FANDOM

Simpsonovi

Pro zmatení diváka bylo přidáno velké množství postav

Simpsonovi jsou americký kreslený seriál z roku 1989 a konečná zbraň studené války, která srazila SSSR na kolena. Na obrazovkách se ovšem seriál objevil už o dva roky dříve v rámci testování, které, přestože seriál nebyl plně funkční a nedosahoval plné délky, naprosto zdecimovalo některé satelitní země SSSR, mezi nimi po kreslených seriálech lačnící Československo. Za seriálem stojí plukovník Matt Groening a divize propagandy amerického námočnictva.

Lt Smash

Simpsonovi se nikdy netajili svým příklonem k U.S. Navy-na obrázku M. Groening a Liza

DějEditovat

Seriál nemá žádný děj. Celkově už bylo natočeno okolo 500 epizod a drtivou většinu z nich nespojuje žádná souvislá dějová linka. Výjimku tvoří velmi řídké dvojdíly. Přestože v seriálu chybí děj, vyskytují se pořád ty samé postavy. Seriál se zaměřuje především na jednu, konkrétní a dalo by se snad i říci, typicky vypadající Americkou rodinku, se třemi dětmi a dvěma auty, která si žije typický americký život až na to, že nejí ve FastFoodu ale většinou všechno jídlo obstará Marge, která je typickou ženou v domácnosti.

PostavyEditovat

V seriálu nehrají žádní herci. Odborná veřejnost to připisuje skutečnosti, že se jedná o animovaný seriál, laici tomu, že jde o seriál kreslený. Aby ušetřili za herce, najalo námořnictvo kreslíře z rozvíjejících se asijských zemí (pravděpodobně levobočky zde kdysi umístěných námořníků), aby postavy nakreslili. Tím byla také dána žlutá barva kůže postav, kterou američané zapomněli dopředu upřesnit. Všechny postavy byly vymyšleny a vyprofilovány s cílem zlomit ducha nepřítele:

HomerEditovat

Simpsons-Homer

Homer

Hlavní postava seriálu, oblečená v barvách svobody (všechny se vyskytují na Vlajce). Homer má sférický tvar, zastává důležitou funkci v jaderné elektrárně a vůdce rodiny (alespoň na první pohled). Právě jeho neschopnost v jakékoli oblasti zlomila bojovného ducha sovětských mužiků, kterým ukázala, že jejich úhlavní nepřítel je jen banda tlustých alkoholiků.

MargeEditovat

Simpsonovi-Marge

Marge

Marge tráví větčinu času v domáctnosti, kde pečuje o ostatní postavy. Zřídkakdy se stává hlavní hrdinkou některých epizod, nicméně je pro vývoj děje často klíčová, protože vyvažuje zmatené jednání jiných postav.

BartEditovat

Bart

Bart

Jako archetyp spratka vstoupil Bárt coby vzor do srdcí pubertální mládeže. Vít Bárta se po něm opičil. A trochu to přehnal...

LízaEditovat

Liza+Maggie

Holky jdou nakupovat

Líza si pěstuje image malé roztomilé holčičky, ale opak je pravdou. Pracuje pro japonskou mafii a na Springfieldské škole prodává drogy, které nosí dovnitř v útrobách svého saxofonu.

Je taky neskutečná šprtka a proto se ve škole často stává terčem šikany a posměchu ostatních. Není moc oblíbená a svým vzhledem spíše kluky odpuzuje než přitahuje. Taky nemá typicky vypadající vlasy, které by se k dívce hodily.

MaggieEditovat

Maggie v seriálu vystupuje jako jakási Deus Ex Machina, nic nedělá, poslouchá, a když jde do tuhého, vyřeší situaci. Tím dokazuje neschopnost tvůrců napsat srozumitelný příběh.

DorothyEditovat

Tato postava byla z evropské verze vystřižena. Také je automaticky vystříhávána CIA z dovážených - legálně i nelegálně a stahovaných dílů seriálů.

QuimbyEditovat

Quimby by nebyla tak zajímavá postava, ale evidentně se podobá Jirkovi. To je jediný důvod, proč vůbec existuje.

ZajímavostiEditovat

Vývoz seriálu do jiných států porušuje zákony zakazující transport zborojních technologií bez povolení, nikdo si na to ovšem nikdy nestěžoval.

Ts4333

Seriály:

30 případů Miloše ZemanaAkta XBatman: GothamDoktor HnůjDvě minuty nenávistiKriminálka Las VegasKrok za krokemLéčebna pro alergiky v růžové zahraděMickeyho klubíkNecyklopediansNemocnice na kraji městaPat a MatPerníkový tátaSamurai JackSex na vesnici • čurák SimpsonoviŠmoulovéThe Walking DeadTřicet případů Miloše ZemanaÚčetnické humoreskyVálka volůVčelka MájaZtraceniŽenatý... pod pantoflem

Večerníčky:

Für Volk, Rasse und HönigMotýl Onanuel a maková panenka

Reality show:

VykaleníBig BrothelProstřevo

Další důležité pořady:

Chcete být miliardářem?Česko Slovensko nemá talentPošta pro tebeTati, ožer mě