První tažení na Granka

Z Necyklopedie

[editovat] První Tažení na Granka

  • Podniknuto dne 9.12.2016
  • Podniknuto STMFHG-Special team made for hunting Granko(Speciální tým určený k lovení Granka)
    • Přítomní členové-Pjotr Černý, Fojta Soka, Juřik Chadaš, Trivet.
  • Mission failed
    • I přes velkou snahu byl první tah na Granka neuspěšný.

[editovat] Domluva

Dne 2.12.2016 se kluk kterému se v krabici vytvořil Granko(Pjotr Černý) rozhodl po dlouhé době konečně zničit Granka. Svolal speciální tým určený k lovení Granka a začalo se plánovat. Plány byly jasné, Granka přilákat na malé děti do lesa a zneškodnit ho. Juřik Chadaš a Trivet tento plán spochybňovali ale Pjotr a Soka si mysleli že to výjde. 9.12 tedy začal první tah na Granka, STMFGH se vydali do lesa se svým dětským zajatcem, Lumírem Povloučkem. Granko Lumíra vyčmuchal a ze své skrýše se rozhodl se vyrazit na lov. V lese na něho byla nachystaná jednoduchá past, Jakmile se bude k Lumírovi přibližovat Trivet mu dá napalovačku zezadu, Soka ho kopne do hrníčku, Juřik mu dá loket z okna a Pjotr ho dá takovou jebu až z toho usne. Všechno probíhalo jako podle plánu, Granko už se k Lumírovi blížil a Juřik si leštit loker, Soka si leštil botu a Pjotr si leštit pěst, Trivet si leštil tkaničky protože proč ne. Když byl Granko na místě past byla zapnuta, Trivet vyběhl a dááál napalovačku z okna, Juřik mu dal Loket ale Soka selhal a Granko ho čapnul pod Grgolem a udusil ho. Soka umíral, a Pjotr k němu přiběhl a jako léčitel jejich týmů se ho snažil vyléčit, to však nešlo jelikož Soka měl polámané úplně všechny žebra, 8 z toho bylo z doby kdy na něho spadl balík slámy. Soka umřel a Granko unikl. V ten den se všichni vrátili domů a Pjotr prohlásil "Je čas dát Grankovi takovou napalovačku, že ho ani Bašta nepozná". Jejich cíl byl jasný, zneškodnit Bašku a poté bude Granko slabý. Také se rozhodli se každý na něco v týmu specializovat jako Pjotr. Příští nájezd na Granka už bude jistě konečný.

[editovat] Specializace

Pjotr-lékař Trivet-Zaměstnávač Juřik-Bojovník Soka(R.I.P)-Střelec

uncyclopedia