Roman Janoušek

Z Necyklopedie

Janousek 0.jpg
Roman Janoušek
Biografické informace
Pohlaví

muž

Barva očí však taká podivná
Vlasy

nebojím se říct, že šedne

Narození

červen 1968
Hočiminovo město

Úmrtí

tuto informaci nám náhubkový zákon zakazuje uvést

Rodina

manželka: Psimona Bémová

Děti

bezdětný

Národnost

Čínská

Tituly

JUDr., číšník, barman, LOBB.

Přezdívka

Kolibřík eso
Prase
Prasák

Povolání

viz vedle

Zajímavosti
1

Možná snad asi třeba nic neprovedl, tudíž mu amnestie nepomůže

2

Nikdy nepřejel Vietnamku

3

Rath se nudí, tudíž o něm ve své knize napsal, že ho také lobboval

4

罗马傻瓜

„Tak pane Janoušek, jakou rychlostí do vás paní naběhla? A jelikož odletěla 4 metry, obviníme ji z útěku z místa činu.“

- Policejní služebna

Roman Janoušek je český silniční pirát, invalidní důchodce, rasista, úplatkář, lobbista, kmotr, kamarád Béma a Řittiga, nepřítel Rathův a pomocník ku projektu Ubliž Pražanům.

Roman "Prasák" Janoušek je velmi vzdálený příbuzný od Jánošíka. Opravdu, ale opravdu moc vzdálený.

[editovat] Život

Janoušek žije se svoji rodinou. Narodil se v červenci roku 1968 ve vietnamském Hočiminově městě, v provincii Nguyen Dang Som. Bohužel bližší informace nám náhubkový zákon neopravňuje sdělit.

Janousek je prase.jpg

Janoušek je prase. To přece ví každý.

[editovat] Práce

Janoušek chtěl pracovat jako barman za pultem, ale jelikož se ještě ve školce skamarádil s Bémem, rozhodl se jít na práva. Chvíli se při studování živil jako vrátný, poté jako číšník, pak také jako vrchní, prchni a tak dále… Zkrátka Janoušek si za svoje mládí vyzkoušel téměř všechno.

Někdy po jeho sedmadvacítce se v mense (jídelně na plzeňských právech) seznámil s nějakou podnikatelkou, která o sobě vyprávěla podivné historky. Janoušek všemu uvěřil a rozhodl se jí vzít za ženu. Bohužel vás díky náhubkovému zákonu nesmíme také ani seznámit, jak se tato podnikatelka jmenovala za mlada. Lépe řečeno, můžeme vám to napsat v cenzuře. Ano, takto opravdu, ale opravdu mluví náhubkový zákon. Jmenovala se Psimona Bémová.

Takže tedy se s ní oženil, no. To by asi stačilo.

Po vystudování plzeňských práv přešel Prasák Janoušek na manažera firmy Poldi Kladno, to ho ovšem dlouho nebavilo, přidal se do Hovny k Vladimíru Iron Manovi, kterou společně vytunelovali a dali se na útěk. Rozdělili se. Iron man se vzdal a Janoušek se vrátil se svému příteli ze školky, Pavlu Bémovi. Ten mu nabídl krásné místo jako lobbyistu města Prahy, coby samostatného městského státu kraje.

Tento megapolis lobboval, lobboval, podpořil projekt ubliž pražanům a vytuneloval tunel a metro.

Janousek ctyrlistek c120326a.jpg

Jediný rozdíl mezi Pinďou ze Štyrlístku a autorem tohoto článku je, že Pinďa nazývá Romana Janouška sviní, na rozdíl od autora, který jej nazývá prasákem.

[editovat] Janouškovy smůly

Roman Janoušek má poslední dobou smůlu.

Po odchodu Pavla Béma z čela primátorství, to se začly s Janouškem dít věci. Nejprve ho okradla pokladní v samoobsluze, poté ho ožebračil žebrák, dál si zaviroval jeho osobní laptop a aby toho nebylo málo, nabourala do něj Větnamka, která se nápadně podobala jeho manželce. Poté mu ještě srazila auto a rozhodně úmyslně poškrábala kapotu. Za tento vandalismus a poškození cizí věci ji v brzké době odsoudí. A Janoušek se zaručí, že ani Klausova amnestie, nebo Amnesty Internacional jí nepomohou. Jemu ano. On je prase s dobrými právníky na čestné straně.

[editovat] Těžce nemocen

Chudinka Roman Janoušek je těžce nemocen! Potvrdil to jeho soukromý lékař MUDr. Pavel Bém. „Pan Janoušek je těžce nemocen, s největší pravděpodobností chytil zákeřnou nemoc, možná desetiletou chřipku, anebo zápal švindlu.“ Na otázku, proč pan Janušek chodí ven lobbovat, a proč jezdí ve své Audině s kmotrovskou espézetkou nám odmítl sdělit. „Jsem jen jeho lékař, nikoliv jeho pán.“, dodal Bém.

[editovat] Zpověď u soudu

Románek se u soudu pod nátlakem široké veřejnosti, sledující proces o odsouzení Vietnamky, musel přiznat, že možná měl zatmění na mozku a možná, že mu ani ta Vietnamka ani pod to auto nenaběhla, či nenaskočila, ale že jí možná asi těžko snad neurčitě třeba pod nechtěným omylným zatměním na mozku nechtěně omylem rozmašíroval. Původně pachatelce hrozilo vyhoštění ze země a odškodnění Románkovi, plus soudní výlohy, no, nějakých těch padesát, šedesát milionů. Nyní možná díky Románkovi ani odsouzená nebude a může mu být nadosmrti vděčná.

Holstrab.png POZOR ! Tento článek je pod vlivem - MODRÉ TOTALITY - nebezpečí nákazy Holstrab.jpg

BSOD | Chalupoida | Václav Klaus | Křižník Václav Klaus | Klausovec obrovský | Leoš Heger | Modrá totalita | Modrák bělohlavý | ODS | Pavel Bém | Primátor Pavel Bém | Pavel Pavel | Praha 666 | Radovan Šteiner | Robin Oil | Roman Janoušek | Šestsetšedesátšestka | Šmoulové | Vlastimil Tlustý | Velké zatýkání politiků a lobbistů 2013 | Velký modrák | Zimní olympiáda v Praze     

uncyclopedia