Sicílie

Z Necyklopedie

Sicílie
Sicilia
státní zřízení:mafiokracie
hlavní město:Městečko Palermo
jazyk: Tady hovoří zbraně!
náboženství:rodina
počet obyvatel:zbytečně mnoho
hymna:Ratatatata!
národní jídlo:těstoviny tisickrát stejně
národní sport:střelba

„O mafii jsem nikdy neslyšel. A jestli nepřestanete klást hloupé otázky, necháme vám ušít betonový oblek.“

- Don Corleone
Sicilskakara

Obyvatelé Sicílie si potrpí na kvalitní vozy.

Sicílie je ostrov, který se nachází kousek od Itálie ve Středozemním moři. Je to ostrov hornatý, úrodný a hustě osídlený. Nachází se zde sopka Etna, neformálně přezdívaná Jebák Chucka Norrise.

[editovat] Obyvatelstvo a kultura

Obyvatelé Sicílie se nazývají Siciliáni. Hovoří italsky a sicilsky. Pokud se zrovna neflákají, věnují se

  • pěstování oliv a prodeji pohlednic.
  • pašování drog, obchodu s lidmi, vydírání a uklízení nepohodlných spoluobčanů.

Siciliáni si potrpí na rodinné tradice. Pokud se například vyspíte s dcerou některého z místních, můžete druhý den očekávat broky z lupary v zádech. Podobné případy však nejsou nijak časté, vzhledem k tomu, že sicilské ženy jsou neuvěřitelně škaredé a mají velké pusy. Proto se spousta Siciliánů věnuje unášení blonďatých evropských turistek, které sice následně prodávají libyjským šejkům, ale občas jim některá z nich zůstane za nehty.

Obyvatelé Sicílie jsou hrozně líní. Pokud se někoho z nich zeptáte, kde pracuje, tak vám pravděpodobně odpoví, že pěstuje olivy. Ty však rostou samosebou samy. Celá práce Siciliánů spočívá v tom, že jednou za týden obejdou olivový sad, vyhodí skupinu ožungrů nebo připluvších Afričanů, která se tam usadila, a jdou si užívat odpolední siesty. Za to vše jsou samozřejmě náležitě placeni Evropskou komisí.

Siciliáni jsou taky hrozní bordeláři. Žádná pravidla pro ně neexistují. Vezměme si například silniční provoz – ten se na Sicílii řídí zásadou, že červená je jen barva a bílá čára není zeď. Je zcela normální, že se protijedoucí Fiaty Uno zastaví na křižovatce a jejich řidiči si začnou povídat o životě. Rovněž přesnost není sicilskou ctností. Pokud chcete například navštívit koncert vaší oblíbené kapely a nevíte, kdy začíná, zeptejte se deseti náhodných chodců, odpovědi zprůměrujte a přičtěte jednu hodinu. Získáte tak aspoň přibližný čas.

Oblíbeným jídlem Siciliánů a prvním chodem oběda jsou těstoviny – motýlci, trubičky, špagety, makarony. Vždy počítejte s tím, že strávíte týden o těstovinách. Na konci pobytu vám budou lézt těstoviny ze všech představitelných i nepředstavitelných tělních otvorů. Druhým chodem je suché kuře podávané s týden starým ztvrdlým chlebem. Sicilským národním nápojem je pak víno dovážené z Francie, protože Siciliáni jsou příliš líní na to, aby si je vyrobili sami. Jejich jedinou namáhavější aktivitou je místní tanec tarantella – skotačení připomínající kombinaci polky a epileptického záchvatu.

Na Sicílii neexistuje nic podobného věkové hranici, kdy vám můžou prodat alkohol. V důsledku toho se zdejší mládež věnuje nadměrnému pití piva a každý den před rozedněním vyjíždějí do ulic buldozery, které odhrnují z cest těla pětiletých zpitých Siciliánů.

Jak se dá předpokládat, Siciliáni jsou pro své vlastnosti v Evropě neuvěřitelně oblíbeni. Nejraději je mají v severních částech Itálie a ne nadarmo připomíná Apeninský poloostrov nohu, snažící se odkopnout Sicílii někam daleko.

Země Koruny české BohemiaBójskoČeskoČeskoslovenskoČeskotskoHoráckoIslámský stát v TeplicíchJižní ČechyKatolická AOKarlovarské VelkovévodstvíKřivočeskoMaleschauMongolská kolonieMoravstánOsoblažskoRepublika Tercie ASlizkoSudetenlandTěšínskoTuzemskoValašskoVelká MoravaVietnamVysočinaNRVK

EvropaAlbánieAnglieBaskickoBělehradský pašalíkBelgieBěloruskoBulharskoČerná HoraČeskosaské ŠvýcarskoČtvrtá říšeDánskoFinskoFrancieHolandskoChorvatskoIrskoItálieIslandKosovoSA KosovoLichtenštejnskoLucemburskoMaďarskoMoldavskoNěmeckoNDRNorskoPolskoPortugalskoRakouskoRumunskoŘeckoSeverní KyprSicílieSkotskoSlovenskoSlovinskoSrbskoSRDŠpanělskoŠvédskoŠvýcarskoUkrajinaWalesOsmanská říše

Točící se svět

AsieČečenskoČínaIndieIslámský státIsraelJaponskoJižní KoreaKLDRMongolskoOnánRuskoSovětský svazStanSýrieTibetTurecko

AfrikaEgyptMoravská Jihovýchodní AfrikaKarlovarská Jihozápadní AfrikaSúdán

AmerikaKanadaGrónskoRepública Socialismo o Muerte de CúbaSpojené státy americké

OstatníAbsurdistánAtlantidaAustrálieÇek CumhuriyetiČudlíkistánGighaKrakoziaKrálovství kněze JanaSadistánSeychellyTokelauUsámova říšeZeleň

uncyclopedia
V jiných jazycích