SS

Z Necyklopedie

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Schutzstaffel.

Prasatko.jpg

Schweine - ilustrační obrázek.

ϟϟ byla sesterská společnost německé cestovní kanceláře Wehrmacht. Měla na starosti především personální obsazení rekreačních středisek Německa. Jejich krycí jméno bylo SuperSchweinen.

[editovat] Rekreační střediska

Wewelsburg.jpg

Hrad Wewelsburg, centrála SS.

Rekreační střediska spadala zejména do kompetence SS. Byla využívána pro turisty z východních zemí (např. Treblinka, Osvětim, Chelmno...), ale i ze západních zemí (např. Dachau, Mautthausen, Flosenburg...). SS zajišťovala hlavně personál (tj. uklízečky, recepční, animátoři, a ostatní zaměstnanci), který zde mimo svých hlavních povinností také zpříjemňoval turistům pobyt. Tito lidé se starali o veškerou zábavu, organizovali různé výlety a zábavné akce, různé atrakce pro děti, sportovní aktivity aj.

„Když dobře vypadáte, lidé se k vám rádi vracejí.“

- motto personálu rekreačích středisek

Celkově byl ale kladen důraz především na čistotu. Tito zaměstnanci nosili vysoké kožené boty a lesklé černé uniformy, které byly ozdobeny znakem elektrikářů (dva stříbrné blesky vedle sebe). Vědecký tým Necyklopedie zatím bohužel nezjistil proč SS dávala svým zaměstnancům právě tento znak.

[editovat] Významní zaměstnanci

Nazi SS.jpg

Přívětivý delegát.

Ředitelem SS byl od jejích počátků až do roku 1935 Julius Schreck (bratr známnějšího Šreka). Později přišel do organizace i Heinrich Himmler, který provedl částečnou reorganizaci společnosti. V dalších letech přišla do organizace i jiná věhlasná jména, jako např. Reinhard Heydrich, který zde ve třicátých letech zřídil SD (oddělení zabývající se marketingem), Heinrich Müller (ředitel zásobování), Sepp Dietrich a mnozí jiní.

[editovat] Zánik

Společnost SS fungovala až do roku 1945, kdy nevydržela obrovský zájem turistů především ze čtyř hlavních světových velmocí (SSSR, Francie, Anglie a USA). Tito turisté, zéjména ti z východu, se bohužel neuměli chovat podle zásad slušného chování, a tak zařízení rekreačních středisek povětšinou zničili a zdemolovali. SS už bohužel neměla finance na opravy, a proto v květnu 1945 vstoupila do konkurzu. Její majitel Adolf Hitler, trpící v této době mimo jiné depresemi, neunesl tíhu okolností a zánik společnosti, která pro něj byla vším, a spáchal sebevraždu.

[editovat] Galerie

Split-arrows.png Tento článek nemá nic společného s článkem Jednotky SI.

uncyclopedia