Satan VPytli

Z Necyklopedie

Satan VPytli je mladá progresivní Moravistánská pseudo-hudební skupina. Jejich žánrový rozsah se rozpíná od DeathCore, přes GrindCore, MetalCore, Molten Core, Metal, Disco, Techno, Hip-hop, až po dechovku a vážnou hudbu. Stávají se tak novým smělým konkurentem pro zavedené hudební stálice jako jsou Maxim Turbulenc či punkoví Eva a Vašek. Ačkoliv zatím nevydali žádné album, ale pouze několik singlů, recenzenty celého světa jsou považováni za nadějnou skupinu schopnou oslovit každou generaci.

[editovat] Historie

Počátky historie skupiny jsou předmětem bádání Vědeckého týmu Necyklopedie. Spekuluje se, že bájná kometa zvěstující příchod Ježíše Krista byla ve skutečnosti předpovědí vzniku skupiny. Skupina však vešla ve veřejné povědomí především kvůli sporu o své jméno s mistrem Laholou a veřejnou náklonností k Severokorejskému režimu. Člen skupiny, Bratr Otčenáš, počátek skupiny umístil do období mezi vymřením dinosaurů a atomovými oslavami nového čínského roku psa v Hirošimě. Prohlásil, že "Nyní nastala éra Satana VPytli. Skupina byla během staletí a tisíciletí utlačována jinými událostmi, např. vznikem starověkého Říma, křížovými výpravami či průmyslovou revolucí. Ale teď jsme hlavním světovým programem my!"

[editovat] Název

Skupina Satan VPytli se zásadně píše ve výše uvedeném formátu, tedy se spojenou předložkou "V" a slovem "Pytli". JUDr. PhDr. MUDr. RNDr. Mgr. et Mgr., Bc. Henryk Lahola, Th.D., DrSc., multi dr.h.c., Kardinál český, sedmý markrabě Moravský vyjádřil nesouhlas s tímto, jak sám nazval, "etymologickým paskvilem" a na členy skupiny podal žalobu za degradaci jazyka českého. Na základě žaloby hudebníci podali žádost o udělení Severokorejského občanství a politické imunity. Na vyjádření velkého vůdce, Kim-Čong-Una, se stále čeká, nicméně dle neoficiálních zdrojů je mladé skupině nakloněn neboť doufá, že mu jejich hudba může pomoci posílit politický vliv v Jižní Koreji.

[editovat] Perspektiva a plány budoucí

Hudební skupina dle vyjádření vokalisty/kytaristy/klávesisty/bubeníka Bratra Otčenáše v budoucnu plánuje pokořit nejvýznamnější světové organizace jako jsou Vesmírní Lidé v čele se Zbožštělým Kájou, Dethklok (7. nejsilnější světová ekonomika) či Iveta Bartošová, která již dosáhla pekla.

[editovat] Texty

Charakter textů není možné unifikovat, neboť se věnují široké tématice světových problémů, např. nedostatku ropy, teologickým rozporům, enviromentální politice, ale zároveň odrážejí hluboké a složité duševní mechanismy každého z hudebníků. Rovněž však obsahují pasáže pro méně náročné a dětské publikum, např. s hravou a hospodskou tématikou. Příkladem za všechny může být text skladby 666:

Satan v pytli 66603:25

Satan v pytli 666

„Satan mele maso,

budou karbenátky!

Mňam, to si dám!

Mějte víru, i Vy ji můžete získat.

Ministerstvo vnitra způsobuje rakovinu.

Kouření způsobuje,

ministerstvo vnitra!

Satan mele maso,

budou karbenátky!

Mňam, to si dám!

Mějte víru, i Vy ji můžete získat.

Ministerstvo vnitra způsobuje rakovinu.

Kouření způsobuje,

ministerstvo vnitra!

Satan, Satan, Satan, Satan!

Chodí Satan okolo,

Satan, Satan, Satan, Satan!

Nekoukej se na něho!

Satan, Satan, Satan, Satan!

Kdo se na něj koukne,

Satan, Satan, Satan, Satan!

Toho Satan zbouchne!

Yeeeeeeeah!

SATAN!“

- Satan VPytli - 666
uncyclopedia