Počítač

Z Necyklopedie

Is

Počítač je zařízení, které vymyslel Harry Comp, když zjistil, že se mu vybily baterie v kalkulačce. Pokud se nemůžete rozhodnout, který z vašich elektrospotřebičů je počítač, hledejte to, co funguje nejhůř.

„Mýliti se je lidské, ale domrvit něco tak, že je to absolutně nepoužitelné k čemukoliv, to dokáže jenom počítač“

- Počítačový odborník

Hardware - Ta část počítače, do které se dá kopnout. Dále se dělí na:

  1. vstupní - Zařízení, kterým říkáte tomu blbýmu počítači, co po něm chcete.
  2. výstupní - Zařízení, kterým vám počítač ukazuje, jaký jste idioti.
  3. vstupně-výstupní - Zařízení, umožňující pohádat se s počítačem, kdo je větší pitomec.

Software - Ta část počítače, do které se kopnout nedá. Dále se dělí na:

  1. Antivirový - Pokud vám do počítače vleze virák, neustále to píše zbytečné chybové hlášky.
  2. Pracovní (na nic) - Pokud potřebujete napsat něco do práce, můžete využít jeden z těchto programů. Ale pokud nejste idioti, nebudete se s tim srát a vezmete si propisku.
  3. Herní - Software, na který máte vždy zastaralý hardware.

Počítač velmi často využívají šprti, ti však nikdy nepoužívají počítač k žádnému z těchto účelů a tento článek pro ně zásadně vůbec neplatí.

Comp
Počítače sice velmi rychle zastarávají, ale některé modely se dají prakticky používat i několik let. Na obrázku příklad takového počítače (z výzkumného ústavu Chorodňajk).

[editovat] Opatření počítače

Počítač je krabice ve tvaru krychle (zřídka koule), se kterou se dá dělat x věcí. Ale ze všeho nejdřív si tu věc musíme opatřit:

  • koupením v počítačové prodejně;
  • krádeží v učebně informatiky – hazardní;
  • u kámoše koupit za 10 litrů ... kalné vody;
  • pokročilí mohou napájet vlastní (stačí jen pájka, pár drátků a několik udělátek neznámé funkce).

[editovat] Využití počítače

Nejprimitivnější, co můžem udělat s počítačem, je ho vyhodit třeba z okna, samozřejmě ve chvíli nejvyšší koncetrace lidí pod naším / vaším oknem, ale to až ke konci, až vás bude comp opravdu štvát. Dále se na něm dá třeba klouzat, pokud je sníh; pokud není sníh, použijem umělý sníh; pokud není umělý sníh, použijem hladkou mouku; pokud není hladká mouka postačí strouhanka, 3 vejce, lžička cukru, nastrouhaná jablka, slunečnicový olej, vše zamícháme a štrůdl dáme opékat při 180 stupních na hodinu a půl, mezi tím se nám tu připalují bramboráky, které dal smažit neznámý člověk, odešel a od té doby ho nikdo neviděl. No ale zpátky k tomu pekelnému stroji.

[editovat] Další výbava

Antistres
Doporučené vybavení při dlouhé práci, antistresová myš
Drevena mys
Myš z dřevní doby počítačů
Drevni pocitac
Počítač z dřevní doby

Pokud se nám podaří odcizit i kabely a monitor (pro ty, co neovládají telekinezi se hodí i myš rodu rathus čiperus a klávesnice).

[editovat] Zapojení

Pro 10procentní menšinu, která je schopná se při zapojování kabelů neoběsit na jednom z nich, doporučiji jako první zapojit do nejblišiho hardveru kabel, který vede od souseda, přes zahradu, až do neznámých prostorů a vyčuhuje zase ze země. A hle nejblíž je modem, zkuste k němu kabel nějak připojit. Pokud nebude držet, nabízí se nám lepidlo patex, které je tak silné, že tu stále visím. Pokud nemáme patex, použijem zbytky ingrediencí, co nám zbyly z přípravy závinu.

Tak teď už drží, čili jsme napíchnutí na sousedovu linku. Nyní nás čekají napájecí kabely,a protože jste tak líní, že neplatíte inkaso a tím pádem vám odpojili elektřinu, tak budem potřebovat autobaterii, ty se daj běžně stáhnout z internetu, ale tam zatím nemůžem; nevadí, před domem jsou nějaká auta.

