Pitomio Okamura

Z Necyklopedie

1452668 pitomio-v1.jpg
Pitomio "Brouk Pytlík" Očamůra
Biografické informace
Pohlaví

jaké si zrovna přejí voliči vidět

Barva očí šikmá
Diagnóza mesiášský komplex, slabomyslnost
Narození

4. července 1972, piTokio

Rodina

Barack Obama (bratr), bezejmenná osoba (nabíječka)

Děti

s Japonkou Mie má syna Pye

Národnost

moravsko-japonsko-korejská

Tituly

Brouk Pytlík 1. třídy

Přezdívka

Pitomio, Kanimůra, Džaponec, výkřik "Bože, to je vůl!"

Povolání

senátor, podnikatel, myšlenkový striptér

Zajímavosti
1

Pravděpodobně mluví a píše česky, ale zatím tomu jen málokdo rozuměl.

2

Alma mater: Popelářský institut, piTokio.

„Řekněte mi, co chcete slyšet, a já vám to povím!“

- Pitomio Okamura

„Všechno vím, všechno znám, všude jsem byl dvakrát, jen na Marsu jednou!“

- Pitomio Okamura o sobě. Výrok zachytil očitý svědek předvolební kampaně na zlínském náměstí. Tyto věty nastartovaly euforii shodnou s památným projevem Klementa Gottwalda o nalezení cesty z Hradní spleti uliček. Muži prý spontánně odhazovali valašky, což si vyžádalo ošetření hlav mnoha přihlížejících, kozy pak podprsenky.

„Z Port Artůra jede fůra, sedí na ní Okamůra“

- Josef Švejk

Pitomio "Brouk Pytlík" Okamura(Též Pitomio Kanimůra) (*4. července 1972, piTokio) je moravsko-japonsko-korejský populista, senátor, rozumprd (čti blogger) a údajně i podnikatel. Narodil se chudé emigrantce do USA, která ztratila v komplikované soustavě zeměpisných délek orientaci a svého budoucího japonského manžela považovala několik let za amerického indiána. Po vysvětlení tohoto omylu utekla raději zpět z despotického kapitalistického Japonska do náruče mírumilovných budovatelů celosvětového míru pod patronací SSSR. Podle výpovědi vlastní tety strýce z druhého kolene však údajná dědičná rodová pomýlenost není dědičná [zdroj?]­.

[editovat] Podnikání

Mladý Pitomio začínal "po revoluci" raději až v Japonsku coby prodavač popcornu v kině, hajzldědek a popelář, což byl vpravdě vrchol jeho možností na trhu práce v normální zemi. Později sám pochopil, nebo mu bylo napovězeno, že kapitalismus 90. let skýtá v České republice prostor pro lecjaká individua, než plně obsazený a stabilní japonský trh. Po neúspěšné kariéře překladatele z eskymácké ketštiny do jazyka kmene Zulu pochopil, že je zbytečné se učit něco nového, čehož se přidržel dodnes. Pustil se tedy do podnikání v oblasti cestování, které v podstatě spočívá v provozování pobočky anglické cestovní agentury Miki Travel a na schopnosti šišlat japonsky a mňoukat česky. Nebyl by to Pitomio, aby mnohokrát nezdůraznil, že je majitelem společnosti, ve které mu nepatří ani to křeslo, na kterém sedí [1]. Stejně známá je jeho mánie dávat na odiv svůj výběhový automobil Škoda Felicia, přičemž ani po intervenci České televize neumí doložit, že by na něj mohl vůbec kdy mít.

Okamurova.jpg

Okamurovou oporou je jeho manželka

Okamura ČT.JPG

Okamurův dvojník v České televizi

[editovat] Kariéra mediální

Díky své neuvážené prostořekosti se dokázal Pitomio vyšvihnout až do televize, kde se poprvé mediálně projevil coby poradce začínajícím podnikatelům v realityshow Den D, přičemž ho zde nakonec sami odrbali. Tam si všiml, že banánová republika nabízí pořád dost naslouchajícího materiálu pro demagogy jeho formátu a vrhnul se tedy do politiky.

[editovat] Kariéra v politice

Jednoduchou analýzou voličstva dospěl k nezlomné rovnici: Naivita voličů roste s kvadrátem vzdálenosti bydliště od Karlova mostu a že lidem stačí říkat, co sami řeknou, že chtějí slyšet, díky čemuž vyhrál senátní volby. Hned v první den v politice se ukázalo, že s ním nechce nikdo sedět v lavici, protože se všeobecně má za to, že je blbost nakažlivá. Proti tomuto vystoupil známý novinář J. X. Doležal s tvrzením, že k nevrozené blbosti se dá jen prohulit [zdroj?]­.

[editovat] Kandidatura na prezidenta

...skončila fiaskem. Ukázalo se, že když diletant zaměstná vyčůránky, ti mu namastí podpisy se smyšlenými adresami a nakonec se s ostudou potáže. Fakt, že mu vaz srazili jeho obdivovatelé v celé kampani pobavil víc, než myšlenky Vladimíra Franze a Táni Fischerové. Pitomio ale dovedl přesvědčit své stádo obdivovatelů, že špatný není jeho systém sběru podpisů s nepochopitelně vysokou chybovostí, ale ministerstvo, soud, ústavní soud, svět a vesmír.Nakonec se Pitomio schoval do jeskyně, aby přežil občanskou válku Japonska , kterou sám rozpoutal.

