Putin

Z Necyklopedie

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem فلاديمير إيليتش بوتين.

Putin Gorbachev.jpg
Putin kgb.jpg
Putin cesta k moci.jpg
Putin Gas King.jpg
Pesputin.jpg
Putin ktulhu.jpg

Putin a Ctuhlhu

Rasputin23.JPG

Rasputin se vztyčeným prostředníčkem

Vladimir Vladimirovič Putin (Владимир Владимирович Путин, * 7. října 1952 Leningrad) je vnuk mystika, divotvůrce, známého sukničkáře a opilce Grigorije Jefimoviče Rasputina (Григорий Ефимович Распутин), známého pod přezdívkou šílený mnich (Сумасшедший монах). Mimo to je spoluzakladatelem dvojice Pat a Mat.

[editovat] Kontroverze

Nekteří autoři (převážně sovětské provenience) se snaží zpochybnit pokrevní příbuznost Vladimira Vladimiroviče a Grigorije Jefimoviče. I letmé srovnání obličejových rysů vnuka a děda dává pádnou argumentaci pro odmítnutí těchto nesmyslných a vykonstruovaných spekulací. Geneaologické bádání navíc odhalilo, že předkem ruských Ras–Putinů byl slavný francouzský diplomat a voják Putain [čti pytén] de Guerre, který byl, jak už je takovou francouzskou válečnou tradicí, zraněn za Napoleonova neslavného tažení, ale jelikož byl po matce napůl Inuita, tak se mu podařilo jako jednomu z mála ukrývání v divočině i pozdější krátké zajetí přežít.

[editovat] Kariéra-KGB

V jeslích, do jeho 3 let se u maličkého Vladimírka ještě (překvapivě) vlohy pro práci v KGB (Комите́т Госуда́рственной Безопа́сности, česky: BIS) neprojevovaly. Až po 5. narozeninách, již v mateřské škole, se jeho vrozený talent projevil. Žaloval na své spolužáky, že mu berou pastelky při kreslení obrázků ze života soudruha Stalina. Pracovníci městské správy KGB to okamžitě zaregistrovali a podepsali s mladičkým Vladimirkem Vladimirkovičem vázací akt. Od tohoto okamžiku měla jeho kariéra zelenou.

Stoupal po žebříčku, žebříku, schodech či šprušlích strmě vzhůru. Někdy za dobré slovo, jindy přes mrtvoly. V KGB platí zákony džungle. Se svým mistrovským výcvikem džuda položil všechny soupeře na lopatky. Brzy ovládl celičkou organizaci.

[editovat] Prezident

Úspěch v KGB je základním předpokladem na vysokou funkci. Nejvyšší místo v KGB samozřejmě znamená nejvyšší kvalifikaci a téměř automatický předpoklad k prezidentské funkci. To prohlásil už slavný zakladatel Čeky Felix Edmundovič Dzeržinskij. Vladimir Vladimirovič Putin je důstojným nástupcem a pokračovatelem odkazu slavných předchůdců. To dokazuje svým spravedlivým bojem proti radaru v Česku V současné době je tedy báťuška Vladimir I. Putinovič jediný a nezpochybnitelný prezident vší rusy z boží vůle. Celý svět přeje jeho vládě zdar a štěstí. V květnu roku 2008 se mu narodil carevič Dmitrij Medveděv.

O dosavadní vládě sluníčka našeho přejasného, prezidenta vší rusy z boží vůle, Vladimira I. Putinoviče lze říct mnoho. Léta to byla šťastná a hojná, celá ruská zem, od Prahy až po Vladivostok kvetla a radovala se z spravedlivé vlády sluníčka našeho přejasného, prezidenta vší rusy z boží vůle, Vladimira Vladimiroviče Putina.

Lidem pomáhal orat jejich pole, kudy chodil, tudy sázel obilí(=vodku), brambory(=vodku), slunečnici(=vodku), pyrožky, pelmeně, děržuly, samovary, Dostojevského a další užitečné plodiny. Vlastníma rukama kácel lesy, sekal obilí za tři traktory, a ještě mu zbyl čas na hrdinskou výpravu proti gruzínským tatarům jejichž chán chtěl od Moskvy vybírat daň. Když tyto vítězně potřel, vrátil se s velikou kořistí zpět do Kremlu. Zní vystrojil hostinu převelikou, a sezval na ní tři careviče ze tří carství- Lukašenka, Juščenka a Janukoviče.

I když byly všichni napiti a najezeni, vstal bátuška prezident vší rusy, sluníčko naše přejasné ze svého stolce, a takto pravil ke třem carevičům: Oj careviči ze tří carství, pojďte a připojte se k veliké matce rusy!

