FANDOM

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Reptiliánská invaze do Sluneční soustavy.

Reptilian

Reptiliánka se právě maskuje hologramem člověka; zatímco její zbarvení je ještě plazí, její tělo už nabývá pro reptiliány typických svůdných forem.

Dinosauroid

Vzácná fotografie z laboratoří OONS. Na smímku je údajný reptiliánský rebel, jenž přišel lidstvo varovat.

Reptiliáni jsou mimozemští plazi, kteří ovládají většinu lidstva vibracemi a tajnými agenty vysílanými na Zem z nitra dutého Měsíce. Domovem reptiliánů je hvězdný systém Alfa Draconis, který údajně sdílí s úhlavními nepřáteli, Vogony. Jejich agenti se maskují tzv. holokilogramy (metoda tisíckrát účinnější, než pouhé hologramy), takže vypadají jako Barack Mayen-Yeden, Barack Obama, Vladimir Putin, Miloš Zeman atd. Tento typ maskování je v přírodě dosti vzácný, podobný způsob maskování používá ze známějších živočichů pouze kňava kňuba, přičemž ovšem jsou kňubí mimikry obvykle mnohem roztomilejší.

Mějte na paměti, že reptiliáni s lidmi manipulují. Jejich cílem není nic menšího než zotročení lidstva.

ÚnosyEditovat

Reptiliáni často unáší nevinné lidské oběti, a to za účely experimentů. Tyto únosy obstarává kasta zvaná Šedí. Zdařilá operace má za následek, že si unesený jedinec nic nepamatuje (do mysli mu byly dány falešné vzpomínky), stal se však (proti své vůli) spícím agentem, který čeká na rozkazy od svých pánů.

Jedním z mála lidí, kterým se podařilo uprchnout reptiliánskému vlivu byl Svobodný zednář John Fitzgerald Kennedy. Jeho vraždu zosnovala mocná nejvyšší kasta zvaná Hnědí.

Reptiliáni a ženyEditovat

Reptiliáni se obávají síly lidských žen. Lidská samice oplývá tvůrčí, předjímavou, opatrovatelskou povahou, čímž je napojena na Božství. Vysílají proto své agenty, aby rozsévali mužský šovinismus a podrývali tak ženské síly. Na druhé straně pak kompromitují ženskost hnutím feministek a ženskými agenty v podobě „idolů“ jakými jsou Cara Delevingne, Conchita Wurst, Justin Bieber nebo Hillary Clinton. Reptiliáni ženy blokují, aby vznikaly trapné situace.[1]

DůkazyEditovat

Plzen-Plaza

Čí je Plzeň? No přece toho reptiliánskýho PLAZA!

Oblacny korab

Přirozeně Vám budou namlouvat, že je to jen kus mráčku. Ale MY víme svý!

Podívejte se na fotografii jednoho západočeského nákupního centra a položte si otázku: „Čí je Plzeň?“. Také na Youtube lze najít záběry, kdy se reptilián maskovaný hologramem, případně chlupatodekem, začne měnit do své skutečné plazí podoby, jako např. Vladimír Putin

  1. [1]

Co s tím můžeme dělat?Editovat

Vůbec nic. Pokud jsi ale vyvolen k záchraně světa, založ na FB skupinu „Reptiliány v ČR nechceme!“ a Aštar Šeran Fan Club. Tvým prostřednictvím pak bude lidstvo totálně spaseno.

Řekla kráva trávě:
Budeš spasena!
Řekla tráva krávě:
Och, jsem ztracena!

SouvisejícíEditovat