Rebecca Black

Z Necyklopedie

Rmutt
Rebecca Black
Rebeka Bílá
Biografické informace
Pohlaví

ženoid

Barva očí neidentifikovtelná
Vlasy

Železně černé

Narození

??. ??. ????

Úmrtí

Zatím není v plánu

Rodina

Lucie Bílá

Děti

fyziologicky nemožné

Národnost

Spojené dráty americké / České Státy Spojené

Povolání

Profesionální robot

Zajímavosti
1

Veřejně se zatím nikdo neprojevil jako její fanoušek

Rebecca Black - Friday SPED UP 5000%(00:05)

Rebecca Black pro netrpělivé.

Rebecca Black (nebo také Robota Black či White) a na Slovensku známá pod jménem Sviňa čierná pojebená je vůbec historicky první, bohužel nepovedený, hybrid robota s člověkem. Vznikla v laboratořích NASA s pomocnou výchovou soudruhů z KLDR. Původním jménem Rebeka White. Po její matce Lucii Bílé. Celý tento projekt je pod záštitou, koho jíného než, Chucka Norrise. Jejího antitalentu si všimla jedna emerická společnost, která chtěla vydělat miliardy, bohužel po vydání singlu Wednesday (též pod názvem Friday) tato společnost ihned zkrachovala.

[editovat] „Hudba“

O hudbě jako takové se tu nedá vůbec mluvit. Existuje pouze jediná nahrávka, které se jmenuje Wednesday (Středa), ale ve všech Masových mediích známá pod jménem Pátek – Friťákday. K této, již klasické skladbě, která se řadí bok po boku k velikánům jako Majlí Sajratus, byl natočen i videoklip. Rebeka se v něm neskutečně odváže, zakalí, jak se sluší a patří. Jede totiž na party Rychlých špuntů. Jak to všechno dopadne nikdo neví, nikdo, kromě Chucka Norrise samozřejmě, nikdy tento klip totiž nedokázal dodívat až dokonce.

[editovat] Skandál

Několik dní po vydání jejího oslavného velkolepého díla byla opět převezena do výzkumných laboratoří. Spojené dráty emerické se totiž rozhodly, že z Rebííí vytvoří novou zbraň hromadného ničení. USA se snaží zničit celý Blízký východ i po smrti Usamy. Proto bylo určeno, že Rebeka bude mít turné po Afganistánu a poté v dalších zemích, které mají nepřátelský postoj k USA. Emerický prezident Barák S Voknama prohlásil, že tohle bude Malý propadák pro Rebeku, ale velké vítězství pro jeho stranu.

uncyclopedia
V jiných jazycích