FANDOM

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Evropský parlament.

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Studentský parlament.

Snemovna

Posranecká sněmovna, která byla dříve sněmovnou poslanců. Poslání poslanců zůstalo nenaplněno, nynější název je tedy blíž pravdě.

Snemovna do kose

Rozhodnutí je na vás.

LTZ

Politik musí být dobrý řečník (tedy orátor) a morální autorita. Na fotografii Lubomír Zaorálek.

Parlamentni rozprava

Vášnivá rozprava v parlamentu.

Poslanec maskace

Neznámý poslanec porušující dress-code sněmovny. Jeho maskáče vyvolaly konflikt vyobrazený na obrázku výše.

Chlast v parlamentu

V parlamentu se dá i levně ožrat.

Hlasování Ukrajina

V ukrajinském Parlamentu mohou posranci hlasovat na dvou až třech hlasovacích zařízeních. Lze použít i pro špionáž.

Parlament ČR

Parlament ČR

V Poslanecké sněmovně se jde docela dobře prospat...

Bolivia Parlament Fight

Bolivia Parlament Fight

...nebo taky dobře poprat.

„Parlament je nejvyšší zastupitelský orgán, volený občany.“

- Slovník cizích slov

Parlament České republiky je sbor občanských elit volených širokou masou občanských jelit za důkladné marketingové masáže, kterou v konečném důsledku platí právě ona zmíněná jelita. Parlament má být symbolem demokracie, prakticky však symbolizuje šibalokracii, ale do tohoto tématu bych raději nezabrušoval.

Jak tedy vyplývá z definice, členové parlamentu (posranci a sernátoři) jsou povinni naslouchat hlasu lidu a řídit se jeho vůlí a názory. Pěkné, že? Jako obvykle je praxe poněkud jiná, ukažme si několik zajímavostí, tak jak se jeví neuvědomělým voličům.

Nutno si uvědomit, že parlament je zcela v područí Bruselu a nemá žádné skutečné kompetence. V jeho řadách navíc často sedí lidé s handicapem, nejsou tedy za své činy zodpovědní. Tito „speciální“ zastupitelé musí úspěšně podstoupit detektor demence.

Posranec Editovat

Posranec (sernátor) je tedy zvolený zástupce zástupce lidu. Státi se poslancem však není vůbec jednoduché. Nejprve musí člověk zjistit, že pro praktický život se nehodí (neuživil by se), a že velmi dobře placená flákárna se jinde než v parlamentu nevyskytuje. Je tedy nutno vstoupit do libovolné strany, případně si ji založit, což je lepší, neboť otec zakladatel je spolustraníky ctěn a vážen. Dále to již vyžaduje být na očích, shánět styky, hřešit, na kde koho kde co vědět, mít ostré lokty a tento dobrý muž či žena se ocitne na volební kandidátce. Vždycky jsou na ní jen ti nejlepší. Nyní nastává nejtěžší část kariéry, je totiž nutno objíždět volební schůze a mlít pantem o sto šest. Slíbit cokoliv, třeba modré z nebe, hlasy jsou hlasy. Volby jsou ukončeny a náš novopečený poslanec vstupuje do parlamentu, čímž okamžitě zapomene na všechny sliby. Poslanec idealista je bílá vrána a ostatní ho z idealismu rychle vyvedou a napraví mu hlavu.

Posranecká sněmovna Editovat

Je to dolní komora našeho parlamentu o 200 členech. Novopečený posranec záhy zjistí, že být pouhým poslancem je málo, sněmovna skýtá dostatek možností, jak si přilepšit ke skrovnému platu poslance. Od toho je zde 18 výborů, 12 komisí a 7 stálých delegací. Členství kdekoliv je opět honorováno a jenom naprostý blbec by to nevyužil. Že např. nerozumí oboru, kterým se výbor zabývá, není důležité, tomu nerozumí nikdo a nikoho to netrápí. Nejdůležitější je vědět, kde je bufet a restaurace a kde se dá v klidu zašít. Je to jediné pracoviště, kde pro lidi neplatí žádný zákon a tak je možno se ožírat na pracovišti, mít absence a tropit další neplechy bez jakéhokoliv postihu. Proto si poslanci svých mandátů nad jiné cení.

Dnes ve sněmovně nalezneme zástupce těchto devíti stran: ANO 2011, ODS, Piráti, SPD, ČSSD, KSČM, KDU-ČSL, TOP 09 a STAN.

Jednání sněmovny Editovat

Práce posrance při jednání sněmovny je náročná a můžeme ji přirovnat k práci v dole či pracovní náplni jaderného inženýra. Spočívá v řadě věcí jako např.:

  • dřímota v lavici,
  • telefonování při jednání,
  • četba tisku,
  • nepřítomnost v lavici,
  • přítomnost v restauraci,
  • oprava dronů,
  • obstrukce,
  • občasné hádky
  • a spílání protivníkům (tato aktitiva znatelně stoupá v případě, kdy je jednání živě přenášeno televizí), kdy se pro zvýšení napětí na sebe vzájemně obracejí prostřednictvím předsedajícího

Při všem tomto nabitém programu občas dochází i ke hlasování. Důležité je také občas navrhnout nějaký pozměňovací návrh k právě projednávanému zákonu, čím blbější, tím lepší. Někteří v lavici převážně dřímou (Šláfenberg), pan ex-posranec Seďa z ČSSD se tak jmenuje proto, že stále jenom sedí, narozdíl od antických filozofů, Stojků, kteří se tak jmenovali právě proto, že při svých projevech narozdíl od pana Sedi stáli.

Jídelna sněmovny Editovat

Poslanecká kantýna je možnost se vydatně najíst a ve srovnání se školní jídelnou je jednoznačným vítězem v 10 z 10 případů.

