Ponožkový fantom

Z Necyklopedie

Nešlápněte do hovna.jpg Nepotěšil jsi mne chlapče, ale ani já tě nepotěším. Najde se nějaký hrdobec (hovnivál), který SPRASÍ tento článek?

Ponožkový fantom je stvůra známá již od dob první ponožky. Narozdíl však od jiných příšer (jako je např. Nessie) o ní nemáme mnoho informací, avšak nepřímé podklady jasně odkazují na její existenci.

Ponožkový fantom je velmi nebezpečný, nechová se podle zásad slušného chování, společenských norem ani se neřídí zákony ČR. Pracuje nenápadně, vždy se nepozorovatelně přiblíží k cizím odloženým ponožkám (nebo i k jedné), sebere je a stejně nepozorovatelně zase zmizí.

Vláda uvolnila doklad, který hovoří o minimálně jednom zástupci tohoto druhu obludy na našem území, s největší pravděpodobností ženského pohlaví.

[editovat] Výskyt

Výskyt Ponožkového fantoma byl zaznamenám téměř na celém území ČR, naposledy v r. 2013 v Jihlavě (známé též jako Jindřichův Hradec), předtím asi o dva roky dříve v Praze. Ze zdrojů vyplývá, že se objevuje jak za temné noci, tak i za denního světla.

V posledních zhruba 20-25 letech se jeho aktivita značně rozvinula, stejně tak se rozšířilo i pole jeho působnosti.

[editovat] Popis

Z dostupných údajů usuzujeme, že je značně plachý. Straní se sociálních kontaktů, žije v nepořádku a nejspíše zapáchá. Jeho vzhled není možné přesně určit, není žijícího člověka, který by ho spatřil, avšak podle deníků, zápisníků, tajných dokumentů a video a audio záznamů můžeme skoro s jistotou tvrdit, že je příšerně ošklivý, hloupý - ale zároveň vynalézavý - a jestli není plešatý, má jistě mastné vlasy.

Někteří tvrdí, že se podobá člověku (asi 150 cm vysokému, otylé dlouhovlasé ženě), tato informace je však značně nejistá, odborníci ji striktně a jednotně odmítli.

[editovat] Zařazerní

Zařazení je velmi komplikované, jelikož po sobě nezanechal jiné zdokumentovatelné evidence kromě pachové stopy. Vědci však vydali oficiální prohlášení, ve kterém varují občany ČR před jeho výskytem, a v tomto dokumentu také potvrdili zahrnutí Ponožkového fantoma do seznamu "Příšera-Fuj-Fuj-Zlá-Škaredá".

Často také bývá mylně zaměňován s Lichožrouty (ti se vyznačují "žraním" jedné z párových ponožek během praní v pračce). Američtí vědci vyzkoumali, že spojitost mezi Lichožroutem a Ponožkovým fantomem je čistě náhodná.

uncyclopedia