Napájecí kabel připojíme z jedné strany k autobaterii a pak bychom měli kabel připojit z druhé strany k počítači, ale to nepůjde protože kabel je příliš kratký, jo to vidim až vocať. Seš taky trotl žes tu baterii nedal blíž. No a podobně zapojíme i monitor,ale už bez takových chyb jako předtím. Je to blbost zapojit k jedný baterii dva spotřebiče, jenže my jenom tak fantazírujem. Teď nás čeká nejtěžší úkol zapojit monitor k počítači, těžký je to protože S TVOJÍ nízkou inteligencí monitor asi nenajdeš, ale ja ti naštěstí s hledáním pomůžu - máš ho na stole. Sláva máme spojení počítače s monitorem. Ještě zapojíme modem a pro nemagický nemehla i tu klávesnici a myš.

[editovat] Nahození

Trideni odpadu
I v počítači je odpad, který se dá recyklovat

Nyní nakopneme ten počítač a to doslova,je to takový rituál a určitě se to bude hodit, až budeme nadávat, že počítač nefunguje a k tomu nás deptá ta strašná bolest palce u nohy. Teď se marně pokusíme počítač zapnout. 1 procentu z těch 10 procent co přežili, se podařilo ďáblův výtvor uvést v chod. První, co uvidíme bude světlo na konci tunelu (obrazovka monitoru se zahřívá) a potom nesmyslné tabulky s ještě nesmyslnějšími daty. Po nějaké době (2 186 746 vteřin - asi 1 měsíc) naběhne windows, pro ty co maj třeba linux naběhne taky windows - PROTOŽE JSEM TO ŘEKL!!! ať se přispůsoběj linuxáci šakalští,nebudu to každýmu vysvětlovat zvlášť!

Teď se před námi objevila plocha CO DĚLÁŠ ty seš ale osel to byla počítačová plocha von si tam položí kelímek s limonádou. No nic zkusíme spustit třeba Windows media player.....aha tak nespustíme, protože máme nelegální windows, tak zkusíme něco jiného. Jenom nespouštějte tento počítač vyskočí vám tam hláška s nápisem Administrátor:tomuhle říkáš počítač ty socko no a pak se to sekne. Vyzkoušíme třeba ovládací panely, no jo nemáme lištu a ani nabídku start. Z toho všeho vyplývá že v systému se nedá nic dělat,tak využijem počítač k jiným účelům.

Fish
Existuje pouze jediné využití počítače, které nikdy nezklame.

[editovat] Alternativní využití

Začnem tím že si seženem hodně náročnou hru, naistalujem ji a počítač vypnem. Odendáme postranní kryt, vyjmeme vrtulku ochlazující mikroprocesor a vložíme ji zpátky ale obráceně. Počítač znovu zapnem, spustíme hru a protože je fakt náročná tak mikroprocesor bude topit a topit, jenže jsme obrátili větrák tak bude foukat na druhou stranu, ale nebude chladit bude naopak foukat horkej vzduch, můžem si tedy vyfénovat vlasy. (trošku drahý fén)

Dále tu je mezi mateřskou deskou a hlavním diskem drátový pás,na něm si můžem pustit autíčka hotvíls, protože ty dráty taky dost hřejou tak trať bude dost žhavá. Kousek odtud je omeleta, vlastně to je baterie z hodinek, která udržuje data v biosu (BIOS-bakteriální infekce odstraňující syfilis / straky / socky / sysly / slibotechny / Stratovarius (už se rozpadli)). Tuhle baterii vezmi a dej ji do svých hodinek, jenže ty žádný nemáš. Pokud zmáčkneš to tlačítko u DVD mechaniky, myslím to vpravo, VPRAVO tupče, nevíš kde je vpravo? No a teď ho zmáčkni, právě se ti vysunul stojánek na kelímky.

[editovat] Závěr (nedoporučen)

A na závěr si natoč lavor vody, dej ho k počítači, ne nic nevylejvej, stoupni si do něho a dej pěstí ale fakt pořádnou a vy ženský taky do napájecího zdroje, tak a teď by tě těch 220 voltů mělo zabít, cha cha cha. Sakra já sem ale osel, já zapomněl že jsme připojení na autobaterii, takže si to asi přežil.

Počítače
El666

Počítače: AcerAppleBarbie PCCMEUDetektor lžiElektronika 666LenovoNový JeruzalémRačunik-RTuringův strojUral 2
Hardware: Caps LockCD-RWDěrná páskaF13iPrdKompresorScroll lockŠkoda 1000MBŠkvorPaměť WOM
Software: BSODEmacsKVGЛинуксMicrosoft WordPoznámkový blokPřekladSvatý TučňákVálka s švábyWindowsVista
Programování: LispPočítačová lingvistika
Aplikace: AhE-mailEndInternetKomprese datRodné čísloTrabant AussichtDOSBox

uncyclopedia