I pravily takto careviči: oj, tys moudrý bátuška Vladimire Vladimiroviči, a tak my tě poslechneme. Rádi bychom ti dali svojí sestru, carevnu Julii Tymošenkovnu za ženu, ale zlý Mojše Nasredin Kostejič Ji odnesl do svého doupěte.

I vsedl Vladimir Vladimirovič na bujného koně bohatýrského, do ruky vzal kopí sáhodlouhé, k pasu šavličku damascénskou, na sedlo bystrý luk i kalené střely, a na Mojšeho Nasredina, po otci Kostějiče, širou ruskou stepí vyrazil.

Cestou mnoho bohatýrských činů vykonal, carevnu Tymošenkovnu zachránil a Mojšeho Nasredina, po otci Kostějiče, schvátil. Vzal si pak carevnu za ženu, a žili tam spolu v tom carství až na věky věkův spokojeně.

[editovat] Úspěch dynastie

Z citací některých historiků vyplývá, že Grigorij Rasputin čerpal svoji životní sílu a inspiraci z osudu, postojů a názorů Mayera Amschela Rothschilda, včetně touhy vybudovat silnou dynastii s cílem ovládnutí celého známého světa. Stejně jako u A.M. Rothschilda, v první generaci bylo dosaženo významných úspěchů, na které však navázaly daleko významnějšími úspěchy další generace.

Grigorij Rasputin měl na vrcholu své kariéry obrovský vliv na poslední ruské vládce z dynastie Romanovců. Jak známo, Rasputin hrál důležitou roli v životě cara Mikuláše II., jeho ženy carevny Alexandry Fjodorovny a mladého careviče Alexeje. Ve své době byl častokrát označován za skutečného, byť skrytého, vládce Rusi.

Vladimir Vladimirovič Putin (v dynastické posloupnosti je analogií Anselma Salamona Rothschilda) se stal 7. května 2000 poprvé prezidentem Ruska, dne 4. března 2004 pak nastoupil druhé funkční období. V roce 2008 bude Vladimir Vladimirovič Putin uveden do funkce doživotního cara (пожизненный царь) Velké Rusi.

Symbolické je, že řada ekonomických expertů hovoří o Putinově působení v prezidentském křesle jako o éře ruského ekonomického zázraku.

Putin je otcem myšlenky vytvoření nového ruského panslovanského zcela azbuckého operačního systému KVG.

[editovat] Putin a Ctuhlhu

Vzhledem k tomu, že se situace na Ukrajině v roce 2014 zhoršovala a kapitalistické země západu podporovali násilnické síly neo-oreo-nacistů rozhodl se nejmilovanější muž planety Vladimír Putin uzavřít spojenecký pakt s nejmilovanější příšerkou jiného světa Cthulhu. Od svoji spolupráce si slibují mnohé...........více na tn.cz

[editovat] Fotogalerija

Vládci Ruska a dalších podobných zemí na jeho území se nacházejících

Kostěj Nesmrtelný (věčně) • Vladimir Iljič Lenin (1922–1924) • Josif Vissarionovič Stalin (1924–1953) • Nikita Chruščov (1953–1964) • Leonid Brežněv (1964–1981) • Konstnatin Černěnko (1981) • Jurij Galvaněnko (1981) • Pjotr Dědkoněnko (1981–1982) • Jurij Andopov (1982–1983) • Alexej Krematorov (1983) • Michail Rakvinin (1983) • Eduard Smrtkašvili (1983–1985) • Michail Gorbačov (1985–1991) • Boris Jelcin (1991–1999) • Vladimir Putin (1999–2020) • Oleg Holodov (2020–2021) • Michail Chodorkovskij (2021–2022) • Gujarbulláh Bezděngidze (2022–2023) • Vladimir Putin mladší (2023–2067) • Vladimir Putin nejmladší (2067–2087) • Vladimir Putin III. (2087–2099) • Vladimir Putin IV. Hrozný (2099–2120) • Vladimir Putin V. Dobyvatel (2120–2128) • Vladimir Mikuláš I. (2128–2156) • Vladimir Mikuláš II. (2156–2199) • Vladimir Mikuláš III. Romanov (2199–2217) • Dělnická rada v Petrohradských loděnicích (2217–2222) • Vladimir Lenin (2222–2224) • (opakuje se)

Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekMiroslav NovákJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátStanda LokotkaPetr NečasTonny NewotneyTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Donald TrumpJásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinTourette's GuyJosip Stalin

Politici-animace.gif
uncyclopedia