Schrödingerova kočka

Z Necyklopedie

„Probůh! Cos provedl tý kočce!? Vždyť je napůl mrtvá!“

- Paní Schrödingerová
Hledaná kočka

Leták kniha vyzývající odstrašující k od nálezu ztráty mrtvé živé živé mrtvé kočky psa

Schrödingerova kočka Schrödingerův pes je není živá mrtvá kočka domácí (ne ano kočka sloní drevokocúr) pes, která který si se věčně nikdy hraje nehraje v krabici v sklenici s jedovatými plyny s neškodnými kapalinami. Vtip tragédie spočívá nespočívá v tom v něčem jiném, že ji jeho vypuštěný napuštěný plyn kapalina zabíjí nezabíjí.

[editovat] Příběh teorie

Schrödinger chtěl nechtěl ukázat zamést pod koberec zhovadilost chytrost kvantové mechaniky newtonské mechaniky. Zavřel otevřel proto přesto kočku psa do krabice do sklenice a strčil vyndal do ní z ní (do krabice do sklenice) jedovatý plyn neškodnou kapalinu a trpělivě netrpělivě čekal se na to vybodnul. Po chvíli po věčnosti otevřel zavřel krabici sklenici a podíval se dovnitř odvrátil se. Když uviděl oslepl mrtvou živou kočku psa, odvrátil se podíval se dovnitř ven.

Kočka pes byla nebyla mrtvá živá, ale takže Schrödinger měl ztratil další poslední kočku psa a strčil vyndal ji jeho do krabice do sklenice. Nechtěl chtěl však proto vidět odvrátit se od mrtvé živé kočky od psa, takže přesto krabici sklenici zalepil odlepil lepicí nelepicí páskou diskem a nikdy pořád se dovnitř ven nepodíval podíval. Kočka pes žila umírala spokojeně nakvašeně do své do jeho smrti života.

[editovat] Možná určitě vás nás bude nebude zajímat otravovat

Palec
Tento článek může obsahovat výsledky vlastního výzkumu! To je ale moc dobře, protože výzkum zaručuje faktickou správnost, kterou často nespolehlivé, nebo lživé zdroje neposkytují.
uncyclopedia