Rodič obecný

Z Necyklopedie

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Hrůzovládce.

Josef Fritzl 280 477364a

Příklad dobrého táty

Rodič obecný bývá většinou mužského a ženského pohlaví. Většinou mají dítě, které po dobu jejich života terorizují. Ano, je to smutné, ale je to pravda, už bychom si to měli připustit a měli bychom se vzbouřit!!! ANO MY BYCHOM SE MĚLI VZBOUŘIT! MY PUBERŤÁCI OBECNÍ A PUBOŠI KLÁTIVÍ jak nás tito tyrani nazvali!

Tento živočich je velice zvláštní svým chováním, tedy zvláště samice které musejí mít pořád vše "uklizené"... Samci si na tato zvláštní opatření moc nepotrpí a proto mají svůj brloh v podobném stavu jako puberťák obecný.

[editovat] Stavba těla

Jde o živočicha který má na přední části těla (většinou ji nazývají hlavou) mírné ochlupení které nosí ostříhané na krátko nebo dokonce do hola, tahle neskutečnost se ovšem týká jen samců, samice mají většinou vlasy dlouhé, obarvené a stažené do "ohonu" nebo do jiného prazvláštně vypadajícího tvaru, který pyšně nazývají účesem.

[editovat] Zbarvení kůže a ochlupení

Kůže bývá většinou opálená do hněda někdy dokonce do černa! Rodiče obecní se "opalují" a myslí si, že jim to přidá na kráse. Ochlupení mívá různé nepřirozené barvy, mezi které patří například žlutá (říkají jí blond), červená, hnědá, nebo dokonce oranžová! toto ochlupení má různé délky, které mohou dosahovat u samců 10 cm, u samic až půl metru. Ženy jsou na své ochlupení hrdé a snaží se o ně pečovat, ovšem s jejich inteligencí to nijak neprospívá.

[editovat] Oči a jejich barva

Oči většinou bývají podivně podbarvené bílou barvou kterou Rodiče obecní nazývají bělmo. Barva očí není nikdy jasná, neboť si ji dospěláci nenechávají na delší dobu, barva se mění podle nálady a podle příležitostí.

[editovat] Potrava a její typy

Rodiče jsou všežraví, ale u jistých mentálně postižených jedinců se dá nalézt jistá nechuť k masu, čemuž se říká vegetariánství. Tito jedinci jsou patrně postiženi nějakou neblahou příhodou z dětství, kdy bylo sežráno jejich roztomilé zvířátko.

[editovat] Technologie rodičovství

Z technických důvodů může být skutečným rodičem - tedy tím, kdo rodí - pouze jeden. Této úlohy se vždy ráda zhostí matka (a to je dobře, otec pak má více času na lov, sběr a zabezpečování rodiny vůbec). Ostatně, ženy k tomu mají už od přírody taková pěkná udělátka zvaná rodidla.

[editovat] Urazte se též pomocí článků :

Rodina sticker
BůhDítěMafieManželstvíMužSouložSvatbaTchýněŽenaOtecMatkaBabičkaPra...babička
uncyclopedia