Skála

Z Necyklopedie

Skala-budapest.jpg

„Koncentrace moji zloby??? Ja prece nejsem rozlobenej - ja bych je akorat chtel videt vsechny viset a Cesko vybombardovano a srovnano se zemi a vyasfaltovano a nadelany lajny a bylo by z toho krasny parkoviste pro obchodni dum Skala v Budapesti. Zadna zloba ve mne neni.“

- Ross Hedvíček
Skála-obchodní dům.jpg

Fronta na banány před obchodním domem Skála

Skála je hypermarket v Budapešti na Hedvicsek utca. Ross Hedvíček se o něm ÚDAJNĚ vyslovil v tom smyslu, že by se Česko mělo vybombardovat a přebudovat na parkoviště tohoto hypermarketu. O pozadí tohoto plánu chybí informace, je však evidentní, že je propojen s upalováním na špičatých kůlech a s jistou nejmenovanou maringotkou.

Sortiment obchodu tvoří především uherský salám, paprika, instantní guláš a tokajské. Hypermarket má mnoho skalních příznivců; někteří z nich sem za nákupy jezdí i desítky kilometrů z jižního Slovenska.

[editovat] Skalka

Společnost Skála si otevřela také jednu menší pobočku v Praze, pojmenovanou logicky Skalka. Vedení firmy si dokonce prosadilo, aby byla v blízkosti obchodu postavena stejnojmenná stanice na trase A pražského metra. V současnosti je tento hypermarket provozován společností ČESCO.

[editovat] Film

O Skále byl natočen také akční film Skála (anglicky: The Rock), pojednávající o tom, jak se hypermarketu zmocnila skupina teroristů pod vedením vysloužilého generála Moravské osvobozenecké armády. Vyhrožují otrávením všech zásob uherského salámu, pokud nedostanou 100 milionů forintů. Dva stateční muži proto musí proniknout do útrob Skály a zabránit teroristům v provedení jejich plánu.

Hrají: János Konnöry, Miklós Kágy

[editovat] Podívejte se také na

Žena za pultem.gif edit Bird hand.png obchod - business - geschäft - commerce - abarrotería - affare - торговля Bird hand.png
Aktron TelekomAlčertBhuptgBillboardBojovníci od Al-LidluCall of KauflandCastrolCentrální šroubCikay ElektrospotřebičeČESCODebillaHorst FuchsCharitaIKEAInzerátKaufmumulandKobloLidem (obchod)ObchodOchrana osobních údajůPaládijumPodnikatelPojištěníProblientMakroprocesorMasokombinátNákupní vozíkNecyklokrámReklamaReklamy GoogleRobin OilSkálaSlevový kupónŠestsetšedesátšestkaUruguayský pytelVečerkaVietnamské bistroZájezdy last yearZbožíZákazník   
uncyclopedia