Podězvratka Prolinie

Z Necyklopedie

Pozor nepít

Tímto oceněním se Podězvratka příliš nechlubí.

„Pít a zlehka blít“

- Motto

Podězvratka Prolinie je ochucená limonáda, trpké, kyselé chuti, lehce připomínající citron, či pomeranč. Za jejího výrobce je často mylně označována Poděbradka, ale ta limonády nevyrábí, nýbrž pouze stáčí vodu z Poděbradského pramene do lahví, aniž by ji znečišťovala aspartamem, příchutí a dalším hnusem. Ve skutečnosti jde jen padělek, který má svým obalem a názvem vyvolávat dojem, že je to pravá Poděbradka, ve skutečnosti je však tato břečka dílem jakéhosi Franty Podržžidle, který se rozhodl standardní čistou Poděbradku ochutit a „vylepšit“.

[editovat] Zrození

Vynálezcem této velice (ne)chutné tekutiny je jak bylo řečeno Franta Podržžidle. Na nápad ochutit Poděbradku přišel náhodně, když si spletl lahev originální čisté neochucené Poděbradky s bažantem na moč, a vymočil se do ní. Překvapilo ho, že je Poděbradka nějaká slaná a tak se vydal do kuchyně aby ji vylepšil, protože je diabetik, nasypal do lahve jménem Poděbradka hromadu umělého sladidla, a vyprcal do ní půl lahvičky citronky. A řekl, „to chutná dobře“. Tím dostal nápad, začít s ochucováním.

[editovat] Začátky

Firma Podězvratka začínala velmi skromě. Protože moc neuklízel a všude byl bordel, rozhodl se, že Podězvratku začne míchat tam, kde to neokupují plesnivé chleby, igelitky, lahve od piva, a další odpad, tedy tam, kde je třeba se vždy dostat, na záchodě, ucpal tedy záchod hajzlpapírem, vylil do něj vodu, kterou si přinesl (zadara) přímo od pramene a poté tam vyprcal několik citronek a asi kilo umělého sladidla, a za pomocí klystýru poté naplnil lahve, které označil názvem Poděbradka Prolinie, později však byl nucen název změnit na Podězvratka Prolinie. S distribucí začal na ulici, časem se však pro oblibu mezi sociálně vyloučenýmki občany začala objevovat i v obchodech.

[editovat] Velkovýroba

Ta začla poté, co ve velké válce s jeho domácím bordelem, byla osvobozena vana, a současně s tím, se součástí výroby stala i jeho koupel v Podězvratce, protože ještě neměl dost peněz na vodu.

[editovat] Ocenění

Zatímco mezi lidmi Podězvratka příliš neuspěla, velký uspěch se objevil ve zdravotnictví, protože dokáže snadno vyvolat zvracení, tím že pacienty donutila vyzvrátit celý žaludek, zachránila mnoho životů. Zpravidla se začíná vypítím několika skleniček a poté je pacientovi podána rozmražená Podězvratka, což způsobí okamžité blití. Také název Prolinie vystihuje její hlavní výhody, můžete jíst kolik chcete, co chcete a jak chcete, když to zapijete Prolinií, vše vyletí ven a vy zůstanete štíhlí.

uncyclopedia