Semvpičizmus

Z Necyklopedie

Semvpičizmus (případně Semvpičismus) je filozofie založená na realistickém úsudku o situaci, ve které se subjekt nachází při své dané úrovni vzdělání/vědomostí/dovedností, které si je subjekt vědom. Občany hlásající se k této filozofii obvykle spojuje jeden základní charakteristický znak - častá věta obvykle vyřčená jako zvolací, případně formou nářku "Sem v piči!".

[editovat] Dělení na směry

Ačkoliv se semvpičisté na venek tváří jednotně, dělí se do specifických směrů. Rozděluje je odlišnost řešení, ve kterém subjekty spatřují východisko dané situace. Semvpičizmus se tedy dělí na následující směry:
1. kdemámtysešityizmus - (umírněný směr semvpičizmu) Subjekty se obvykle za každou cenu snaží se všechno naučit. Nepřipouštějí si možnost, že by zklamali.
2. kurvatojenahovnoizmus - (středoproud semvpičizmu) Subjekty se názory podobají kdemámtysešityistům, liší se však v tom, že příležitostně dostávají nutkání se na to vykašlat.
3. serunatoizmus - (radikální směr semvpičizmu) Subjekty již vnímají danou situaci jako beznadějnou a serou na to.

[editovat] Jak se stát semvpičistou?

Stačí maturovat.

uncyclopedia