Plat

Z Necyklopedie

1 Kc zlamana Tento článek stojí za jednu zlámanou grešli. Je třeba jej převést na konvertibilní měnu, nebo na zlato, případně na sůl, která je nad zlato. Moeda mafagafo
Romantik

Příklad člověka, který má plat dostatečný

Vybirani popelnic

Příklad člověka, který má plat nedostatečný

Plat neboli mzda, v některých částech světa též nazývaný almužna, je nástrojem k přežití převážné většiny novodobých otroků. Vznik platu je mlhavý, udává se že kdysi se platilo plátnem, ale vzhledem k výšce platu se někteří vědci přiklánějí k názoru že plat byl odvozen ze slova platonický.

Výše platu je pouze závislá na geografické poloze země - čím více na severozápad, tím je plat vyšší. Dle výše platu je později stanoven i důchod. Jelikož důchod, neslouží k přežití otroků, schopných práce, bude zcela jistě zrušen a proto není potřeba se o něm už více zmiňovat.

[editovat] Motivace k vyššímu platu

Každý otrokář (též lidově nazýván podnikavec) se snaží své otroky přesvědčit, že když budou více pracovat dostanou více zaplaceno. Platba se provádí většinou penězi, které je možné vyměnit za jiné zbytečné věci propagované pomocí televizní reklamy.

[editovat] Plat v České Republice

V České Republice je průměrný plat vypočítán z potřeby stejně těžkého šimpanze a celkových nákladů na jeho chov v ZOO.

Bohužel mnoho lidí bydlí v bytech a tak s platem nevyjdou. A pokud vyjdou, tak se kolikrát ani nevrátí.

[editovat] Platy naší vlády a poslanců

Vláda české republiky má velký zájem, aby všechny platy byli řádně udržované ve správné výší (ne moc velké, ne moc nízké) a proto ustanovila testující skupinu obyvatelstva z vlastních řad, která testuje sílu peněz. Pro tyto účely dostanou zvolení dobrovolníci, velké množství peněz (též nazývané jako plat) a zkoušejí co je možné si za ně koupit. Bohužel tento výzkum je velmi drahý a proto je náš stát, nucen si často půjčovat peníze u našich západních sousedů.

[editovat] Odchod za lepším platem do ciziny

V mnoha státech je plat min. 4x vyšší než v České republice, proto někteří lidé si raději zvolí práci gastarbeitra v cizině. I na tyto lidi naštěstí náš stát také myslí a existuje spoustu možností, jak je o peníze lehce připravit. Takže nakonec se dostanou velmi rychle do průměru dle své geografické zóny.

uncyclopedia