Radegast

Z Necyklopedie

Pivo Radegast.png

Pivo Radegast

Radegast je moravské pivo z Nošovic pojmenované podle slovanského boha Radegasta.

[editovat] Historie

Dříve hořké pivo, ale to není už drahně let pravda. V době vzniku to bylo relativně použitelné na různé účely, výjimečně i k pití. Počátkem devadesátých letech 20. století se kvalita rapidně zlepšila, avšak ta vydržela jen krátce. Po různých modernizacích výroby se kvalita Radegastu dále zhoršovala a po přechodu na normy EU pivo již není poživatelné, ale zato je zdravotně nezávadné. Korunu všemu nasadili noví vlastníci pivovaru, kteří rozhodli, že se Radegast bude vyrábět v Mostu, v Protivíně a také na Slovensku v Prešově a v jednom nejmenovém polském pivovaru. Avšak poslední ranou bylo, že sládek pivovaru záhadně zmizel, podle nepotvrzených zpráv spadl do kádě a beze stopy se rozpustil. Jak k tomu došlo není známo. S největší pravděpodobností však spáchal sebevraždu, když si ve slabé chvilce vzpomněl, jak má chutnat pivo.

[editovat] Současnost

Pivo lahvace hafo.JPG

Pivní norek popíjí Radegast z Mostu

Radegast je součástí společnosti Silmarillion která sídlí v Karlovarské Jihozápadní Africe a současně vlastní pivovary Gambrihnus, Velké Popovice nebo Platan. Podle neověřených zpráv dává tato firma do všech svých piv bájnou látku všemžen, takže pivo Radegast si dá s oblibou i Zdeněk Pohlreich.

[editovat] Slogany

„Život je hořký. Kdyby tak uměli uvařit hořké pivo bez příchuti pelyňku.“ Anonymní pivař

„S každou překážkou, kterou překonáš, jsi ještě silnější.“ V této reklamě vystupuje jelen, ovšem to není ve skutečnosti jelen, ale los bělokarpatský, který pivovaru zapůjčil starosta Suché Lozi Petr Gazdík, t.č. politik TOP09.

[editovat] Související odkazy

1Alkohol.jpg    V rozcestníku CHLAST najdete novou motivaci k chlastání

AlkoholAlkoholismusBakchalářBarmanČeská alkoholicko revoluční stranaHospodaKocovinaLihové milicePípa na lahváčOpilecPivnéPrůtokový ohřívač pivaPraotec Na PlechTuzemskoVýčepní stoliceU PavoukaVodková pumpaVodkovod

AbsintAktronovicaAlpaBecherovkaKořalkaMetylalkoholOkenaRumSlivoviceVodkaWhiskeyWhiskyZelená
Nejhorší piva světaBraníkGambrihnusOstravarPilsner UrquellPlzeňský PrazmrdRadegastSlovenské pivoStarobrnoStaropramenVelkopopovický KozelElektronické pivo
Víno

uncyclopedia