Selena Gomez

Z Necyklopedie

Selena Gomez 2009.jpg

Jednoho sychravého, upršeného dne se narodila jistá dívka s tak ošklivým jménem, že si raději pořídila pseudoblym „Sere na Gomez“.

Tahle Selena už od mala předváděla jisté věci, kterým říkala „herectví“ a zvláštní pronikavé skřeky, které vydávala za zpěv. A tak si odcestovala do Andělského městaLos Andělos“ a zašla si na kástink u Dysnyho kanálu (Disney Channel). Bohužel jí dali malou roli (toaletního papíru) v nějakém divném seriálu o Barneym.

V neznámém věku získala roli v daslším seriálu „Kouzeblbníci z Fefrly Plácku“ a od té doby jí ty miloučké děvčata ve věku 8–13 let absolutně lofískují. Naneštěstí k tomu seriálu musela nazpívat „saundtrek“ a stala se z ní i skřekačka, pro někoho zpěvačka.

Mezi její největší šity z šitparád patří písničky jako „Naturally“, v překladu „Přirozeně“, ve které se zpívá o tom, že Selena má ráda přirozené kluky s přirozením jako hrom. Nyní vládně v žebříčku „ITuňáci“ písnička „Love you like a love song“, což mnohým zní jako „Bliju jako Amstrong“. Selenu samozřejmě každý miluje a každá dívka ve věku uvedeném výše by chtěla být jako ona.

[editovat] Selena a kluci

Sele samozřejmě nemůže chodit s jen tak nějakým venkovským páprdou, ale musí si vybrat chlapce stejně úspěšného jako ona, a proto si zažila románek s jistým Nickem ze skupiny Gayus Brothers, s Taylorem Lautnerem z toho bijáku o emo princezně třpytilce a její poslední trofejka na imaginárním krbu je popový zpěvák Justin Bobr.

[editovat] Selenka a kamarádky

Dříve si jako ozdobu sebou brala Demi Blovato, ale od té doby co tahle milá Demi skončila na psychině je Selena vídána s Taylor Svišťovou, aby jí Demi náhodou nezkazila její dokonalou reputaci. a ano boli to vsetky lesbicky okrem seleny.

[editovat] Seleniny skřeky

Jméno Selena je odvozeno od slova siréna, což je hnusná mořská potvora, která svým krásným zpěvem láká všechny chlápky. U Seleny to bohužel nefunguje-svým skřekem přiláká leda zženštilou štětku na záchod zvanou Justin Bieber.

[editovat] Selenino jméno

Čeští chemici z dob národního opruzení, čili, hmotozptyci a lučebníci a praví předchůdci našich vědců z VTN vymysleli pro Selenu nejlepší česká jména. Jan Svatopluk Presl navrhl pro Selenu podle její veřejné známé náměsíčnosti jméno Luník, to Karel Slavoj Amerling tak romantický nebyl, Seleně navrhnul prozaicky podle její krásné tváře jméno Švábel.

Chemistry.png Prvky
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Pl
prdík
Pd
prudík
smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
Random
Rn
Praseodym-Hafnium
Pr-Hf
Úchylík
Bdsm
Olovo
Pb
Pneumonium
Pneu
uncyclopedia
V jiných jazycích