Seriál Anonym

Z Necyklopedie

Informace

Seriál Anonym je český bez nákladový seriál z vesnice Vedleboř točený profesionálním štábem z FlashBack Studios. Vedleboř je nejspíše největší vesnice na světě, mají zde dokonce i svou vlastní kriminálku, ve které je průměrný věk 18 let. Vedleboř se nachází ve vedlejším paralelním vesmíru a díky chybě v Matrixu se Sherlock Holmes reinkarnoval do těla Petra Janáka a společně se svými kamarády řeší nevysvětlitelný případ, kde jeden neznámý člověk vyhrožuje v masce kriminalistovi Janákovi.

O seriálu

Janákův sen jako malý bylo stát se policistou a vyšetřovat vraždy, pomocí chyby v Matrixu se Janák spojil s Doctorem Who a cestovali s pomocí Tardis časem, kde vystudoval policejní akademii a vrátil se zpět bojovat proti zločinu. Janák se v průběhu seriálu setkává se všemožnými lumpy. Jednou se zaplete díky své hlouposti s místními Ilumináty a z Petra Janáka se stává jaký si Simír Gerchán, který přežije vše a všichni ho zachrání. Celý seriál je motivován filmem Inception, kdy vlastně ani pořádně nevíte, kdy se hlavní postavě něco zdá , nebo kdy vzpomíná , vypráví nebo bere drogy. Jak toto všechno dopadne ví jenom Ornela Štiková a Miloš Zeman. Obě tyto kreatury potvrdili svou účast v druhé serii na proběhlém Comic Conu v San Litvínov.

Hlášky

Já bych to uzavřel - Tak jo

Že ti nedala

uncyclopedia