[editovat] Pitomio rasistou

Po z nepochopitelných důvodů neúspěšné snaze o vstup k neonacistům a české odnože Ku Klux Klanu konečně nalezl útočiště na poli jemného českého xenofobního humoru a zabodoval se svou kritikou vrozené neinteligence jinak zbarvených továren na děti [2], či v podpoře okřídlených hesel typu Čechy Čechům [3]. S tímto počínáním však záhy skončil, když mu údajně server Romea zdarma zapůjčil zrcadlo, které bylo odcizeno obohaceno z veřejných záchodků na Hlavním nádraží a předseda strany NSSS daroval vlastní výtisk Mein Kampfu s věnováním.

[editovat] Pitomio bloggerem a další názory

Brilantní tah s politickou angažovaností Pitomiovi připravil řadu nesnází, například skutečnost, že si jej více začala všímat média a tím i více poukazovat na jeho přirozenou hloupost. Faktem zůstává, že se nemusí ani moc snažit, protože Pitomio sám je generátorem všelijakých stupidních myšlenek, které s oblibou strká do všech možných blogů. Ustáleným mementem článků oponentů je pak spojení Okamura se v ... mýlí, případně Okamura se mýlí ve všem. Mezi jeho nejznámější myšlenkové produkty patří:

  • podpora zestátnění některých odvětví průmyslu [4],
  • propagace komunismu a omlouvání komunistů [5],
  • ospravedlňování tyranie komunardů jako demokratické vlády [6],
  • podpora tlačítkové demokracie s ústřední rolí prezidenta v hnutí Úsvit demokracie [7], jež čerpá z díla Pavla Kohouta, který se od Pitomia raději decentě distancoval [8].
  • podpora vzniku cikánské republiky, podle finanční dostupnosti buď v Indii, nebo v Letech u Písku [9]. Poté se hodlá Pitomio sám rozčtvrtit a následně takto distribuovat:
    • část s levým šikmookem do KLDR,
    • část s pravým šikmookem do piTokia,
    • prdel pak zůstane na Moravě.

[editovat] Budoucnost

Podle nezpochybnitelných Murphyho zákonů by měl být Pitomio Okamura prvním odvolaným politikem ve vlastním systému přímé demokracie, což by mu mohlo přinést vysoké hodnocení v souboji s Davidem Rathem o nejlepší politickou sebevraždu.

[editovat] Pitomio předběhl svou budoucnost

Nečasova nabíječka (čti: zabíječka) způsobila v průběhu roku 2013 předčasné volby, které ani absolutista Zeman a jeho přátelé nedokázali odvrátit, což poskytlo Pitomiovi prostor pro kandidaturu na další křeslo do jeho sbírky. Ačkoli mají Murphyho zákony širokou a prokázanou obecnou platnost, někteří tvorové je dokáží obejít nečekaně iracionálním krokem a v případě Pitomia tak dochází k politické sebevraždě ještě před jejím začátkem spojením sil s po Rathovi druhým nejchmatavějším politikem Vítem Bártou. Po četných mediálních výlevech Pitomia s cílem nasbírat "sládkovskými" bonmoty hlasy "obohacené" společnosti dochází i ke komické situaci, kdy se autor knihy Úsvit distancuje od navazujícího hnutí Úsvit demokracie, což zejména těžce nesou Pitomiovy naivní ovce (viz diskuse o zradě) [10]. Nicméně nakonec Pitomio dokázal pravdivost tezí o nepochopitelné stupiditě českého voličstva, a nějakým kouzlem se do Poslanecké sněmovny skutečně dostal.

[editovat] Pitomio prosrancem

Netrvalo to však moc dlouho, sotva by jedno prase před mešitou vyvenčil, a Pitomiův politický projekt skončil jako všechny podnikatelské. Začátkem roku 2015 ho členové Úsvitu efektivně vyfakovali [11]. Nepoučitelný Pitomio opět dojel na skutečnost, že vedle velké násobilky neovládá ani tu malou [12]. Otázka teď už zní, zda bude Úsvit rozpuštěný, nebo zůstane dál jen vypuštěný. Zatímco Úsvit zůstává (aspoň pro teď) vypuštěný, pan To je vůl! se po dohodě s Papežem Františkem rozhodl založit hnutí SPD (Svoboda a přímá demokracie) za, kterou se mu samozřejmě všichni vysmáli. To by, ale nebyl PiTomio, kdyby si nenašel způsob jak svoje moudra šířit dál. Rozhodl se najít svoje ovečky pomocí Fejsbuku, kde před svými japonsko-korejskými záclonami prezentuje svoje moudra převlečená za naprosté pitomosti.

Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekMiroslav NovákJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátStanda LokotkaPetr NečasTonny NewotneyTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Donald TrumpJásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinTourette's GuyJosip Stalin

Politici-animace.gif

[editovat] Reference

  1. Reportéři ČT: Majetkové poměry možného prezidenta Tomia Okamury
  2. Soud potvrdil, že Okamura je rasista
  3. Smutný Okamura: Děsí mě, že se lidé bojí říci Čechy Čechům
  4. Prezidentský dotazník č. 8: Tomio Okamura
  5. O podporu KSČM si řekli Okamura, Zeman a Dienstbier
  6. Okamura: Komunismus je nejdemokratičtější systém, který svět poznal
  7. Okamura zakládá hnutí Úsvit. Chce odvolávat politiky a posílit prezidenta
  8. Okamura a ti druzí
  9. Okamura: Cikáni by měli usilovat o vlastní stát. Podpořme je v tom
  10. Pavel Kohout: Proč budu volit Svobodné
  11. Okamura prohrál svůj Úsvit. Rebelové ho porazili o jeden hlas
  12. Úsvit chce 760 tisíc od Okamury, jeho přítel hrozil rozpuštěním hnutí
uncyclopedia