SS

Z Necyklopedie

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Schutzstaffel.

Prasatko

Schweine - ilustrační obrázek.

ϟϟ byla sesterská společnost německé cestovní kanceláře Wehrmacht. Měla na starosti především personální obsazení rekreačních středisek Německa. Jejich krycí jméno bylo SuperSchweinen.

[editovat] Rekreační střediska

Wewelsburg

Hrad Wewelsburg, centrála SS.

Rekreační střediska spadala zejména do kompetence SS. Byla využívána pro turisty z východních zemí (např. Treblinka, Osvětim, Chelmno...), ale i ze západních zemí (např. Dachau, Mautthausen, Flosenburg...). SS zajišťovala hlavně personál (tj. uklízečky, recepční, animátoři, a ostatní zaměstnanci), který zde mimo svých hlavních povinností také zpříjemňoval turistům pobyt. Tito lidé se starali o veškerou zábavu, organizovali různé výlety a zábavné akce, různé atrakce pro děti, sportovní aktivity aj.

Tito zaměstnanci nosili lesklé černé uniformy, které byly ozdobeny znakem elektrikářů (dva stříbrné blesky vedle sebe). Vědecký tým Necyklopedie zatím bohužel nezjistil proč SS dávala svým zaměstnancům právě tento znak.

[editovat] Významní zaměstnanci

Nazi SS

Přívětivý delegát.

Ředitelem SS byl od jejích počátků až do roku 1935 Julius Schreck (bratr známnějšího Šreka). Později přišel do organizace i Heinrich Himmler, který provedl částečnou reorganizaci společnosti. V dalších letech přišla do organizace i jiná věhlasná jména, jako např. Reinhard Heydrich, který zde ve třicátých letech zřídil SD (oddělení zabývající se marketingem), Heinrich Müller (ředitel zásobování), Sepp Dietrich a mnozí jiní.

[editovat] Zánik

Společnost SS fungovala až do roku 1945, kdy nevydržela obrovský zájem turistů především ze čtyř hlavních světových velmocí (SSSR, Francie, Anglie a USA). Tito turisté, zéjména ti z východu, se bohužel neuměli chovat podle zásad slušného chování, a tak zařízení rekreačních středisek povětšinou zničili a zdemolovali. SS už bohužel neměla finance na opravy, a proto v květnu 1945 vstoupila do konkurzu. Její majitel Adolf Hitler, trpící v této době mimo jiné depresemi, neunesl tíhu okolností a zánik společnosti, která pro něj byla vším, a spáchal sebevraždu.

[editovat] Galerie

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Jednotky SI.

uncyclopedia