Silnice I

Z Necyklopedie

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Sinice.

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Silnice II.

„Vono to nejedé“

- Jožin
Ceska silnice

Frekventovaná silnice I. třídy v českém podání

Rovna silnice

Silničáři se vždy snaží, aby silnice byla co nejméně hrbatá... Toto je nezvratný důkaz toho, že se jim to daří.

Asfalterka

Asfaltérka v akci

Sovetska dalnice

Hlavní tah z Petrohradu do Moskvy

Silnice podvodna

Silnice podvodná

Silnice je obvykle asfaltové nebo dlážděné těleso většinou vedoucí odněkud někam. Na východ od Čech (včetně) navíc platí silniční paradox, že čím více je silnice frekventovaná, tím více se na ní nachází děr a uzavírek. Čeští, ale často i zahraniční silničáři, které můžeme vidět u rekonstruovaných silnic z dotací Evropské unie, jak se opírají o lopatu, čtou noviny nebo kouří své oblíbené cigarety a potěšeně sledují okolní řidiče, se často sází, který z nich svým nicneděláním okolojedoucí řidiče nasere nejvíc.

[editovat] Stavba silnice

Silnice se staví dvojím způsobem.

  • Všechna úrodná ornice se odveze na skládku. Pak se nasype štěrk a poté přijde vrstva voňavého asfaltu, který se uválcuje parním válcem.
  • Zničí se nová silnice postupným vytrháváním asfaltu. Bratři Stanko a Chatko Khamorové vykopou zbytek štěrku. Pak následuje to, co v první metodě.

Ať už se silnice staví prvním způsobem (nová silnice) nebo druhým (tzv. rekonstrukce), trvá to v českých podmínkách neuvěřitelně dlouho a stojí neuvěřitelný prachy. Ti, kteří stavbu silnic organizují z nejvyšších míst, musí projít Čunkovou univerzitou, kde je řádně poučí, aby nebrali příliš malé úplatky a neuzavírali smlouvy výhodné pro stát (na každé silnici přece musí být tunel, i kdyby vedla pouze po rovině).

[editovat] Nové silnice

Nové silnice se v Čechách vlastně moc nestaví, a pokud ano, tak vždycky tak, aby to bylo co nejméně finančně výhodné a silnice vedla pokud možno odnikud nikam. Raději se investuje do rekonstrukcí celkem zachovalých silnic, které stejně dopravní vytíženost nijak neřeší, pouze však dopravu po doby stavby zhorší.

[editovat] Externí odkazy

uncyclopedia