Placebo

Z Necyklopedie

Prášky.jpg

Tablety bílého Placeba

Placebo je univerzální lék na všechny dosud známé nemoci. Dokáže si poradit s AIDS i s rakovinou, narozdíl od slz Chucka Norrise si nedokáže poradit se smrtí.

[editovat] Výroba

Vědecký tým Necyklopedie již pracuje na získání tajné receptury. Výzkum začíná konečně po letech dřiny přinášet první ovoce. Jako surovina slouží žabí placenta, po níž placebo nese jméno. Předpokládá se, že výroba není příliš složitá.

[editovat] Typy

bílé – univerzální
Bílé placebo lze použít na léčbu jakékoliv nemoci, je ale nutné dodržovat správné dávkování. Obvykle jedna tableta po probuzení na lačno, dvě po snídaní, jedno před jídlem a další po každém jídle, tři večer a dvě na spaní.
červené – prudce stimulační
Starším pacientům už při spatření rudé pilulky vyvstanou vzpomínky na zlatá léta, doprovázené prudkým zvýšením tlaku a zvracením. Neúčinné při léčbě mladých lidí, vyvolává pouze hořký úsměv a nechuť k jídlu.
oranžové, růžové – proti bolesti hlavy
Je potřeba ho užívat dlouhodobě. Čím vyšší IQ, tím déle. Po dosažení tzv. Goebbelsovy hranice již nastává jen blažená nevědomost. Podobné účinky má i sledování TV Hovna. Pokud je léčivo tělem odmítnuto, nezbývá než emigrovat.
žluté – uklidňující
Využívá tzv. principu ranní žáby. Podává se brzy ráno, po jeho pozření vás pak již nic horšího za celý den nemůže potkat. Vědecký tým Necyklopedie zjistil, že se při výrobě do základní suroviny přidává pufrovaná prasopsí moč či dokonce ještě něco horšího.
zelené – halucinogenní
modré – afrodiziakum
Bylo zjištěno, že se při výrobě používá placenta ze šmoulů, kteří jsou známí svým sexuálním výkonem, jímž předčí i králíky.
černé – tzv. komplexní řešení

[editovat] Vedlejší účinky

Jediným, bohužel častým, vedlejším účinkem je smrt. Všechny ostatní vedlejší účinky jsou pouze imaginární, takže je možné je zcela ignorovat.

Zdravotnictví
Ukopnutý palec Anatomie

BradaviceČakraErekceG-BodJazykKadidloKouleKoulenoKrevní plazmaMyšlenDívadloPenisPlešPlícePrsPrstySrdceStydké pyskyUherVaginaVlasyZuby

Prašule Léky na choroby

BukakeMočPlaceboVšemženPoloniumWobenzym

Arteterapie Léčebné metody

Domácí léčeníJak získat správnou liniiKardiostimulátorMasážNarkózaOperacePorodRH faktorTotální endoprotézaUrinoterapieVodková pumpaZdravíZimním spánkem proti obezitě

Zdravotníčka Zdravotníci

LékařRadim UzelLeoš HegerMirek Oplzlák

Zákaz vstupu, hadi! Zdravotní zařízení

uncyclopedia