Prdíky

Z Necyklopedie

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Prdík.

Prdy a prdíky (latinsky pedit) neboli pšouky, zarvání či barva (toto označení je ovšem používáno zřídkakdy), jsou vysoce toxické látky plynného skupenství, jež vycházejí z řitního otvoru všech savců, ovšem zde budeme probírat pouze prdíky jistého Homo sapiens sapiens, lidově označovaného jakožto člověka.

Prdy1

Reakce ženy na mužské prdíky

Neverte-prdu

Prdy jsou nevyzpytatelné

[editovat] Druhy prdů

Prdy se zařazují do dvou obecných kategorií:

1. Legální prdy

2. Nelegální prdy

[editovat] Legální prdy

Legální prdy jsou ty prdy, jež způsobují jen lehké újmy na zdraví člověka. Zde je popsáno několik druhů legálních prdů:

1. Mléčné prdy - Tyto prdy se vyskytují převážně u seniorů, jimž, jak je známo, pití mléka příliš neprospívá. Při jeho nadměrném požití se z důchodcova řitního otvoru linou nasmrádlé výpary, jež se vyznačují svou originální vůní zkaženého mléka.

2. Mexické prdy - Jak už z jejich názvu vyplývá, tyto prdy jsou původem z Mexika. Mají nasládlou fazolovou vůni řízlou štiplavým oderém, jež způsobuje chilli obsažené v mexických fazolích.

3. Kašlem maskované prdy

4. Čvachtavé prdy - Tyto prdíky rozpoznáte díky jejich charakteristickému čvachtavému zvuku. Nejčastěji se objeví když zkonzumujete věci, které k sobě vůbec nepatří a neladí, ale můžou se také objevit po snězení opravdu hodně mastných jídel či samozřejmě po fazolích.

5. Ucpané prdy - Jsou ty prdy, jež vypouštíte když sedíte rovně a prakticky přikovaně na sedačce (nejčastěji vznikají v prostředcích veřejné dopravy) a daný prd se tzv. "ucpe", tj. narazí do povrchu sedačky. Naražený prd nejen že způsobí velice nepěkný zvuk, jež přinejmenším znechutí vaše spolucestující, ale také si tímto prdem způsobíte velikou modřinu, nejčastěji purpurové či indigové barvy. Proto se důrazně doporučuje naklonit pánev na stranu aby prd mohl být vypuštěn klasicky.

6. Nevhodně načasované prdy - Každý z nás už je někdy zažil. Tyto prdy se rozhodnou vyletět v tu nejvíce nevhodnou chvíli (např. když zrovna stojíte ve frontě na poštu, ve výtahu, či uprostřed pracovního pohovoru a podobně). Jsou to přesně ty prdíky, u kterých se musíte snažit je pevně zadržet mezi půlkami. Při špatném stahování půlek prd/y pravděpodobně vyletí, tudíž se musíte velice dobře soustředit na vyvinutí správného tlaku mezi půlkami. Pokud se to podaří, prd se "vsákne" zpět do střev. Zatím.

Prdy2

Bublinkový vodotrysk

7. Vodotrysk (Bublinkové prdy) - Tyto prdy se vypouštějí ve vodním prostředí, např. v bazénech. Z řitního otvoru vám pak tryskají bublinky různé velikosti (podle síly prdu). Jsou to jedny z nejneškodnějších prdů, poněvadž zpravidla nejsou cítit ani nad a pod hladinou vody.

8. Chlupaté prdy - Tyto prdíky jsou velice nepříjemné. Po opravdu hlasitém a bolestivém prdu cítíte brnění celého zadku které je způsobeno tím, že se vám v řitním otvoru zauzlovaly chlupy. Následuje nepříjemné šimrání a vy máte nutkání se poškrábat i když to zrovna není vhodné. Doporučujeme si co nejdříve odběhnout na WC a tam se pokusit chlupy rozvázat. Je důležité chlupy ihned vytrhat aby se vám nesmotaly zpátky k sobě.

[editovat] Nelegální prdy

Tyto prdy jsou extrémně nebezpečné!!! V žádném případě se je nepokoušejte doma "vyrobit". Následky by mohly být katastrofální.

U nelegálních prdů se značí extrémnost hvězdičkami (*** tera-extrémní, ** giga-extrémní, * mega-extrémní.)

1. Ohnivé prdy (***) - Tyto prdy jsou ohromně nebezpečné. Vědci zjistili, že tzv. "ohniváky" se vyvolávají konzumací nejpálivější chilli papričky na světě; (Trinidad Moruga Scorpion) spolu s nejlepší whisky na světě (japonská Yamazaki Single Malt Sherry Cask 2013). Po požití těchto dvou surovin bývá zpravidla slyšet zvláštní praskající zvuk ozývající se z vašeho žaludku. Pokud trpíte takovým stupněm mentální retardace, že jste se rozhodli tento prd vyzkoušet, důrazně vám doporučujeme, aby jste si vysvlékli všechno oblečení, poněvadž vám ho "ohnivák" spálí. Při prdění ohniváka nejen že utrpíte vážné fyzické újmy, ale také způsobíte doživotní trauma očitým svědkům prdu. Pokud budete mít štěstí, vyváznete z toho s popáleninami 4. stupně. Příchod ohniváka poznáte pálením vaší odpadní roury. Nyní vám nezbývá než se modlit k Prdelákovi (tj. antický bůh prdelní soustavy), aby k vám byl milosrdný. Z vašeho řitního otvoru začnou tryskat plameny až do vzdálenosti 5 metrů (proto také doporučujeme, abyste prd vypustili na otevřeném prostranství). Oheň vytryskne asi 6x, v pravidelných, deseti-sekundových intervalech. Po ohni přichází krátký trysk zpopelněných exkrementů, které následně můžete použít jako složku do kompostu.

