Sepultura

Z Necyklopedie

Kapela Sepultura (česky Sepultůra) má velive široký sortiment stylů hudby kterou hrají. To víte, death metal.

Sepultura bla založena v roce 1984. Její původní členové byli Wagner Lamounier, Jairo Guedes a Bratři Max a Igor Cavalerovi, a ti noví jsou Jean Dolabella, Derrick Green, Andreas Kisser, Paulo Jr.

Poté co se původní sestava Sepultury rozpadla a Max + Igor založili novou kapelu a to Soulfly. Jako styl už byl zmíněn death metal, ale v jejich písních se vyskytuje i speed/thrash metal, groove metal a alternative metal.

Sepultura.jpg

[editovat] Členové

Wagner Lamounier
Tento muž má v Sepultuře funkci kytaristy a "vokálisty".
Jairo Guedes
Hlavní hráč na kytaru.
Max Cavalera
Hraje na „basu“ (piv) a „„zpívá““. A mimo jiné vypadá jako gorila.
Igor Cavalera
Machr na bicí. První koncert se Sepulturou absolvoval v roce 1984 v Barroliche Clubu v Belo Horizonte. Ale to je už dávno, to si nikdo nepamatuje.

[editovat] Diskografie

Bestial Devastations (1985)
Album vzniklo při jejich pobytu v Jižní Afrive, a na jejich tábor zaútočila smečka lvů, zahráli imitované sólo a tím lvy zhnali. Ale mezitím byly stany zničeny.
Morbid Visions (1986)
Album vzniklo poté, co měl Maxík „morbidní“ sny.
Schizophrenia (1987)
Album vzniklo, když zjistili, že nejmenovaná osoba, kterou chtěli do svého týmu, dostala schizofrenický záchvat, spadla do řeky a utopila se.
Beneath the Remains (1989)
Album vzniklo naprostou náhodou a dobrou myšlenkou.
Arise (1991)
Album vzniklo... no... jak napovídá název, prostě vzniklo.
Chaos A.D. (1993)
Jeden z členů slyšel jednu píseň od AC/DC a pomíchal název oné kapely (AC/DC) a Chaos A.D. byl na světě.
Roots (1996)
Album vzniklo poté, co někdo zakopl o kořen...
Blood Rooted (1997)
Podobně jako u minulého alba někdo zakopl o kořen, ale tentokrát si ten dotyčný něco udělal, takže na onom kořenu byla krev.
The Roots of Sepultura (1997)
Pokračování od minula.
Další alba nevznikla žádným zajímavým způsoben, ale podobně jako album Beneath the Remains.
Jako song vznikl zvláštně jedině Roots Bloody Roots (viz album Blood Rooted).
uncyclopedia