Shaun

Z Necyklopedie

Shaun3
Shaun
Biografické informace
Pohlaví

Beran

Barva očí černá až tmavě hnědá
Vlasy

bílé

Narození

2007

Rodina

milenka + 1 dítě (BS)

Národnost

britská

Přezdívka

Shauník, Ovečka, Ovčák

Zajímavosti
1

Narodil se ve stodole

2

Vyhrál ovčí ligu (viz. obrázek)

Shaun1

Shaun moc vědecky nevypadá

Shaun4

Shaun bedlivě myslí

Shaun2

Jeden z mnoha zájmů Shauna je fotbal

„Díky optimalizátoru UHO je školní jídlo zdravější!“

- Šťastný rodič

„Pokud si někdo myslí, že si koupí Držhub 2000, tak já ho ujišťuji, že si nic takového nekoupí.“

- Jiří Paroubek

Shaun (čtěte šaun či šón) byl britský vědátor který založil společnost Brainiac (Česky šílená věda nebo vědátoři) ten který objevil mnoho důležitých věcí a pomohl VTN k mnoha šíleným výzkumům. (Většinou jen tak zamečel, nikdo z VTN mu nerozuměl a tak si VTN pořídil překladač ovčího mečení a bečení a už mu rozuměli.) Ten překladač je Shaunův objev.

[editovat] Život

Shaun se narodil jako malé jehně v severní Anglii na malebné farmě daleko od civilizace plné ovcí, prasat, slepic a kuřat. (Dále tam byl taky prasopes a člověk, ale to není podstatné.) Už v 5 měsících z něho byl dospělý beran a mohl roznášet své myšlenky (a taky něco jiného) po celé farmě. Když dosáhl věku 10 měsíců, udělal si své bezvadné háro díky kterému je obdivován dodnes. V této době začal poprvé experimentovat a vynalézat. (Předtím prožíval šťastné mládí.) Ve 20 měsících založil rodinu (BS) dostal práci na Ovčí Univerzitě kde pracuje dodnes.

[editovat] Shaunovy Vynálezy

Shaunových vynálezů je tolik, že by se mohly skoro vyrovnat jedné pětině díla Járy Cimrmana, který byl pro Shauna velkým vzorem.

[editovat] Překladač ovčí(a lidské) řeči

Překladač ovčí řeči je jedním z prvních vynálezů Shauna, který ihned využil VTN ke svému rozhovoru k 130. výročí narození Alberta Einsteina se Shaunem. Bohužel jim Shaun nic moc nepověděl o tom, jak překladač funguje. Jenom jim řekl, že se překladač umí učit, a že používá svůj vlastní slovník ve kterém jsou k různým frekvencím mečení přiřazena lidská slova. Bohužel překladač má stejný hlas jako bývalý vlastník farmy na které Shaun prožil své mládí takže to zní velmi divně když se překládá.

[editovat] Optimalizátor UHO

Vědec Shaun také našel způsob, jak optimalizovat obsah ropy v Univerzální Hnědé Omáčce. Málem mu tento vynález zakázal federální zákon SSSR naštěstí se ale optimalizátor dostal do Česka a pomohl snížit průměrný podíl ropy na celkovém obsahu UHO na pouhých 49 %. Normálně je to 7099 %. UHO, která prošla optimalizátorem, musí mít podle federálního zákona USA a Anglie na hrnci nálepku "Překontrolováno"

[editovat] Držhub 2000

Máte občas takový problém s tím, že pořád někdo kecá a nechce s tím přestat? Držhub mu prostě zadrží hubu a on už nebude mluvit. Zbaví vás jeho nekonečného kecání a kdyžtak ho ještě Držhub nakopne. Držhub bohužel funguje i na učitelky, a proto se nedoporučuje ho používat v hodině. Shaun musel jednou Držhub použít i na VTN kvůli jeho strašné upovídanosti a nutnosti pořád klást samé přiblbé otázky.

[editovat] Shaunovy výroky

Čím více vynálezů vymýšlím, tím si připadám starší.
Já jsem tak bohatý, že už můžu peníze rozdávat. (A to také dělám.)
Já už nevím co dělat ve volném čase!
Asi něco nového vynaleznout, ale co?

Jak vidíte, Shaun se po svých světoznámých vynálezech dostal do krize a neví, co dělat. Prý se něco snaží vynaleznout, ale nikomu nic nechce říct. Že by nějaký revoluční objev?

[editovat] Shaunovy zájmy

Shaun má taky hodně rád fotbal a dokonce se roku 2007 přidal do ovčí ligy, kterou samozřejmě vyhrál jeho tým po celé čáře. Shaun má doma i televizi na kterou se kouká aby věděl něco o světě, co svět od něj potřebuje vynaleznout. Občas taky zajde za milenkou, (BS) nebo si zahraje Travian.

[editovat] Koukněte se také

uncyclopedia