Prudík

Z Necyklopedie

Prudík, (latinsky Oprusellon) značka je prvek z Meresjevovy tabulky prvků. Jeho výskyt na světě je tak velký, že atomy umí spočítat jen Chuck Norris a Meresjevův počítač Lavičkin La 6FÉN. Bohužel ani jeden údaj se neshoduje. Kupříkladu Chuck Norris tvrdí, že atomů prudíku je 15x10 na nekonečno, Lavičkin tvrdí, že je jich jenom a pouze nekonečno. Takže zase nevíme nic. Dokud se nepodaří spočítat přesně jeho atomy, nebude prudík oficiálně zařazen do soustavy prvků.

[editovat] Výskyt v přírodě

V přírodě se vyskytuje všude, ale vesměs v nízké koncentraci jednoho atomu na 10 m3. Nejvíce ho je na Sibiři, Sahaře, Antarktidě, v bažinách, ve tmě a mezihvězdném prostoru. Jako jeden z mála prvků nevzniká ve hvězdách, ale jde pravděpodobně o samovolný produkt výparu ze zkažených zubů. Tato teorie však není potvrzena. Vesmírem se šíří nejvyšší možnou rychlostí neboli rychlostí tmy.

[editovat] Výskyt v lidském prostředí

Hole.jpg

Prudík usazený v díře na auto čeká na příchod řidiče, aby jím byl následně vdechnut

Občas se vyskytuje v oblasti zadnice neboli prdele, kde vytváří různé sloučeniny zvané Opruzeniny, které svědí, dráždí a mají růžovou barvu. Ve velké koncentraci většinou jako plyn působí na úřadech, ve frontách všech druhů, povinných přednáškách, pracovních poradách a často obecně v zaměstnání, politických debatách, při návštěvách tchýní a bývá též vyzařován televizí. V papírové podobě se vyskytuje jako složenka typu A a C, ouřední dopis a většina výpisů z účtu.

Jeho tříatomová molekula bývá poněkud zjednodušeně označována jako Pruda, čtyřatomová Vopruz. Molekula Vopruz je ve velkém množství přítomna na českých silnicích, zvláště v zimním období, kde se usazuje na okrajích děr a výtluků a z nich je jako plyn vsakována do projíždějících aut a následně do lidských útrob. Obzvláště velká koncentrace byla zaznamenána na školách, kde negativně působí především na hloupější žáky a jejich učitele. Šprti jsou vůči prudíku takřka imunní.

Prudík se vyskytuje i během válečných konfliktů především v zákopech, kam je přenášen dělostřelbou, otravnými plyny, potkany, bahnem, blechami, vešmi, filckami, šváby a armádními konzervami. Pokud je tato kombinace naplněná beze zbytku, vzniká molekula zvaná Hypervopruz, které lze uniknout pouze ztečí. Úprk před hypervopruzem byl obzvláště rozšířen za 1. světové války a to i přesto, že jediná úniková cesta vedla před hlavně kulometů.

[editovat] Vlastnosti

Hovno a bota.jpg

Čistý desublimovaný prudík

Prudík je obvykle kovový plyn, ale někdy sám sebe zkapalňuje a reaguje s vodou za vzniku prudivých kapalin jako je „voda“ vyteklá z pračky či povodně. Poměrně často i desumblimuje a stává se z něj pevný prudík, většinou ve formě hovna na botě nebo hovna v gatích. Jeho protonové číslo se pokusil zjistit Trofim Lysenko, ale zcela zpruzen toho po 15 letech pokusů zanechal. Teplota tání je -205°C–+5026°C, podle typu okolního prostředí, teplota varu je stejná nebo o stupeň větší. Prudík je velmi reaktivní a někdy je žíravý. Jeho pH je –69,8. Jeho oblíbeným hnízdem je lidský mozek, kde se usazuje a reaguje s neurony, přičemž může vzniknout nasrání či deprese. Prudík se dá neutralizovat alkoholem, endorfinem, jídlem, hrami různého typu a sebevraždou. V uzavřených místnostech je schopen reagovat s prdíkem a smrdíkem a vzniká tak velmi nepříjemná dávivá sloučenina smrďoprdík prudičný Pí2SdPd5, jehož se dá zbavit jedině intenzivním vyvětráním. Někdy se váže na prvek nudík, drzík, smůlík a debilit. Kombinace s hrocením je přímo vražedná.

[editovat] Využití

Prudík má využití jako tzv. zbraň hromadného pruzení a používají ji vesměs šéfové, politikové, České dráhy a Česká pošta. Někdy se prudík šíří epidemicky. Někteří lidé jsou přímo líhněmi prudíku a roznášejí ho jakkoli a v jakékoli formě. Jsou to tzv. Prudiči a jsou velmi obávaní. Dle směrnice Odboru pro domácí uskladňování bioodpadu Evropské unie, je roznos prudíku přísně nedoporučován, ale sankce stanoveny nejsou.

Periodická tabulka prvků je zatím oficiálně bez prudíku. Neoficiálně by se měl usadit mezi smrdíkem a prdíkem s nimiž se má moc rád, což bude vypadat takto:

Chemistry.png Prvky
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Pl
prdík
Pd
prudík
smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
Random
Rn
Praseodym-Hafnium
Pr-Hf
Úchylík
Bdsm
Olovo
Pb
Pneumonium
Pneu
uncyclopedia