Roger Federer

Z Necyklopedie

Roger federer
Rogerův proslulý bekhend s výskokem

Roger Federer je tenista bojující ve jménu Helvétského kříže, který nikdy nepotřeboval překračovat svůj vlastní stín. Řadí se k těm hráčům tenisu, co vyhrávají v jednom roce 3 Grandslamové turnaje, aniž by při utkání zrychlili krok, nebo se rozeběhli. Po každém utkání ve kterém Roger nastoupí, musí překreslovat lajny ohraničující hrací pole, neboť jsou totálně poničené. Došlo to až do takového extrému, že pokud se míč z Rogerovy rakety alespoň lehce nedotkne lajny, Roger zahlásí aut, i když byl míč uvnitř pole. Bohužel toto počínání tenisová federace odsoudila a změnila svůj název na „tenisová federerace“.

Z Rogerova dětství je známo pouze to, že když dostal k Vánocům svoji první tenisovou raketu, porazil svého otce hned v prvním utkání. Trochu to zmírňuje fakt, že jeho otec hrál tehdy tenis taktéž poprvé, neboť při koupi rakety využil akce 2 za cenu jedné.

[editovat] Hlavní úspěchy

Roger federer,0
O významu tradičního závěrečného pokleku vedou vášnivé spory katolíci a satanisté

Výhra, výhra, finále, výhra, vítěztví. Za zmíněné pojmy si pouze dodejte název jakéhokoliv tenisového turnaje ATP. Roger totiž vyhrál nebo byl ve finále všech těchto turnajů. Jediný titul, který mu do letošní sezóny unikal byla antuková Paříž. Má totiž zásadu, že si na tomto turnaji přendává raketu do levé ruky. Dle jeho vlastních slov tak činíl proto, že nechtél ztratit motivaci do své další kariéry. Bohužel ani tato poslední bašta neodolala a tak musel opět vyhrát Wimbledon aby se počet jeho GS zvýšil na 15. Další turnaje prý absolvuje až bude otcem FedEx-a juniora.

[editovat] Post světové jedničky

Rogera už nebavilo být tak dlouho světovou jedničkou tak přenechal trůn svému nepříteli Rafaelu Nadalovi. Ovšem podotkl, že až se mu přestane líbit na nižších příčkách, přijde všem ukázat, jak se tenis hraje. Máme se na co těšit.

[editovat] Roger Federer a soupeři

Bohužel jediným kazem na kráse je fakt, že Roger nyní žádné soupeře vlastně nemá. Často nastoupí na kurt sám a když uplyne doba nutná pro kontumaci utkání, přijde většinou vzkaz rozhodčímu na umpiru, že soupeř se z rodinných důvodů nedostaví. Když už se nějaký soupeř dostaví, většinou utkání končí již při losu o podání, neboť ten zpravidla Roger vyhrává taktéž a psychický tlak s tímto spojený, soupeř neunáší. Pouze pár soupeřů dokáže s Rogerem sehrát celé utkání, ale většinou se pak jejich život odehrává ve zmaru a v léčebnách pro dlouhodobě choré.

[editovat] Roger a banány

Roger rád banány.

[editovat] Soukromí

Roger by se nikdy neoženil pro peníze. Tvrdí jeho přítelkyně v rozhovoru pro USA Today a reaguje tím na otázku novináře, zdali by se někdy oženil pro peníze. Roger je velmi bohatý.

Sporty
Gordomarpla Disciplíny AlkoholismusAtletikaBěhBaseballBasketbalBiatlonBojový styl RockyBrusleníBungee jumpingCyklistikaDOSBoxExtrémní sportyFormule 1GauchingGeocachingGolfHázenáHokejJezdectvíKašnobalKolováKopanáLukostřelbaObžerstvíPokyho trojbojRallyŘitní alpinismusSkoky do vodySnowboardingŠachyVodáctvíVodní turistikaVolejbal
Sportovci Milan BarošMona BarthelováBoryšPavel BémTomáš DošekRadek DudaRoger FedererDominik HašekInriJaromír Jágr • Marek KuličLionel MessiKarel Poborský
Bafuňáři Jaroslav HřebíkVlastimil KošťálStanislav Šulc
Týmy Česká fotbalová reprezentaceČeskej fotbalovej týmKapří ligaSlavia 07AC Sparta Praha1 FC SlopáckoTJ Baník Vysoká PecHC Sparteşcu RomâniaČelzýReal Madrid
uncyclopedia