Projímadlo

Z Necyklopedie

Projímadlo je zázračný lektvar, který na požádání tvoří kouzelník VonZentivan. Používá se k eliminaci břichabolu tím, že do organismu vpravuje novou nemoc, pojmenovanou běhavka.
Ta se projevuje mimo jiné tím, že léčená osoba náhle ztuhne, vyvalí bulvy, načež provede zběsilý úprk kamsi. Tento choreografický prvek je popsán pod heslem Tanec Breakdance.

[editovat] Dostupnost

Vzhledem k faktu, že většina populace provozuje jako svůj koníček obžerství, mocný kouzelník stvořil roztodivné ampulky a lékovky do zásoby. Jsou k dostání za mrzký peníz v distribučních místech. Po poradě marketingového oddělení kouzelníka jsou distribuovány jako párek s hořčicí, či hamburger, neboť tak si může každý vybrat svou oblíbenou příchuť. Díky synergickým efektům má takto zabalené projímadlo dokonce vyšší účinek a to zejména z důvodu takzvaného Překvapivého nástupu.

[editovat] Marketing

Běžně dýlovaná projímadla oplývají několika zajímavými marketingovými titulky. Jmenujme si prosím ty nejzajímavější:

Šetrný - Požijete, dostaví se plynatost, v kolektivu stoupnete na žebříčku smraďochů o mocný kus vzhůru, na toaletě se výsledek víceméně neprojeví
Se silným účinkem - plynatost se zpravidla nedostavuje, doporučuje se zdržovat poblíž místa úlevy.
S překvapivě silným účinkem - před požitím si nakupte zásobu časopisů, konzerv, baterií do walkmana a nezapomeňte zalít kytky. Déle než týden bez vody nevydrží.
Účinek již do šesti hodin - budete hrát ruskou ruletu se svým konečníkem. Stihnu dojít pro noviny? Stihnu zprávy v televizi? Co se stane, když se předkloním?

[editovat] Účinky

Projimadlo.jpg

A kde budete vy, až to projímadlo konečně zabere?

Účinek, čili léčba zácpy je možno spočítat na základě následující teze:

Čas potřebný k účinku laxativ v lidském střevě je nepřímo úměrný velikosti ztráty společenské prestiže a vzdálenosti od nejbližší toalety.

Jakkoli to zní vědecky, věřte, že není lepšího nápadu, než si vzít projímadlo brzo ráno a poté se snažit dostat ucpaným městem do práce. Nebo ještě lépe, dát si pořádnou dávku večer s tím, že vás přeci potřeba vždycky vzbudila. Až se probudíte s půlmetrovou hromadou pod zády, zjistíte, že tentokrát tomu tak nebylo.

Hovnocuc.jpg edit Hovnocuc s.r.o.
    Adult Baby storyAdult BabyDejvický průjem 2015Doktor HnůjDveře vod hajzluExkrementismusExkrementologieFekalismusEurestFekete-VodérádHnědá magieHovnoHovno se staloHod hovnemJaderný výprdJak správně srátKadíš jak hrom!KakofonieKočičí záchodekLepíkLepíkismusNasranáNávštěvní řád kadibudkyNápisy na WCPisoárkyPrdíkPrdíkyProjímadloPrůjemRybenkaŘiťoviceSběr psích hoven v Praze 666SprcnutíSvatá stoliceTeorie vsání prduToaletova kružniceToaletní papírVelký kulovýVyšná Diera pod SráčomWC (organizace)ZácpaZáchodZóna placeného sraní   
uncyclopedia