Radim Uzel

Z Necyklopedie

Dvojitý osmičkový uzel

Bratr Radima Uzla, Petr Uzel. (existuje několik Uzlů, podobného vzhledu, které ani náhodou nejsou v příbuzenském vztahu k zde již zmiňovaným)

Radim Uzel, vlastním jménem Džamal Uhurabubu je český lékař, gynekolog a ornitolog.

[editovat] Mládí

Džamalovi rodiče pochází z Afriky, ze somálského kmene Uhura. Brzy po svatbě odjeli studovat do spřáteleného husákovského Československa. Jak bylo zvykem u jejich kmene, ve svém malém Strašnickém bytě chodili zásadně nazí. Malý Džamalek vnímal nahotu jako přirozenou a oblečení jako zvrácenost. Již v mládí se rozhodl stát se gynekologem.

[editovat] Pseudonym

„Umělecké“ jméno Radim Uzel dostal Džamal již na studiích. Spolužáci se smáli (ve vyšších třídách záviděli) jeho velkému přirození. Někteří mu radili, ať si na něm udělá uzel. Později toto jméno pomohlo Džamalovi v kariéře, jelikož hned na první poslech jasně definuje sexuologovu antikoncepční metodu.

[editovat] Kariéra

Díky svému nevšednímu zjevu a zvykům si brzy po studiích získal velkou a bohatou klientelu. Začal také psát knihy, které se staly nejlepšími celery. Často je zván do televizí, kde popularizuje zvláštní sexuální praktiky. Jeho soukromá klinika vzkvétá.

[editovat] Přednášky

Pořádá také přednášky pro středoškoláky, trvající přibližně 1 hodinu, a ve kterých cca 58 minut vypráví o 12 leté holčičce, která byla zvyklá přivádět sebe i svou kamarádku k orgasmu pomocí pastelek značky progreso. Jak však my všichni s IQ vyšším než 42 víme, tyto pastelky jsou velice křehké. Holčička si to však uvědomila až tehdy, když jí v jejím orgánu zůstal zbytek zlomené pastelky, a spolu se zmíněnou kamarádkou musela navštívit Džamala s prosbou o vytažení nežádoucího tělesa.

V důsledku ekonomické krize Džamal rozšířil repertoár svých přednášek a zahájil turné po domovech důchodců s programem „Jak močit, když zapomenete na uzel“. Inspirován politickou hantýrkou, zavádí techniku odklonění, která spočívá ve využití alternativních močových trubic. Jelikož cena jedné takové přednášky násobně převyšuje roční rozpočet průměrného domova důchodců, Džamal byl osloven firmou Beck s žádostí o spolupráci. Ke cti mu budiž fakt, že po dosažení čistého zisku v řádu milionů korun odmítl a nyní se pokouší přehodnotit svoji cenovou politiku.

V poslední době Džamal se svojí ženou rozšiřuje pojetí urinoterapie a při sobotních večerech zkoumá afrodiziakální účinky lidské moči. Hlavními dodavateli, jak sám Džamal říká „tekutého zlata“ (symbol měny ◊, kód MOČ, jednotka 1 chcan), se stávají domovy důchodců, které takto platí za demonstrace odklonění, čímž ušetří na plenách. Dalším významným dodavatelem „tekutého zlata“ je Miloš Zeman, který díky močopudnosti alkoholu produkuje více chcanů než kterýkoliv domov důchodců.

[editovat] Knihy

Zazracna sila mrdu

Radim Uzel si ponejvíce cení této jím vydané knihy

Výběr z díla:

[editovat] Známí pacienti

Zdravotnictví
150 0 129023 Anatomie

BradaviceČakraErekceG-BodJazykKadidloKouleKoulenoKrevní plazmaMyšlenDívadloPenisPlešPlícePrsPrstySrdceStydké pyskyUherVaginaVlasyZuby

Prášky Léky na choroby

BukakeMočPlaceboVšemženPoloniumWobenzym

Krevred4 Léčebné metody

Domácí léčeníJak získat správnou liniiKardiostimulátorMasážNarkózaOperacePorodRH faktorTotální endoprotézaUrinoterapieVodková pumpaZdravíZimním spánkem proti obezitě

Doktorka Zdravotníci

LékařRadim UzelLeoš HegerMirek Oplzlák

Zelený kříž Zdravotní zařízení

uncyclopedia