZdroj časuZimní časZtráta času

uncyclopedia