Potěmkinium

Z Necyklopedie

Potěmkinium je další z řady prvků v Meresjevově tabulce prvků. Má standardní charakter (kov-nekov). Značka potěmkinia je Pn.

[editovat] Objev

Potěmkinium bylo objeveno v relativně brzy, a to v roce 1787 (a hele, prvočíslo). Objevitelem, nebo spíše vynálezcem, je sovětský přicmrndovač Grigorij Alexandrovič Potěmkin-Tavričeskij. Při cestě Velké Kačeny II. přes hluboké pustiny Ruska Čechistánu potřeboval Potěmkin nutně vytunit okolí trasy, kudy bude Velká Kačena II. se svým povozem projíždět. Jelikož všechny vesnice po cestě byly hrozné díry, Potěmkin zapojil svoji geniální mysl a syntetizoval uhlík C s hoaxiem Hx a s trochou paroubkia Pk za vzniku nového prvku, který hrdě pojmenoval po své maličkosti. Tento prvek se při testování osvěčil, začal se tedy vyrábět masově v místních Jednotných zoofilních družstvech. Výsledné surové potěmkinium se dále zpracovávalo. Vyráběly se z něj kulisy a jiné falešné bazmeky. Ty pak Potěmkin nechal instalovat do vesnic, kudy měl povoz Velké Kačeny II. projíždět, aby demonstroval bohatství a vyspělost Moravistánu.

[editovat] Vlastnosti a využití

Potěmkinium se vyznačuje několika charakteristickými vlastnostmi. Mezi ně patří nestálost a falešnost. Při standardních podmínkách je prvek v pevném skupenství. Vždy je zbarven do líbivých barev. Je gumový a bezpáteřní. Další typickou vlastností potěmkinia je vysoká hodnota rekurze, opakování a repetice. V dnešní době se potěmkinium využívá ve volebních kampaních, výrobě divadelních a jiných kulis a k výrobě barev. Potěmkiniovou barvou je natřen například Lihový dům, rodinný domek Václava Klause a centrála firmy Ostuda Demokratického Státu. Potěmkinium se obecně nachází ve věcech živých i neživých, které jsou líbivé, ale ve skutečnosti jsou na hovno. To znamená všechno od toho šibala Horsta Lišky nebo třeba panenka Barbie či Český sen. Obecně řečeno, potěmkinium je u jakýchkoli výrobků jednoznačně nežádoucí složkou.

[editovat] Souvisí s tím

Chemistry.png Prvky
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Pl
prdík
Pd

prudík

smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
Random
Rn
Praseodym-Hafnium
Pr-Hf
Úchylík
Bdsm
Olovo
Pb
Pneumonium
Pneu
Smajlík
:)
Uran
U

plutonium
Pl

uncyclopedia