2. Technické prdy (**) - Pokud jste technický guru, případně s technologiemi máte citové pouto a vedete s nimi plnohodnotný sexuální život, tak tento prd je něco pro vás. Stačí zapojit nabíječku (od mobilního telefonu, notebooku,...) do zásuvky a druhý konec který se měl zapojit do přístroje si jednoduše narvěte to řitního otvoru. Následně čekejte než z vás očekávaný prd vyjde. Při vypouštění prdu do atmosféry spolu s ním vypouštíte elektrické jiskřičky, zpravidla bývají modré barvy, vzácně se mohou jiskry vyskytovat i barvy žluté. Při zkoušení tohoto prdu si můžete nenávratně poškodit střeva (!).

3. Politické prdy (***) - Politické prdy se přirozeně vyskytují u našich milovaných politiků v české vládě. Je lepší si s těmito prdy nezahrávat. Obzvláště brutální jsou prdy vám velmi dobře známého pana prezidenta Milouše, alias "kunda sem, kunda tam." Prdy ostře zapáchají. Jsou charakteristické svým štiplavým nádechem Becherovky.

4. Nukleární prdy (****) - Tyto prdy vznikají po manipulaci (pozření) se zdroji radioaktivního záření. Patří mezi jedny z nejstrašnějších. Při jejich průchodu ucítíte nejdříve teplo kolem vašeho řitního otvoru a poté můžete zaregistrovat pomocí dozimetru extrémní výtrysk paprsků gama nebo jiných urychlených částic. Takový prd nejde ničím zastavit, žádnou překážkou! Objekty (včetně vás) v epicentru většinou zemřou na akutní nemoc z ozáření.

[editovat] Zajímavosti

Američtí vědci zkonstruovali tzv. "lapač prdů". Jedná se o pytlovité spodky s nalepenou vložkou, které mají za účel zachycovat smrduté výpary linoucí se z řitního otvoru. Cena se pohybuje v rozmezí 500-1000 kč/kus. Lapač

[editovat] Soutěže

Tyto soutěže se každoročně konají v obci Prdávko. Velice je oblíbená soutež "Nosní agonie", jež spočívá ve výrobě co nejaromatičtějších prdů v časovém limitu jedné hodiny. Vítěz vyhrává bidet.

(Redaktorky tohoto článku pro Vás, čtenáře, mají také soutěž. Zašlete nám zvukový záznam či video vašeho nejhlasitějšího prdíku na tuto e-mailovou adresu: centrum555@centrum.cz. Vítěz získá námi vychvalovaný lapač prdů.)

[editovat] Novinky ze světa prdů

Pokud cestujete MHD, jistě jste si všimli značky, kterou řidiči musí od nynějška povinně věšet v dopravních prostředcích. Značka dostala název "Stop škodlivým prdům" a už se o ní vedou žhavé diskuze. Účelem značky je zabránit případným úmrtím cestujících kvůli škodlivinám vypouštěných z cizích anusů. Ve veřejných dopravních prostředcích byly proto zavedeny speciální oddíly, kde lidé mohou vypouštět prdíky dle libosti. Ovšem to se nelíbí většině našich občanů, kteří považují nový zákon za diskriminaci vůči chronickým pšoukalům. Budeme Vás informovat, jak se bude situace nadále vyvíjet.

Hovnocuc edit Hovnocuc s.r.o.
    Adult Baby storyAdult BabyDejvický průjem 2015Doktor HnůjDveře vod hajzluExkrementismusExkrementologieFekalismusEurestFekete-VodérádHnědá magieHovnoHovno se staloHod hovnemJaderný výprdJak správně srátKadíš jak hrom!KakofonieKočičí záchodekLepíkLepíkismusNasranáNávštěvní řád kadibudkyNápisy na WCPisoárkyPrdíkPrdíkyProjímadloPrůjemRybenkaŘiťoviceSběr psích hoven v Praze 666SprcnutíSvatá stoliceTeorie vsání prduToaletova kružniceToaletní papírVelký kulovýVyšná Diera pod SráčomWC (organizace)ZácpaZáchodZóna placeného sraní   
Chemistry Prvky
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Po
prdík
Fl

prudík

smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
Random
Rn
Praseodym-Hafnium
Pr-Hf
Úchylík
Bdsm
Olovo
Pb
Pneumonium
Pneu
Smajlík
:)
Uran
U

plutonium
Pu

uncyclopedia