Petro Porošenko

Z Necyklopedie

„„Češi historicky pocházejí z Ukrajiny, proto by se měli opět připojit k Ukrajině!““

- Petro Porošensko

„„Děti z Donbasu budou trávit vánoce ve sklepech““

- Petro Porošensko

„„Už jste si svůj rok na frontě odsloužili? Nevadí, odsloužíte si ho znova““

- Petr Porošenko k dříve demobilizovaným vojákum
Гугл переводчик называет Порошенко свиньей01:05

Гугл переводчик называет Порошенко свиньей

Petro Porošenko
Biografické informace
Pohlaví

Muž

Diagnóza Mentálně postižený
Narození

26.9. 1965

Úmrtí

snad brzy

Děti

Žádné, protože ho nikdo nechce

Náboženství

Nacismus

Sexuální
orientace

Neznémá

Tituly

DrCr. (Doktor zločinu)

Přezdívka

Vrah, zrůda, svině, samozvanec

Povolání

Diktátor

Spáchané hříchy
Happysatan.jpg

Rozpoutání války v Donbasu, Masové vraždy civilistů, odvody nevinných lidí do armády, záměrný hladomor

Zajímavosti
1

Agresivní, Tupý, Dogmatický

2

Vrah 10 000 lidí

3

Schvaluje ukrajinskou povstaleckou armádu, fašisty bojující po boky Hitlera, kteří masově vraždili Poláky a tvrdí o nich, že jde o dokonalou vlasteneckou organizaci.

4

Podporován Američany

Petro Porošenko nebo také Petro Prdšunko je ukrajinský samozvaný prezident, nacista, masový vrah, válečný zločinec a nejspíš hlavní osnovatel války v Donbasu, dnes již odsouzený na doživotí, jelikož byl uznán Haagským mezinárodním trestním tribunálem vinným z genocidy obyvatelstva Donbasu. Jeho životním vzorem a idolem je Adolf Hitler.

[editovat] Život

Traduje se, že byl nalezen jako pětiletý harant v Belgradě, na veřejných záchodech, policii vypovědel akorát to, že ho máma zavřela na záchodě a řekla že se pro něj zítra vrátí, proto byl umístěn do dětského domova, zde právě ke svému jménu Petro, dostal i příjméní, připomínající ruský název pro prase, Porošenko, děti mu tak začali říkat protože byl mentálně a hlavně emociálně zaostalý. Jeho spása byl velmi bohatý pěstoun, který se ho jako nejzbídačenějšího dítěte ujal a tam pro něj začal život.

Tam pochopil, že si celý život může dělat co chce, nemusí se ani učit, a tátovi peníze vyřeší vše, když přejel sousedku, tatínek ji vyplatil odškodné, když z okna střílel bezdomovce, tatínek podplatil soud, a když se usmyslel že chce být politikem, tatínek koupil voliče, a pro jistotu i uředníky ve volebních komisích a tak se „propracoval“ až do vlády, a když si usmyslel že chce být prezidentem, tatínek musel dlouho šetřit, aby mohl každému politikovi za slib hlasování pro něj, zaplatit nový dům.

[editovat] Prezident

Proto se následně stal prezidentem a hurá, najednou dostal moc nad celým státem, největší oblast které doteď vládl však byla jen jeho Penny vesnička, jenže teď dostal do ruk celý stát a to je trochu o něčem jiném, než Penny vesnička, obyvatele státu totiž nestačí jen někam postavit a nechat stát, obyvatelé státu mají i mnoho nečekaných potřeb, jako třeba potřeba jídla, práce atd. Po svém předchůdci navíc převzal stát který byl ekonomicky úplně v prdeli a jeho východní část volala po samostatnosti.

Porošenko samozřejmě zareagoval na situaci na východní ukrajině, kde lidé volali po nezávislosti, tento problém by sice šel řešit diplomaticky, ale to Porošenko zavrhl, protože bude přece větší zábava, poslat tam armádu, a zahrát si opravdový CS:GO. Jeho kampaň „Zahrajte si skutečné CS:GO na Donbasse“ byla zpočátku neúspěšná, poté co byla věta na bilboardech: „od 100 hřiven/den“ změněna na „za den na Donbasse vám dáme 100 hřiven“, začli se objevovat první zájemci, ale zanedlouho si mnozí z nich poté co si na Donbasse zapařili nejreálnější onlajnovku v životě začli stěžovat, že vše až moc reálné, a hlavně, že mají jen jeden život, když se řady závisláků na počítačových střílečkách ztenčily, byl Porošenko donucen zavést mobilizaci a poslat na Donbass vybrané lidi ať se jim to líbí nebo ne.

Ale co lidé (muži ve věku, kdy je lze povolat) neudělali, oni se mu na celou mobilizaci vysrali, dezerce stoupla až na 99% a ty co se vykašlali na povolání nikdo ani nechytá, protože Porošenko se trochu lehce přepočítal, moc invenstoval do armády, a tak policajtum nezbylo ani na benzín do auta a poslední peníze Porošenko utratil na výcvik policistů, vzhledem k docházejícím nabojům je totiž musel někdo naučit pistolí házet. Další mobilizace už Porošenko zrušil, ukrajince nechal žít dál nerušeně v jejich bídě, a další akce na Donbasse nechal na cizincích, kteří si tam jezdí na své náklady rekreačně zastřílet.

[editovat] Útěk

30. března 2017 už i pracující Ukrajinci přestali mít na jídlo. V mnoha částech hlavního města Kyjeva proto v 7:50 vypuklo povstání. Petro dal policii příkaz pálit do rebelů, policie před Porošenkovým úřadem se však vzdala naštvaným lidem, nedlouho poté co jí došli zásoby dlažebních kostek. Porošenko mezitím utekl městskou kanalizací za hranice Kyjeva a vydal se na útěk.

Již 1. dubna se Porošenko vydal na hranice se Slovenskem, tam se však potkal s cigánama, a předtím, než ho zmlátili do bezvědomí, zaslechl jen, „Hele moré, ta svině přišla zabrat i Slovensko“. Zatímco cigáni, kteří mu nandali, dostali ještě ten den státní vyznamenání v Bratislavě, Porošenko v Košicích v nemocnici dostal zatykač vydaný Haagským soudem. Po týdenním léčení, byl ambulancí převezen do Haagu, kde začal soud.

[editovat] Soud

Soud s Porošenkem začal 27. března 2017, následně byl uznán vinným z odmítání demokratických postupů, a dále genocidy a zločinům proti lidskosti, dále byl uznám vinným z porušování lidských práv a svobod, kterého se dopustil při povinných mobilizacích do války, kterou sám uměle a záměrně udržoval. Za tyto zločiny byl odsouzen k doživotí a poslán do věznice Černý Delfín.

Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekMiroslav NovákJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátStanda LokotkaPetr NečasTonny NewotneyTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Donald TrumpJásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinTourette's GuyJosip Stalin

Politici-animace.gif
uncyclopedia