SPŠST Panská

Z Necyklopedie

Metla

Tento článek je potřeba pěkně dojebat a upravit.

Potřebné úpravy: dodat humor, formát, obrázky, jestli to půjde

[editovat] SPŠST Panská

Panská logo 120x

Super profesionální škola sportu a techniky (také neoficiálně, lidově: Střední průmyslová škola sdělovací techniky) je elitní, výběrová střední škola v centru Prahy. Do podvědomí lidí se dostala hlavně svou pověstí nejtěžší školy v republice a dostat na ní, to se opravdu nepovede každému. Kdo v budoucnu chce studovat na universitách jako jsou ČVUT, MIT, CalTech a mnoho dalších, tak jiná cesta k nim než přes Panskou neexistuje. Škola klade důraz nejen na matematiku, fyziku, IT, ale i na literaturu, dějepis a biologii, aby absolvent byl "zosobnění čisté inteligence a vzdělanosti". Existují zde 4 obory.

[editovat] Obory na Panské

Filmová a televizní tvorba (díky zkratce FTT přezdíváno "Fronta Tulících se Ťulpasů") Tento obor je na Panské docela známý, nýbrž kdo se na tuto školu dostal ví, že žáci tohoto oboru opravdu žádná elita nejsou. Náplní jejich práce je běhat po škole (i mimo školu) s kamerou a následně "to" sestříhají v programech, na které má škola oficiální partnerskou licenci. Studenti FTT neprospívají většinou dobře, mnoho jich vyletí už v prvním pololetí (nebo prostě odejdou samy) a ti co se udrží delší dobu, většinou také nedokáží svým prospěchem nějak zaujmout. Většina kouří (jen protože si myslí, že je to "cool"), mají nespočet neomluvených hodin a ve sportu taky neohromí.

Komunikace a multimédia (KAM - "Kloudně Anaformické Metamorfózy") Tento obor je velice obsazován i děvčaty. Studenti tohoto oboru už se mohou někam dostat. Jsou už inteligentní, ale žádní nerdi. I když je zde méně děvčat než na oboru FFT, nemohou se s nimi rovnat žádném směru. Studenti KAM jsou po skončení studia naprosto připraveni jít studovat vysokou školu jakékoliv náročnosti.

Globální a síťové technologie (GST - "Geniálně Sehraná Tlupa) Na GST se vyskytují studenti s velkými ambicemi jak na další studium, tak na lepší prospěch. Kvůli svému zaměření bohužel nejsou tak zruční v přírodních vědách, jako je chemie či biologie, ale dokáží tento "mínus" přesměrovat do předmětů jak odborných, tak do takových jako matematika nebo fyzika.

Technické lyceum (LYC - "Liboví Y... C...) Tento obor je na Panské ze všech nejdůležitější a také nejznámější. Studenti lycea jsou po matuře připraveni naprosto na všechno, co je může potkat nejen na prestižních univerzitách. Lyceisti jsou někdy přímým terčem jakéhosi "posměchu" filmáku, kteří jim jen prostě upřímně závidí jejich božskou inteligenci. Studenti lycea mají logicky nejlepší prospěch z celé školy. Ničeho se nebojí, dokáží vyřešit jakýkoliv problém bez pomoci učebnic. Lyceum holt není pro každého.

uncyclopedia