Piškvorky

Z Necyklopedie

220px-Tic-tac-toe 5 No, já se na to vyseru! - Praotec Čech

Piškvorky, často označované na barbarských územích jako Gomoku, je národní hra neuznaného státu Moravstán. Jedná se o tahovou strategii pro dva hráče. Trénovaní prasopsi zvládnou hru také. Hráči se střídají ve psaní symbolů. Kdo první vytvoří nepřerušovanou přímku o pěti znacích, vyhrává hru a dobytek protivníka.

[editovat] Historie

O vzniku hry se do nynějška nemohla vědecká obec rozhodnout. Nejvíc pravděpodobná se jeví verze, ve které hru vymyslel Chuck Norris při souboji s Praotcem Čechem. Někteří bezbožní barbaři tvrdí, že hru vymysleli před mnoha tisíci lety v čínské provincii Tibet. Za zmíňku stojí i teorie, že hru Piškvorky poprvé světu předvedli prapřispívači na Necyklopedii. Tuto teorii živí hlavně to, že číslo pět (5) je prvočíslo.

[editovat] Turnaje

Ve hře Piškvorky se pravidelně pořádají turnaje. Konají se pravidelně každý rok v hlavním městě Moravstánu. V Brně se pořádají soutěže v Piškvorkách od roku 1939, kdy je k nám, společně s dalšími lidovými tradicemi, přitáhli Němci. Tradice hry je tedy, jak je vidět, silná. Ročně se hry dobrovolně, a nikoliv pod pohrůžkou smrti, zúčastní každý občan Moravstánu.

Výpis výherců v nadnárodním kole:

  • 1939-1945 - Heinrich Himmler
  • 1946 - Prasopes Gregor
  • 1947 - Johanka z Moravstánu
  • 1948-1989 - Josip Stalin - Ceny mu byly udělovány i po jeho smrti. Protest podalo pouze Východní Německo.
  • 1990-2000 - Shallow Orange - Android vyrobený v kapitalistickém USA.
  • 2001-2015 - Miroslav Kalousek

[editovat] Strategie

Strategie hry Piškvorky je jednoduchá. Obvykle stačí se jen zbavit soupeře před hrou. Pokud by nevyšla, je zde vždy možnost zoufalého pokusu o výhru přirozenou cestou.

  • Pět v řadě

Extrémně efektivní. Stačí jen, aby jste vytvořili řetězec znaků.

  • Pojď na pivo, brácho!

Extrémně efektivní proti občanům Moravstánu. Doporučujeme použít patřičný dialekt.

  • Tehdy to byla jiná doba...

Funguje na občany Ruské federace. Častokrát protivník zapomene na to, že hraje hru.

  • Killer Move

Tuto nadstrategii umí pouze Chuck Norris. Ve velké bitvě proti Praotcu Čechovi ji použil a urval si tak vítězství na svojí stranu.

[editovat] Modifikace

Hra se během časů setkala s mnoha vylepšeními. Většinu z nich vymyslel národní myslitel Miroslav Kalousek.

  • Lidské Piškvorky Oblíbená hra Josipa Stalina.
  • 4D Piškvorky Tuto hru, kterou vymyslel právě Miroslav Kalousek si oblíbila nadčasová herečka Sasha Grey.
  • Rejžu Stále ta samá hra, ale více se, díky názvu, líbí asijským barbarům.

[editovat] Vliv na svět

Hra ovlivnila miliony myslitelů na světě. Například: Miloš Zeman, Karel Čapek, Superman. V Moravstánu je uctívána jako božstvo. Od doby vzniku hry Piškvorky se zvýšilo DPH Francie, díky prodeji trénovaných prasopsů o 230%. Hra se projevila také v našem jazyce. V roce 1956 bylo rozhodnuto, že Piškvorky se budou psát s velkým "Pé". Mnoho lidí proti tomuto faktu dodnes protestuje, a snaží se předělávat tuto stránku do "gramatycske korecnosty".

Stalin - Nejlepší hráč v lidské a prasopsí historii.

uncyclopedia