Rudolfus Alkoholikus

Z Necyklopedie

[editovat] Rudolfus Alkoholikus

Rudolfus Alkoholikus je legendární, mnohdy až mýtická bytost, známá svým výskytem majoritně ve střední Evropě, přesněji v barech a hospodách všech cenových kategorií. Jeho hlavními rysy, dle dlouhodobého a intenzivního pozorování, jsou především zvýšená míra hluku v okolí zhruba sto metrů, mírný alkoholový opar v ovzduší a přímá úměra mezi úbytkem méně otrlých jedinců a přírůstkem sarkazmu v dialozích mezi Rudolfusem a náhodně generovanými návštěvníky společenských prostor, ve kterých se onen tvor vyskytuje. Při bližším pohledu se dále vyznačuje vzhledem blízkému průměrné lidské bytosti, avšak s mírnými specifickými zvláštnostmi, jako například vyšší a širší postava, chronický úsměv a v neposlední řadě kostkovaná košile v různých barvách.

[editovat] Behaviorální Geografie

[editovat] Mimohospodní oblasti

V mimohospodních oblastech se Rudolfus Alkoholikus jen s těží odlišuje od běžné populace. Jeho běžný den začíná ranní kávou zhruba v 11:30, následovanou ranním sedánkem na toaletě. Snídani pozorovaný subjekt nejčastěji spojuje s obědem, a to v době mezi 12:30 a 18:30 přičemž je poměrně často kombinovaná i s večeří. V tomto období rovněž tráví veškerý vyhledáváním velmi užitečných a důležitých informací na internetu, kupříkladu: Jak otevřít lahev vína šavlí a nebo jak si co nejefektivněji prdnout tak, aby to slyšeli i sousedi ve třetím patře. Pokud se v jeho blízkosti vyskytuje i jiná osoba nebo zvíře, je jí velmi důrazně a opakovaně sdělováno, že jej matka měla raději spolknout a taky ať si nemyslí, že když má uši, tak že je igelitka. Po jakémkoli defenzivním obratu je pak Rudolfusem sděleno, že je ona bránící se bytost "Drsná jako hladká mouka". Celý dialog je posléze zakončen hlasitým říhnutím, které je slyšet už i ve třetím patře, neboť v této disciplíně již Rudolfus naprosto exceluje. Po absolvování této velmi naplňující konverzace se pak dostává i na jiná témata, povětšinou z oblasti IT (čti "Áj-Tý"). Nječastěji dochází na řešení sporu Intel vs. AMD nebo také nVidia vs. již zmiňované AMD. V tomto ohledu Rudolfus postrádá na bystrosti a vždy když si uvědomí že ho to nezajímá, položí si řečnickou otázku "Proč to vlastně řešim, když mě to nezajímá." čímž zároveň debatu uzavře.

[editovat] Hospodní oblasti

V hospodních oblastech se Rudolfusovo chování mění pouze minimálně. Hlavní rozdíly ovšem jsou, že zde svůj pobyt nezačíná kávou, nýbrž alkoholickým nápojem v podobě piva. Ve výjimečných případech zahajuje ciderem a vzácně pak tvrdou lihovinou.

uncyclopedia