Simpsonovi

Z Necyklopedie

Simpsonovi.jpg

Pro zmatení diváka bylo přidáno velké množství postav

Simpsonovi jsou americký kreslený seriál z roku 1989 a konečná zbraň studené války, která srazila SSSR na kolena. Na obrazovkách se ovšem seriál objevil už o dva roky dříve v rámci testování, které, přestože seriál nebyl plně funkční a nedosahoval plné délky, naprosto zdecimovalo některé satelitní země SSSR, mezi nimi po kreslených seriálech lačnící Československo. Za seriálem stojí plukovník Matt Groening a divize propagandy amerického námočnictva.

Lt Smash.jpeg

Simpsonovi se nikdy netajili svým příklonem k U.S. Navy-na obrázku M. Groening a Liza

[editovat] Děj

Seriál nemá žádný děj. Celkově už bylo natočeno okolo 500 epizod a drtivou většinu z nich nespojuje žádná souvislá dějová linka. Výjimku tvoří velmi řídké dvojdíly. Přestože v seriálu chybí děj, vyskytují se pořád ty samé postavy. Seriál se zaměřuje především na jednu, konkrétní a dalo by se snad i říci, typicky vypadající Americkou rodinku, se třemi dětmi a dvěma auty, která si žije typický americký život až na to, že nejí ve FastFoodu ale většinou všechno jídlo obstará Marge, která je typickou ženou v domácnosti.

[editovat] Postavy

V seriálu nehrají žádní herci. Odborná veřejnost to připisuje skutečnosti, že se jedná o animovaný seriál, laici tomu, že jde o seriál kreslený. Aby ušetřili za herce, najalo námořnictvo kreslíře z rozvíjejících se asijských zemí (pravděpodobně levobočky zde kdysi umístěných námořníků), aby postavy nakreslili. Tím byla také dána žlutá barva kůže postav, kterou američané zapomněli dopředu upřesnit. Všechny postavy byly vymyšleny a vyprofilovány s cílem zlomit ducha nepřítele:

[editovat] Homer

Simpsons-Homer.jpeg

Homer

Hlavní postava seriálu, oblečená v barvách svobody (všechny se vyskytují na Vlajce). Homer má sférický tvar, zastává důležitou funkci v jaderné elektrárně a vůdce rodiny (alespoň na první pohled). Právě jeho neschopnost v jakékoli oblasti zlomila bojovného ducha sovětských mužiků, kterým ukázala, že jejich úhlavní nepřítel je jen banda tlustých alkoholiků.

[editovat] Marge

Simpsonovi-Marge.jpg

Marge

Marge tráví větčinu času v domáctnosti, kde pečuje o ostatní postavy. Zřídkakdy se stává hlavní hrdinkou některých epizod, nicméně je pro vývoj děje často klíčová, protože vyvažuje zmatené jednání jiných postav.

[editovat] Bart

Bart.png

Bart

Jako archetyp spratka vstoupil Bárt coby vzor do srdcí pubertální mládeže. Vít Bárta se po něm opičil. A trochu to přehnal...

[editovat] Líza

Liza+Maggie.jpg

Holky jdou nakupovat

Líza si pěstuje image malé roztomilé holčičky, ale opak je pravdou. Pracuje pro japonskou mafii a na Springfieldské škole prodává drogy, které nosí dovnitř v útrobách svého saxofonu.

Je taky neskutečná šprtka a proto se ve škole často stává terčem šikany a posměchu ostatních. není moc oblíbená a svým vzhledem spíše kluky odpuzuje než přitahuje. Taky nemá typicky vypadající vlasy, které by se k dívce hodily.

[editovat] Maggie

Maggie v seriálu vystupuje jako jakási Deus Ex Machina, nic nedělá, poslouchá, a když jde do tuhého, vyřeší situaci. Tím dokazuje neschopnost tvůrců napsat srozumitelný příběh.

[editovat] Dorothy

Tato postava byla z evropské verze vystřižena. Také je automaticky vystříhávána CIA z dovážených - legálně i nelegálně a stahovaných dílů seriálů.

[editovat] Quimby

Quimby by nebyla tak zajímavá postava, ale evidentně se podobá Jirkovi. To je jediný důvod, proč vůbec existuje.

[editovat] Zajímavosti

Vývoz seriálu do jiných států porušuje zákony zakazující transport zborojních technologií bez povolení, nikdo si na to ovšem nikdy nestěžoval.

Ts4333.jpg

Seriály:

Akta XDoktor HnůjDvě minuty nenávistiKriminálka Las VegasKrok za krokemLéčebna pro alergiky v růžové zahraděNemocnice na kraji městaPerníkový tátaSex na vesniciSimpsonoviŠmoulové (seriál)Mickeyho klubíkThe Walking DeadPat a MatVálka volůVčelka MájaZtraceniÚčetnické humoreskyŽenatý... pod pantoflem

Večerníčky:

Für Volk, Rasse und HönigMotýl Onanuel a maková panenka

Další důležité pořady:

Česko Slovensko nemá talentPošta pro tebeProstřevoTati, ožer měX-Traktor

uncyclopedia