Random

Z Necyklopedie

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Náhodný článek.

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Náhodná stránka.

Random.png

rozmístění elektronů v Randomu tvoří dokonalý vzorec

Kostky9.jpg

krystaly randominia nabývají nejrůznějších tvarů

Kostky8.png

nejdokonalejší generátor náhodných čísel

„Random je náhodou nejlepší prvek ze všech!“

- náhodný kolemjdoucí

„Tenhle čláenk je náhodou nejlepší ze všech na necyklopedii“

- VTN

„ghdghhdghjsdgfhghjdgsahfasghfgdhsfghsdgsjgf“

- konzument čistého randomu

„Pohon založený na principu nekonečné nepravděpodobnosti je senzační nová metoda, jak překonávat obrovské mezihvězdné vzdálenosti za pouhou nictinu vteříny a nemuset se přitom zbytečně plácat v hyperprostoru. Byl objeven šťastnou náhodou a poté dotažen v použitelnou formu pohonu výzkumným týmem Galaktické vlády na planetě Damogran. Což je stručná historie tohoto objevu. Princip generování malých kvant konečné nepravděpodobnosti byl samozřejmě obecně znám. Stačí spojit logické obvody submezonového mozku Čmeláčisko 57 s atomovým vynašečem vektorů, umístěným v nějakém silném zdroji Brownova pohybu, dejme tomu v šálku horkého čaje. Generátory tohoto typu byly často užívány při večírcích k prolomení počátečního ostychu - v souladu s Teorií neurčitosti se vždycky nechaly všechny molekuly hostitelčina spodního prádla naráz odskočit asi o půl metru doleva. Mnozí uznávaní fyzici říkají, že tohle by se tedy rozhodně nemělo trpět. Částečně proto, že je to zlehčování vědy, ale především proto, že na takovéhle večírky je nikdy nikdo nezve.“

- Stopařův průvodce po galaxii

Random, chemická značka Rn, lat. Randominium je nejtěžší přirozeně se vyskytující chemický prvek ve skupině vzácných plynů, je randomoaktivní a nemá žádný stabilní izotop. Spolu s bortliem tvoří skupinu tzv. nepořádných prvků, která působí proti početnější skupině všech ostatních, tzv. řádných prvků.

[editovat] Výskyt

Random se vyskytuje v náhodném množství v atmosféře a také zcela nečekaně, stlačený ve formě krystalů v útrobách matky Země. Krystaly nabývají různých tvarů a velikostí, od šestistěnných kubických po mnohastěné.

[editovat] Využití

Random se využívá k mnoha účelům, od rekreační činnosti, kdy se nestabilní a nepredikovatelné chování krystalů surového randominia používá k zpestření jinak nudné hry "Hoď krystalem", tak k vytvoření fungujícího generátoru náhodných čísel. Tyto generátory náhodných čísel bývají v rámci velkých show prezentovány ve večerních hodinách v televizních obrazovkách. Každý má právo oficiálně učinit svůj odhad pro následující vygenerovaná čísla, aby se přesvědčil, že stroj opravdu funguje jinak, než si myslel.

Randominium se ještě dále využívá jako pohonná látka v pohonu konečné nepravděpodobnosti a nekonečné nepravděpodobnosti.

Chemistry.png Prvky
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Pl
prdík
Pd
prudík
smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
Random
Rn
Praseodym-Hafnium
Pr-Hf
Úchylík
Bdsm
Olovo
Pb
Pneumonium
Pneu
Smajlík
:)
Uran
U
uncyclopedia