SŠ Náhorní

Z Necyklopedie

Náhorní je jméno, které nahání hrůzu všem studentům. Hrůzy, které se staly mezi stěnami SŠ Náhorní jsou nepřípustné a i přes protesty mnoha studentů tyto praktiky jsou stále používány. Tato střední škola by měla vyučovat studenty umění kresby. Po úspěšném ukončení by studenti měly odcházet s dobrým pocitem, že něco umí. Avšak na SŠ Náhorní studenti odcházejí s radostným pokřikem, že už nemusí trpět v této pasti.

Výuka

Výuka probíhá podle standartizového korikula navrhnuto Německým kancléřem Adolfem Hitlerem pro Osvětimský exterminační tábor. Jelikož výuka v Osvětimi byla zrušena, SŠ Náhorní stále používá tyto korikula. Díky tomu se setkává s tlakem studentů, avšak současné vedení je neústupné a pokračuje ve výuce.

Spojitost s Osvětimí

Již několik let je SŠ Náhorní označována za novodobou Osvětim nejen kvůli používaným osnovám Adolfa Hitlera, ale také díky vzhledu budovy. Mříže na zdech jsou nejvíce alarmují. Avšak tyto mříže byly nainstalovány pouze nedávno po patnácti sebevraždách studentů, kteří již nemohly podstoupit více trpění.

uncyclopedia