FANDOM

Chacha

Malá Sigmund tančící cha-chu

VykricenyDum

Sigmundino přechodné bydliště - kolej

180px-13236g83rfrgdxb

Na taneční soutěži v Báden-Báden-Bádenu získala Sigi překvapivě 1. místo. Zděšení moderátorky večera - vyhlašující výsledek - bylo nelíčené.

Sigmund Freud byla známá tanečnice a společnice úspěšných, bohatých mužů. Narodila se 6. května 1856 ve vesnici Příbor(Freiberg) a proslavila se zejména na konci 19. století a počátku 20. století v Anglii. Původně se jmenovala Sieghail Fjord, ale když v Německu přišel Hitler k moci, přejmenovala se na Sigmunda Freuda.

Dětství Editovat

Sigmund se narodila středně chudému pastevci afrického původu, který v době, kdy u nás probíhalo národní obrození, velmi zbohatl na výrobě zázračného nápoje Bukake. Její matka prodávala na benzínové pumpě malé postavičky Chucka Norrise pro děti (měl otáčecí ruce, nohy a hlavu, mrkací oči a dokonce i mluvil!). Když se Sigmund narodila, spletli si ji doktoři s chlapcem. Až v pěti letech odhalil její pravé pohlaví Aštar Šeran, jenž často navštěvoval rodinu Fjordových. Odhalení bylo opravdu trapné - Aštar Šeran se již více u Fjordových neukázal. Celá situace se odehrála takto: Čajem přepitý Aštar Šeran chtěl se vymočit a tak odebral se ku latríně. Otevřivše dveře spatřil v sedě močící malou Sieghailu. Jako opařen dveře zavřel a celý vystrašen utekl z chalupy. Rodiče nevěřili svým vlastním očím a řečem Aštara Šerana. Skutečnost, že Sigmund je dívka se opravdu vyjasnila, když Siegmundě začala růst prsa.

Študia ve Štokholmu Editovat

Když Siegmundě narostla prsa, zjistila, že je již dospělou ženou, proto požádala své rodiče, aby ji přihlásili na školu tanečnictví ve Stockholmu. Rodiče souhlasili a jejich milovaná Siegmund nastoupila do vlaku a odjela do jejího vysněného města. Stockholm se jí velmi zalíbil, proto začala pilně studovat a věnovat se svému oboru. Když dostudovala, rozhodla se pro své budoucí zaměstnání - samozřejmě pro tanečnici.

Práce Editovat

Aby vydělala peníze zvolila místo teoretické dráhy v městských tanečních klubech, později hodinových hotelích stockholmské bordelmamá Slečna Olaf Uljäkö Berkanglisonové. Roku 1884 stále zastávala místo tanečnice a příštího roku se stala i zpěvačkou. Po návratu z ročního stipendijního pobytu v Paříži u učitele tance Jeana-Martina Chrachrota se vrátila v roce 1886 do Stockholmu, kde se oženila s Martem Beranysem a otevřela si soukromý noční klub, kde se zabývala tančením cha-chy a speciálního tance zvaného hysterie.

V roce 1900 se sešla s Friedrichou Nietzschovou, která jí natolik ovlivnila, že se Sigmund dala na nový taneční styl – o tyči.

ZajímavostiEditovat

  • Sigmund Freud byla přihlášena do televizní soutěže "Star Dance", kde měla tancovat s Vlastíkem Harapsem. Po nátlaku Jiřího Paroubka její účast nezávislý ředitel ČT Janeček Pacholíček zrušil.

Dílo Editovat

  • Já a moji rodiče
  • Já a moji sourozenci (V knize popisuje vztah k sourozencům. Ve skutečnosti byla jedináček!)
  • Já a moje babička
  • Já a tanec
  • Já a můj manžel
  • Já a moje děti
  • Já a můj život
  • Já a moje smrt

Díla o Sigmundě Editovat

Podívej se také na: Editovat