Oblíbené pochoutky
  • tlačenka s cibulí a s octem
  • bruselská omáčka s těstovinami
  • Kostelecké uzeniny s celozrnným žitným chlebem
  • lovecký salám Kmotr
  • modrý jogurt
  • rakvičky se šlehačkou
  • koblihy
  • pepřový guláš
  • psíčková

Posranecká imunita Editovat

Imunita je základním atributem posrance. Je samozřejmé, že je doživotní a vztahuje se na všechno, opilstvím počínaje a zlodějnou konče. Pokud by se měl posranec z něčeho zodpovídat, je ho nejprve třeba imunity zbavit. Lze si jen těžko představit, že by někoho zbavili imunity kvůli nehodě způsobené v opilosti kolegové opilci, vždyť neví, kdy jim to oplatí. Zrušení imunity je také znamenitý volební artikl.

Schvalování zákonů Editovat

To je věc nadmíru složitá. Pro snazší pochopení jednoduchý příklad. Nějaký politický klub poslanců navrhne zákon tohoto znění: " Voda je mokrá ". Jednoduché, snadno pochopitelné. Že zcela zbytečné, není důležité. Okamžitě však vystoupí opozice s tím, že zákon je špatný a oni že navrhnou lepší. Po složitých kuloárových jednáních a množství vypitého alkoholu, se objeví kompromis tohoto znění: " Voda je mokrá, ale jenom někdy ". Předpokládejme, že zákon je v této podobě schválen a začne platit. Okamžitě se objeví námitky, že tedy kdo určí kdy ta zatracená voda mokrá je a kdy není, a že je třeba zákon novelizovat. Do doby novelizace je pak zvolena komise, která bude rozhodovat o tom, kdy je voda mokrá.

Lidové tvořivosti poslanců se dostává širokého prostoru a za podpory levného alkoholu pak poslanci konají pravé divy. Pro laika se tento proces zove vznešeně legislativní smršť.

Parlamentní vyšetřovací komise Editovat

Nadmíru důležitá instituce. Do akce razí v případě, provede-li průšvih hlava pomazaná – politik, poslanec, člen vyšetřovací komise, ministr, stínový ministr, senátor, budoucí předseda vlády, proti němuž je vedena kampaň, a další vysoká zvěř. Úkolem této komise je zcela zašmodrchat již tak dost zašmodrchané vyšetřování, což poslancům ani omylem nečiní potíže, a tedy vše zdramatizovat. Po dlouhém vyšetřování, vydávání rozporuplných zpráv, úniků informací a tak dále, dojde komise k závěru, že nevyšetřila nic a věc je zametena pod koberec a časem se na ni zapomene, což je konečně hlavním účelem komise.

Zametání pod koberec se provádí snáze, když se na povrch vydere nový průser jiné pomazané palice (tzv. čekání na kokota).

Sernát Editovat

„Ser na to a poď za náma, nikdo nás tam nehoní. Jen razítkujem a podepisujem, chlastáme a pokuřujem. Nic víc.“

- Jaroslav Tubera

„Souhlasím s kolegou Tuberou!“

- Jaroslav Kubera

Teoreticky je horní komorou parlamentu, prakticky se však jedná o úložiště odpadu. Tento politický odpad tvoří vysloužilí politici, kteří se v této tzv. trafice snaží ještě hmotně dozabezpečit a na které již nezbyla židle v lukrativnějším europarlamentu. Trafikantů je pouze (všimněte si, že nejde o prvočíslo) 81, ale fungují stejně jako Posranecká sněmovna.

O zrušení sernátu promluvilo více politiků, jmenovitě Andrej Babiš, Miloš Zeman či Tomio Okamura. První dva nelze brát vážně, ale Okamura v sernátu zasedal a velice dobře tedy ví, že je leda tak na dvě věci: na hovno a na kontrolu zákonů z dolní komory. Jsou tu však i zastánci sernátu, byť jsou zatím v menšině. Bývalý, budoucí a budoucí bývalý senátor Ivan Hlavatý by naopak hlasoval pro zrušení poslanecké sněmovny namísto senátu.

Alternativním odložištěm vysloužilých politiků (dříve např. Dyba, Koukal, Kuihnl, Žanty) jsou tzv. velvysranectví různě po světě, kde je nutno znát profesní základy diplomacie, to jest zejména rektálního alpinismu.

Uzávěrem Editovat

O parlamentu ČR se popsalo a ještě popíše hodně papíru. Že jej lidé nemají příliš rádi je dílem ze závisti a dílem z lenosti a pohodlnosti nechat se zvolit poslancem. Poslanci dělají co mohou, a nutno zdůraznit, že to vše pro blaho lidu, jehož jsou zástupci.

Czech flag 2 Zeman-spek
Prezident
Umění babiše
Vláda
People icon
Parlament
Spravedlnost2
Ústavní soud
Agroprd
Agrofert
Cesky erbik
M i n i s t e r s t v a
Neverscript
Historie
Místní úpadek
Místního úpadku
Ikona Loď
Námořnictví
Ikona meče
Národní obrny
MpPD
Pozitivní diskriminace
Fabrika
Práce
Métier
Proměny
Bankovka babis
Financí
Počítadlo
Školství
Dove peace
Zahraničí
Medical imaging
Zdravotnictví
Ikona ministr zemědělství
Zemědělství
Znacka kruhovy objezd
Pozemní a podzemní dopravy
Zeppelin ikona
Vzduchoplavby
Hovno
Odpadu a kanalizace
Kapsář
Rozkrádání
Ikona pořadač
Zbytečné byrokracie
Ikona ministerstvo populace a kopulace 2
Populace a kopulace
Is
Počítačologie
X-wing
Galaktiky a mezihvězdných válek