Pokemon

Z Necyklopedie

Pokemon
Pokemon1
POKEMONbright
Pokemonyh
Cubone

Pokemoni jsou zmutované politické stvůry. Jejich úkolem je zničit svět a premiéra Topolánka.

[editovat] Historie

4800 př.n.l.
přivezl mocný egyptský vládce Ash (popel) malého pokemona Pichu (čti: Píííču). Tehdy to byl uctívaný symbol blahobytu, terorismu a politického svinstva. [1]
1 n.l.
Malý píííču byl pověřen vraždou tehdejšího vládce Goliáše. Kvůli jeho lenosti se na to ale vysral.
1-2006 n.l.
Dlouhá sága vražd a nudy.
2007 n.l.
Píííču se spojil se satanistickou teleshoppingovou církví. Tehdy vzniklo jeho hodné alter ego - Pikačuu. Po krátké existenci ale svými názory na život začal Píííču srát a tak ho Píííču jednoduše zabil. Tehdy se spojil s Horstem Fuchsem a společně přijali úkol zabít premiéra severoasijského státu Česká republika, Míru Topolánka. Nepovedlo se jim to,tak se radši ukryli do hlubin vodní dýmky kde stále plánují pomstu.

[editovat] Pokemonské zbraně hromadného ničení

Od té doby, kdy se skryli do vodní dýmky, plánují smrt vládce všeho, Chucka Norrise. Jejich největším cílem je však zabít vyznavatele moravského antipokemonismu - Míru Topču. Během jejich pobytu ve vodárně vymysleli stroj času, který může spustit jenom gayíček... Píííču doufá, že jeho "výstřiky štěstí" dokáží oživit Usámu bin Ladina.

[editovat] Antipokemonismus

Ve světě se rozšířila nová víra, která se snaží Píííče vyhubit již několik staletí. Doufají v návrat jediného posvátného pokemona - Pikačuuu (to je ten debil, co ho Píííču voddělal). Rada pro antipokemonity, pokud potkáte vodní dýmku, určitě ji nehulte, ve všech se usadil duch Píííče a jeho věrných.

Existují také zvěsti o existenci incestního syna Pikačuuu a Píííču. Tento pokémon se ze zoufalství z rodinných poměrů dal na chlast - odtud jeho označení Chlastačuuu. Jeho útokem je nezadržitelný až explozvní proud blitků a hlavní obranou nevypočitatelně vrávoravý pohyb. Druhé stadium Rumčuu bylo zatím spatřeno jen jednou na chalupě v blízkosti Prostějova. Na rozdíl od Píííču je mu politika u prdele a jde mu jen o chlast. Oproti Chlastačuu disponuje navíc útokem odérem Tuzemáku, který knokautuje vše živé až do vzdálenosti deseti metrů kolem místa výskytu útočícího Rumčuu.

Bird hand Seznam Pokemonů na č.p.
Pokemon
058 Domácí skřítkové

Bulánek | Gorazd | Kodátek | Kominík | Mikulka | Mžitka | Pokemon | Řvout domácí | Usama | Zášupšák domácí | Zvoníček

uncyclopedia