Růžonut

Z Necyklopedie

Velky kocarek.jpg

Souhvězdí Velký kočárek

Růžonut je okrouhlá planetka bez jádra, která vypadá jako růžový donut, tak také vznikl její název. Tento "patvar" sousedí s planetkou zvanou Bíďošála, z toho vyplývá že také patří do souhvězdí Velký kočárek.

Blb.png

[editovat] Vznik

Růžonut vznikl asi před 2000 lety (dříve než většina planetek tohoto souhvězdí). Jeho vznik zavinila jedna z [[Růženek[1]]], která si nechtěla vzít prince, který ji osvobodil. A proto byla vyslána do vesmíru v kartonové krabici, která se ve vesmíru rozpadla a spolu s růžemi, které si vzala Růženka sebou vznikla tato planetka.

[editovat] Vzhled

Růžonut je nečekaně růžový. Má lesklý povrch a z dálky jsou pozorovatelné modré nebo jinak barevné skvrny, které jsou vlastně moře plné různě barevných růží. Na planetce můžou žít jen Růženky, protože nikdo jiný se nedokáže přizpůsobit tolika růžím a ozonu z jejich vůně. Planetka také nemá jádro, to znamená, že je na ní docela zima, proto tu žije jen pár zvláštních modifikovaných včel a maskovaných jednorožců.

[editovat] O planetce

Planetka má jen hodně obyvatelek a pak už zmíněných živočichů. Nikdo (kromě Růženek) si zatím netroufl na planetku cestovat, takže informace jsou jen z knižních zdrojů a teleskopů. Po první Růžence, která se rozhodla být první obyvatel této planety na počest Růženky vyslané do vesmíru, sem doletělo několik dalších Růženek které nechtějí žádného prince. A to mě dostává k vysvětlení růží co tu rostou, zkrátka nemají trny, aby tu Růženky mohli žít a samozřejmě i pořádat Růžopárty. Na planetce je sice gravitace, ale né na okrajích, takže na okrajích Růžonutu poletují růže a jedna z Růženek, která tento fakt zjistila a byla pak oceněna zlatou včelou za objev 100 letí. Nežije zde asi jeden muž, takže je to taková feministická planetka.

[editovat] Zajímavosti

  • planetka je obydlená jen několik stovek let
  • dá se na ni cestovat jen v kartonové krabici, ale neberte si s sebou růže, mělo by to fatální následky
  • růže na planetce nemají trny, jak už bylo řečeno
  • zároveň není na planetce nic ostrého o co by se dalo bodnout (včely nemají žihadla atd...)
  • Růženky se celé dny starají o růže a nebo relaxují, či vytvářejí nové sporty, jako třeba "Trhání okvětních lístků", nebo "Skok do růží"
  • na planetku lze poslat dárek, nečekaně v kartonové krabici, ale neposílejte ostré předměty, protože ty se dostanou tak maximálně k planetce, ale na ni už ne (automaticky shoří silou planetky)
  • tyto informace jsou získány z teleskopu, kterým lze vidět až přímo na povrch planetky

[editovat] Závěr (Rada)

Nekoukejte do teleskopu moc dlouho, povrch je tak lesklý že by jste mohli přijít o zrak, ale Růženky jsou rády středem pozornosti, takže na ně koukat můžete.

uncyclopedia