Prdík

Z Necyklopedie

„Flatulari te salutant - Prdící tě zdraví !“

- Uživatel Callipso
T scoreggia 146

Prdík (Flatulinum, něm. Furzstoff), chemická značka Fu, je nejméně prozkoumaným z řady bludných prvků Meresjevovy soustavy (kov-nekov). Jsou popsány některé jevy s ním spojené, ale dosud nebyl exaktně popsán. Amatérské pokusy o popis jsou spojeny s výzkumem proudícího vzduchu zemskou atmosférou, takzvanými větry.

[editovat] Výskyt

Vzniká jako produkt využití sloučeniny bursíku a tvrdíku v politice. Vysoký obsah prdíku byl rovněž nalezen v mnohých polských potravinářských výrobcích. Jedná se zejména o kysané zelí, boršč, golubce nebo bigos. Občanům nepolských zemí se při cestách do této zelné republiky doporučuje nezapomenout si s sebou vzít dostatečné zásoby Endiaronu, Carbotoxu nebo jiného vhodného přípravku. Obvykle dostačuje 6-8 tablet/den. Všimněte si, že to nejsou prvočísla.

[editovat] Vlastnosti

Smrdí. Ale méně než smrdík. Někdy vydáva i zvuky a je pravidlem, že čím je akustický projev slabší, tím je koncentrace prdíku vyšší, což znamená zvýšené nebezpečí. Prdík je, narozdíl od smrdíku, bursíku a tvrdíku, hořlavý, ve větších koncentracích i výbušný. Existuje jenom v plynném skupenství. Pokusy o zkapalnění se ukázaly jako neefektivní.

[editovat] Využití

Využití prdíku je dobré, když potřebujete někoho odehnat.. Navzdory jeho hořlavosti a výbušnosti se dosud nezdařilo dovést k cíli žádnou jeho aplikaci ani v energetice, ani ve výrobě výbušnin. Vyjímku tvoří vynález ruských vědců. Prdík začali hojně využívá jako reaktivní pohon při cestovaní. V některých oblastech se jeho využití stalo natolik hojným, že bylo nutné zavést novou dopravní značku(viz obrázek). Na mnoha benzínových pumpách po tomto objevu vzrostla poptávka po fazolích. Dále je také využíván v superbombách. Bomba může mít maximálně tonáž 15 teraprdů (viz. níže), jinak zničí celý vesmír.

[editovat] Výzkum

Jeden norský vědec neznámého jména zkoumal vlastnosti prdíku velmi podrobně, zjistil, že prdík velmi bouřlivě reaguje při teplotě lidského těla. Tuto schopnost využil a vytvořil prášek, který měl přibližně toto složení: 84% cukr, 8% prdík, 6% voda, 1,99% noobium a 0,01% drtík. Ihned ho šel vyzkoušet na rusovlasém skřítkovi, který bydlel v sousedství. Vyletěl z garáže, protrhly se mu kalhoty a oxid prdečný zaplynil celou garáž na 10 dní. Po zvýšení množství drtíku na 0,04% a nepozornosti skřítka (požil přibližně osminásobné množství - polévkovou lžíci s velkou vrstvou prášku místo čajové) vyletěl zmíněný pokusný subjekt do povětří za hluku 170 db a už ho nikdy nikdo neviděl. Jsou tři hypotézy, co se s ním pak stalo: a) řetězová reakce ho roztrhala na cucky, b) vyletěl na oběžnou dráhu a pak dopadl poblíž města Čeljabinsk v Rusku, c) dosáhl supersonické rychlosti a odpor vzduch ho roztrhl.

Po tomto incidentu byl uvězněn na blíže neurčeném místě, a Jo Nesbø o tom napsal knížku...

[editovat] Jednotka

Prdík se dá změřit. Jednotka je prd. Dále yoktoprd, zeptoprd, attoprd, femtoprd, pikoprd, nanoprd, miliprd, centiprd, deciprd, dekaprd, hektoprd, kiloprd, megaprd, gigaprd, teraprd, petaprd, exaprd, zettaprd a yottaprd.

[editovat] Budoucnost

Budoucnost prdíku není růžová. Dokonce založí Prdíkovou policii. Po vítězství klimateroristů bude napřed zakázáno prdění dobytka a pak i ostatních tvorů, na černé listině se ocitnou fazole, čočka a ostatní prdotvorné látky. Po několika stech letech ovšem lidé prohlédnou, ale již bude pozdě, změny budou nevratné. Například ve škole se to budou děti učit v dějepise. Jedna ze správných odpovědí: "Byla to taková prdlá doba. Klimatologům prdlo v makovici. Prdlí páprdové pindali o poteplování pocházejícím z poprdění. Příčinou poteplení prý je, že planeta je moc zaprděná. Proto popletení poteplenci prosili populaci, aby prděla do pytlíku."

[editovat] Prdnuto jinde

Hovnocuc edit Hovnocuc s.r.o.
    Adult Baby storyAdult BabyCařihradDejvický průjem 2015Doktor HnůjDveře vod hajzluExkrementismusExkrementologieFekalismusEurestFekete-VodérádHnědá magieHovnoHovno se staloHod hovnemJaderný výprdJak správně srátKadíš jak hrom!KakofonieKočičí záchodekLepíkLepíkismusNasranáNávštěvní řád kadibudkyNápisy na WCPisoárkyPrdíkPrdíkyProjímadloPrůjemRybenkaŘiťoviceSběr psích hoven v Praze 666SprcnutíSvatá stoliceTeorie vsání prduToaletova kružniceToaletní papírVelký kulovýVyšná Diera pod SráčomWC (organizace)ZácpaZáchodZóna placeného sraní   
Chemistry Prvky
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Po
prdík
Fu

prudík

smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
Random
Rn
Praseodym-Hafnium
Pr-Hf
Úchylík
Bdsm
Olovo
Pb
Pneumonium
Pneu
Smajlík
:)
Uran
U

plutonium
Pu

uncyclopedia