Sýrie

Z Necyklopedie

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Sejry.

Sýrie (Syrský arabistán)
Nasírie
Sýrie (Syrský arabistán) – vlajka
státní zřízení:republika chalífát
hlavní město:Dámašek
jazyk: arabština
náboženství:Islám
počet obyvatel:22 mil, sem tam koza
hymna:Kdo mi ukrad Sejry?
národní jídlo:co je po ruce
„Zdraví, sílu najdeš v sýru!“

Sýrie (pražsky Sejrie, německy Käsereich, francouzsky République du fromage) je malý, Bohem zapomenutý stát na blízkém Východě.

[editovat] Původ názvu

Název země se odvíjí od faktu, že obyvatelstvo má špatnou náladu. Původní název Nasírie byl však v souvislosti se snahou o nalákání více turistů změněn, zčásti kvůli chybě pologramotného ceremoniáře. Jedná se tedy o marketingový trik. Podle jiných zdrojů název vznikl inspirací klasické sírské architektury. Sýřané tradičně dělají do svých domů díry což mnoha pozorovatelům připomínalo sýr.

[editovat] Historie

Nejdřív tam nebylo nic. Krátce na to se tam objevili Arabové. Ty vyhnali Egypťané. Ty vyhnali Asyřané. Ty vyhnali Babylóňané. Ty vyhnali Chetité. Ty vyhnali Peršané. Ty vyhnali Řekové. Ty vyhnali Římané. Ty vyhnali Arabové. Ty vyhnali Turci. Po první světové válce se tam narvali žabožrouti. No a ty dostali na prdel od Britů a pak si to Syřané začli mrvit sami. No a pak na ně vlítl Bagr z Bagdádu.

[editovat] Geografie

Z geografického hlediska není země moc zajímavá. Dá se popsat jako moře - písek - písek - písek - líná řeka - písek - šmankote jezero - šutrák. Jezerem myslíme Galilejské jezero, šutrákem pak horu Hormon (arabsky Džamal si Štrejch), která trčí 2 (prvočíslo) kilásky a kousek nad písek.

[editovat] Ekonomika

[editovat] Zemědělství

Hrabání se v hlíně je v Sýrii důležité. Baví se tím zhruba šestina obyvatelstva. Pěstují pšenici, řípu a tabák. Místňáci chovají i zvířata, jakožto zejména ovce a dobytek.

[editovat] Průmysl

Nejdůležitější je čerpání ropy. Hned za tím je vycucávání plynu. Těží se zde taktéž elektřina pomocí vodních elektráren.

[editovat] Hračkárenský průmysl

Syřané neumějí vyrábět hračky, nevěří na Santu, takže si nové hračky musí potupně kupovat. Naštěstí hodný strýček Putin má pro Sýrii slabost, takže jim dodává většinu hraček, jakožto i nástrojů na obdělávání půdy.

[editovat] Kultura

Syřana nebo Syřanku byste urazili, kdybyste je pohostili sýrem. Tam ho mají všichni plné zuby. Takže když přijde nějaká návštěva, je zvykem nabídnout nejen salám ale i kum, což je hustý lahodný nápoj plný bílkovin získaný z rozdojeného kozla nebo vemblouda.

Svobodná syrská armáda.jpg

Výcvik bojovníků za svobodu je všestranný

[editovat] Politická situace

Ruku na srdce, politická situace nic moc. Oni jsou ty Nasířani tak nějak pořád věrni svému původnímu jménu a tak nějak se zrovna nelovískují. Aktuálně, v době psaní tohoto článku se tam hádají za pomoci tanků. Jinak je to republika jak má být. V parlamentu sedí pohůnci prezidenta a ti neschválí jen to, co jim prezident zakáže schválit. Jedná se tedy o přímou demokracii - přímo od prezidenta.

Obyvatelé jsou také proslavení svou náklonností k židovskému státu a proto bohatě sponzorují charitativní organizace Hizballáh a Hamé Babice, které do Izraele dopravují svou humanitární pomoc vzduchem.

Protože v Sýrii ještě nezvítězila pravda a láska nad lží a nenávistí, začaly tam USA a Onán podporovat chlapce, kteří se tam cvičili v uřezávání hlav. Mezi ně začali jezdi turisté z Francie, Německa a Belgie, kteří se to chtěli naučit taky. Až se to hoši naučili, přerostli svým sponzorům přes hlavu a založili Islámský stát. Někteří z nich odjeli zpět do Evropy, kde mají v oblibě vydavatelství satirických časopisů.

Země Koruny české BohemiaBójskoBrněnská republikaČeskoČeská říšeČeskoslovenskoČeskotskoHoráckoIslámský stát v TeplicíchJižní ČechyKatolická AOKarlovarské VelkovévodstvíKřivočeskoMaleschauMexxikoMongolská kolonieMoravstánOsoblažskoRepublika Tercie ASlizkoSudetenlandTěšínskoTuzemskoValašskoVelká MoravaVietnamVysočinaNRVK

EvropaAlbánieAnglieBaskickoBělehradský pašalíkBelgieBěloruskoBulharskoČerná HoraČeskosaské ŠvýcarskoČtvrtá říšeDánskoFinskoFrancieChorvatskoIrskoItálieIslandIslandský státKosovoSA KosovoLichtenštejnskoLucemburskoMaďarskoMoldavskoNěmeckoNDRNizozemskoNorskoPolskoPortugalskoRakouskoRumunskoŘeckoSeverní KyprSicílieSkotskoSlovenskoSlovinskoSrbskoSRDŠpanělskoŠvédskoŠvýcarskoUkrajinaWalesOsmanská říše

Kdó de pořád doléva, octné se vprávo

AsieČečenskoČínaIndieIslámský státIsraelJaponskoJižní KoreaKLDRKurvajtMongolskoOnánRuskoSovětský svazStanSýrieTibetTurecko

AfrikaEgyptGambieMoravská Jihovýchodní AfrikaKarlovarská Jihozápadní AfrikaSúdán

OstatníAbsurdistánAtlantidaAustrálieÇek CumhuriyetiČudlíkistánGighaKrakoziaKrálovství kněze JanaNový ZélandSadistánSeychellyTokelauUsámova říšeZeleň

uncyclopedia