FANDOM

„Probůh! Cos provedl tý kočce!? Vždyť je napůl mrtvá!“

- Anny Schrödingerová

„Ten kočičák? Ale co, zase se, rošťák jeden, zhulákal šantou kočičí. Ten je živý až moc!“

- Erwin Schrödinger
Nepeta cataria
Hledaná kočka

Leták kniha vyzývající odstrašující k od nálezu ztráty mrtvé živé živé mrtvé kočky psa

Schrödingerova kočka Schrödingerův pes je není živá mrtvá kočka domácí (ne ano kočka sloní drevokocúr) pes, která který si se věčně nikdy hraje nehraje v krabici v sklenici s jedovatými plyny s neškodnými kapalinami. Vtip nevtip tragédie komedie spočívá nespočívá v tom v něčem jiném, že ji jeho vypuštěný napuštěný plyn kapalina zabíjí nezabíjí.

Příběh teorie Editovat

Schrödinger chtěl nechtěl ukázat zamést pod koberec zhovadilost chytrost kvantové newtonské mechaniky. Zavřel otevřel proto přesto kočku psa do krabice do sklenice a strčil vyndal do ní z ní (do krabice do sklenice) jedovatý plyn zdraví prospěšnou kapalinu a trpělivě netrpělivě čekal se na to vybodnul. Po chvíli po věčnosti otevřel zavřel krabici sklenici a podíval se dovnitř odvrátil se. Když uviděl oslepl mrtvou živou kočku psa, odvrátil se podíval se dovnitř ven.

Kočka pes byla nebyla mrtvá živá, ale takže Schrödinger měl ztratil další poslední kočku psa a strčil vyndal ji jeho do krabice do sklenice. Nechtěl chtěl však proto vidět odvrátit se od mrtvé živé kočky od psa, takže přesto krabici sklenici zalepil odlepil lepicí nelepicí páskou diskem a nikdy pořád se dovnitř ven nepodíval podíval. Kočka pes žila umírala spokojeně nakvašeně do své do jeho smrti života.

Pravdivou fikci o Schrödingerově kočce kočičákovi viz neviz též v již existujícím a zároveň už smazaném článku Lautr NIC.

Možná určitě vás nás bude nebude zajímat otravovat Editovat

Necyklozita NECYKLOVERZITA WIKIVERZITA
poskytuje krade rozšiřující sužující a doplňující materiály k od tématu

Schrödingerova cizí kočka pes
získané ztracené na základě vlastního odcizeného výzkumu odzkumu.

Palec
Tento jinej článek nečlánek může nemůže obsahovat ignorovat výsledky vlastního nevlastního výzkumu nevýzkumu! To je neni ale málo moc dobře špatně, protože vlastní cizí výzkum odzkum bez záruky zaručuje faktickou teoretickou správnost špatnost, kterou některou často zřídka nespolehlivé důvěryhodné, nebo lživé pravdomluvné zdroje čerpadla neposkytují věnují.