Reptiliánská invaze do Sluneční soustavy

Z Necyklopedie

Reptiliánská invaze do Sluneční soustavy je krizová situace způsobená invazí nepřátelských Reptiliánů do naší Sluneční soustavy. Invaze je nepochybně největším nebezpečím pro samou existenci lidstva minimálně od zrušení pivovaru Braník v lednu 2007 - i když podle zlých jazyků dosud neexistuje žádný důkaz, že sem Reptiliáni proudí schválně a vlastně ani že nějací Reptiliáni vůbec existují.

Dinosauroid.jpg

Reptilián - velmi, velmi nepovedená umělecká rekonstrukce. Ve skutečnosti má Reptilián určitě mnohem zlověstnější pohled, krvavé tesáky a podle některých zdrojů i velký zahnutý nos.

[editovat] Invazní prostředky a trasy

Reptiliánské armády nemají dostatek vlastních korábů k uskutečnění svých zákeřných plánů, takže si buď najímají vesmírná plavidla od ferengijské vesmírné mafie, nebo využijí levnější variantu: v betelgeuských docích nakoupí za pár galaktických stříbrňáků levné vraky kontejnerových lodí, napěchují je krvelačnými fanatiky s vymytými mozky a uvedou to do pohybu pronajatým nadsvětelným tahačem. Menším problémem je zabrzdění vraku poblíž naší Sluneční soustavy, Reptiliánům ale na životech zas až tak nezáleží a ono to vždycky nějak dopadne.

[editovat] Český pohled na příčiny a řešení

Pomineme-li nedostatek důkazů, že Reptiliáni existují, tak ani v našem malém státě se přední myslitelé nedokážou shodnout na tom, proč k nám reptiliánské okupační armády proudí. Andrej Babiš vidí počátky krize v rozkradení naší planety, které je možné napravit jedině tak, že mu lidstvo svěří mimořádné pravomoce, aby mohl řídit planetu jako firmu. Podle petice českých profesorů je třeba urychleně navázat s Reptiliány kontakt pomocí pozemských radioteleskopů a přesvědčit je o ukončení invaze pomocí Paprsků pravdy a lásky. To Tomio Okamura o příčinách odmítá spekulovat a v Reptiliánech vidí hnusné barbary z východu, kterým je třeba se postavit mečem. Podle Václava Klause skončí invaze až tehdy, co se konečně rozpadne Čtvrtá říše, která žene svým socialismem, ekologismem a multikulturalismem svět do záhuby. Adam B. Bartoš dodává, že armády Reptiliánů ve skutečnosti řídí Židé. Podle Václava Cílka je bezprostředním spouštěčem invaze galaktické sucho v kvadrantu beta způsobené změnou klimatu.

Podle průzkumů veřejného mínění by Reptiliána za souseda nechtělo 89 % obyvatelstva.

[editovat] Probíhající boj s Reptiliány

Zatímco Česko se utápí v planých diskuzích, Maďarsko již začalo s výstavbou plotu "Marosvásárhelyjský val" poblíž planetky 4483 Petöfi, obíhající za drahou Marsu. Plot je upleten z potěmkiniovaného železa a je shora i zezdola chráněn žiletkovým drátem. Viktor Orbán na půdě OSN vyzval ostatní státy planety Země, aby se ke stavbě připojily, aby se oplocení celé Sluneční soustavy stihlo do konce roku. K 15. 2. 2016 měl plot délku už 3164 metrů a výšku 6 metrů.

Maďarsko není ve zbrani samo: pod smělým vedením Vladimíra Putina vstoupila Ruská federace do aliance se Spojenými kmeny replikantů. Replikanti už před několika lety vyvinuli proti Reptiliánům účinné zbraně (tedy vlastně je vyvinuli proti lidstvu, ale proti Reptiliánům fungují také skoro tak dobře).

Erdoğanovo Turecko pravidelně provádí razie v redakcích novin, nevládních organizacích a dalších institucích, kterými se snaží Reptiliáni proniknout. Saudská Arábie i Egypt již zajali a popravili tisíce převlečených Reptiliánů (tedy vlastně se neví, jestli to skutečně Reptiliáni byli, viz výše, ale Reptiliáni jsou zákeřní a je třeba proti nim postupovat stejně tvrdě a na pár případných nevinných obětí nehledět).

Evropská rada se zatím nedokázala shodnout na vůbec žádném společném postupu ani stanovisku, Reptiliány tedy zatím úplně ignoruje; pouze schválila několikamiliardové dotace Turecku, i když se vlastně neví, na co tyto dotace jsou. Spojené státy mají momentálně před volbami - vztah k Reptiliánům bude ujasněn až poté.

Poblíž Země dále hlídkuje Ptaahova vesmírná flotila, která úspěšně zastaví většinu reptiliánských korábů, ale i tak podle odhadu Ivo A. Bendy, poradce českého prezidenta pro obranu proti mimozemšťanům, dovnitř van Allenových pásů proniknou až tisíce kontejnerových lodí denně (každá obsahuje zhruba deset milionů Reptiliánů, většinou živých).

[editovat] Viz též

uncyclopedia