Pohlavní nádraží

Z Necyklopedie

„Doufám, že nemáte vyrážku na těch svých prašivých *******. Vypadáte jako byste přišli z pohlavního nádraží.“

- Krysa, Mandragora

„Nádraží? Tak to musíte pohlavní.“

- náhodný kolemjdoucí

Pohlavni nadrazi Vize

Koncept nového Pohlavního nádraží se světovým unikátem - krytým letištěm.

Pohlavní nádraží (anglicky Sexstation, nebo Sickstation) se nachází v Praze a je hned po Hlavním nádraží to nejdůležitější. Jedná se totiž o dopravní uzel tramvajové, vlakové, autobusové, lodní, letadlové, koňské a potrubní dopravy. Do 2 let by se mělo Pohlavní nádraží zpřístupnit také psím spřežením a vybavit kotci pro ubytování psů přes noc. Do 4 let by se na nádraží měla vybudovat odpalovací rampa pro lety do vemíru.

K Pohlavnímu nádraží vede několik příjezdových cest - pohlavních i vedlejší. Nejvíce lidí se k nádraží dostává po vedlejších, jelikož ty pohlavní bývají často zarostlé.

[editovat] Zaměstnanci

Zaměstnancům Pohlavního nádraží se říká pohlaváři. Vysocí pohlaváři pracují ve vedení a v kancelářích. Střední pohlaváři pracují na pokladnách a v občerstveních. Nižší pohlaváři se starají o údržbu pohlavních ulic a hlídání toalet a šatny.

Na Pohlavním nádraží můžeme také potkat některé orgány, avšak ty nejsou zaměstnanci nádraží, ale státu.

Pohlavni nadrazi Drive

Takto vypadalo Pohlavní nádraží před 7 lety při pohledu z vesmíru. Budova již kapacitně nestačila a bylo třeba postavit novou.

[editovat] Atrakce

V budově Pohlavního nádraží se nachází spousta atrakcí. Níže je seznam stále expozice. Dále je zde expozice sezónní, závisející mimo jiné na ročním období a probíhajících svátcích. Například v létě zde můžete potkat návštěvníky z exotických destinací, v zimě zase ne.

Muzeum dopravy - V prostorách nádraží se nachází unikátní historické kousky dopravní techniky. Většinou je to způsobeno tím, že techniku někdo na nádraží přiveze, načež vystoupí a natolik ho učarují další atrakce, že už nechce jet zpátky. Z těch nezajímavějších je zde unikátní tramvaj, jejíž design navrhoval Jára Cimrman, kolečkové brusle, na kterých Chuck Norris objel mléčnou dráhu, nebo létající talíř.

Sbírka nemocí - Na nádraží se nachází spousta lidí, kteří mají různé nemoci. Dominují jim, jak jinak než nemoci pohlavní. Pro sběratele nemocí je to naprostý ráj. Není problém zde nasbírat slušnou sbírku nemocí, nebo doplnit osobní kolekci a lze zde získat i nemoci exotické (díky sezónním atrakcím) a méně známé. Není výjimka, když si odsud odneste nemoc naprosto novou a neznámou.

Živé panoptikum - Po celý rok je zde dostatek podivných a zajímavých lidí, které zde můžete potkat a lépe poznat. Jedním příkladem může být .

Sbírka fotografií - V prostorách nádraží jsou k prohlédnutí fotografie známých cestujících, ale také historické záběry staré nádražní budovy.

Nádraží ČD NÁDRAŽÍ
Brněnské hlavní nádražíNové brněnské nádražíDvoupatrové nádražíNádraží Františka Josefa I.
LampárnaPohlavní nádražíNádraží SmíchovVršovické nádraží
uncyclopedia