Rozvodík

Z Necyklopedie

Rozvodík je v roce 1990 objevený prvek chemické tabulky prvoků. Asociací abstinujících vědeckých kapacit mu byla přidělena značka ROH. Což značně mate český parlament, při projednávání rozvodu rozvodíku do domácností měli všichni poslanci potřebu sáhnout do kapsy a vytáhnout rudou knížku. Naprostá většina poslanců u toho měla v očích zasněnou mžurku. Dle konspirátora Kouleho to byl příznak reptiliánství. Dle konspirátora Jouleho zase ne. Tož si z toho kurva vyberte.

Mjolnir.jpg

I kladivem bohů lze z desky stolu vykřesat trochu rozvodíku.

[editovat] Vznik rozvodíku

Prasek.jpg

Tak vypadá rozvodík při sypání do vody.

Rozvodík vzniká křísnutím soudcovského kladívka o desku jakéhokoliv stolu.

Rozvodík je vhodný pro rozpojování tuhých, dříve ohebných látek (zmrzlá roura na vodu, zkamenělá laminátová tyč, dlouho mrtví nebožtíci, atd.). Tuhou látku je nutno několik měsíců fermentovat v roztoku rozvodíku a prokládat ho do lejster lisovaným rozvodíkem, který lze pořídit v advokátních kancelářích.

Advokátní kanceláře jsou prakticky jediným, tedy majoritním, dovozcem do lejster lisovaného rozvodíku. Lejstra z rozvodíku je nutné vkládat do roztoku minimálně jednou týdně. Lépe ovšem častěji.

Tetování v dívadle.jpg

Při styku s očima dokáže rozvodík postiženého i oslepit. Nestačí, jako v jiných případech, oči pouze vypláchnout. Jedinou účinou obranou proti oslepnutí kvůli rozvodíku je několikeré propíchnutí oka injekční stříkačkou.

[editovat] Nelehké počátky

Soudcovská kladívka se po objevení prvku stala nedostatkovým zbožím. V prvních měsících po objevení byla umělecká vědecká skupina Hic a Pic Univerzity Karlovy zavalena ne děkovnými dopisy, ale žalobami. K většině byly přiložené fotografie na třísky rozmlácených stolů. V tiskové zprávě skupina vydala prohlášení, že kladiva na hřebíky a skoby rozvodík vyrobit nedokážou. To dokážou pouze kladívka soudcovská.

Nos.jpg

I takto lze předejít oslepnutí, ale málokdo to umí.

[editovat] Zázračné magnetické účinky rozvodíku

Je všeobecně známo, že vodík, jakési alter ego rozvodíku, složky k sobě pojí. Rozvodík na druhou stranu složky rozpojuje.

Toho se ihned chopila asociace dětské psychiatrie. Malými i velkými dávkami rozvodíku rozpuštěného ve vodě, limonádě, strýcově genofondu, aj. docílí toho, že dětem se začnou rozpojovat přirozené mozkové vazby. Touto metodou vytvářejí budoucí disfunkční dospělce člověka (homo scifienc a homo kredenc), které pak mohou za velkého křiku a peněz mámení napravovat.

Rozvodík taktéž velmi účinně rozpojuje majetek. A to jak fyzický, tak i duševní. Pokud máte nemocný účet u banky, ne a ne přestat bastard růst, rozhodně bez otálení aplikujte rozvodík. Ihned účet zeštíhlí minimálně na polovinu. Při silné rozvodíkové kúře je možné, že účet splaskne zcela. A na dlouho.

Upozornění: Pokud aplikujete rozvodík na tchýni, dosáhnete zcela opačného účinku. Tchýnina hrozivá existence po léčbě rozvodíkem nabyde nejméně dvojnásobné velikosti. I se zuby.

[editovat] Československé zamoření rozvodíkem

Na konci roku 1992 se ze Spojených států Ažurvédských propašoval velký kontingent rozvodíku v lahvích šampaňského. Původně měl skončit v Čínské lihové republice, ale protože nákladním automobilům došly spojky a jedna řadicí páka, skejsly mezi Moravstánem a Slováčskem. Přesně o půlnoci sbratření národové bouchli lahve šampaňského a zpili se do němoty. Z němoty bohužel druhý den nevyšli, protože zjistili, že mezi tam a tady vedou najednou hranice. Což špatně nesli hlavně slovačističtí myslivci, protože tam zůstaly všechny srny a tady nechaly jen nasráno.

Zidle c 14.JPG

Bez komentáře.

[editovat] Ojedinělý výskyt výbušného rozvodíku

Podobná situace, jako s Československem, nastala v Jugoslávii. Rozvodík byl do Jugoslávie ovšem pašován opančovaný. Jeho odborný název zněl po okrášlení trinitrorozvodík. Tento rozvodík při aplikaci vybuchoval. Období se zažil název humarurární bombardování (v překladu název znamená, že při výbuších byla k vidění létající těla vesničanů s roztrhanými údy plachtícími opodál). Velkou zásluhu za závoz Jugoslávie trinitrorozvodíkem má česká spojená státová ažurvédská Madlenka Getoutová von Luxor, na což můžeme být náležitě hrdí.

Chemistry.png Prvky
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Pl
prdík
Pd
prudík
smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
uncyclopedia