FANDOM

Skyrim je stát v zemi Tamriel. Hlavním obyvatelstvem jsou Nordi, což je vlastně jen krycí jméno pro nacionalistické Árijce, kteří sem utekli po konci Druhé světové hádky. Do nedávna jen Nordi chlastali medovinu (možné rodové spojení i s Moraváky) a rvali se s ostatními rasami a názorově jinými skupinami. Nicméně pak do Skyrimu dorazil bad guy Alduin a tak bojují sem tam i proti nějakému draku.

Dračí aféraEditovat

Před lety byli draci a jejich vůdce Alduin uctívání. To ale obyvatele zdejší oblasti přestalo bavit a všechny, až na dva, vybili. Po mnoha generacích se Alduin vrátil, aby se znovu dostal na vrchol potravního řetezce. Chce toho dostáhnout za pomocí Dovahzul neboli dračí hantýrky, která skrývá ohromnou sílu a slova jí vyslovená jsou dosti mocná. Nejznámější z těchto slov je sousloví FUS RO DAH, drtivá odhazující síla. Ve skutečnosti jde jen o špatně odposlechnuté HOS PO DA (zdroj) a na protivíka doléhá omračující a ničící odér alkoholového dechu draka či dovakína síla řevu se zvětšuje když dotyčný pije hodně alkoholu (viz níže).

Dračí šéfisEditovat

"Je tu ale šéfis, kterého se bojí - v jejich řeči Dovakín."

Dovahkiin, neboli Dračí šéfis, je týpek, který umí ovládat dračí hantýrku a s ní spojené síly. Nikdo neví, proč se drakům staví na odpor, když by mohl bojovat s němi, měl by všechno jednoduché a žil by si na vysoké noze. Místo toho si hraje na hrdinu a nechá sebou zametat jako s hadrem. Dovakín je vždycky jiný obyvatel Skyrimu. Často se vyskytuje jako Nord nebo Kočička, ale výjimkou nejsou ani Red Guardi nebo Špičouchové, vzdálení příbuzní Legolase. Vlastně to může být úplně kdokoliv, i 100 letej dědek .

ObyvateléEditovat

Rasy
Nordi - viz výše.
Red guard - agresivní arabové
Špičouchové - můžou být malí, tmaví a podlí nebo vysocí, světlí a podlí.
Ještěrky - slizcí, ale milí
Bretoni - normální lidi co rádi dělají čáry máry
Imepriálové - zastánci multikulti v rámci Tamriel
Kočišky - přerostlá koťata z Elsvéru
Orgové - velký zelený lidu ci si krásně čistí zuby, moderní studia dokázaly, že to sou vlastně odvětvý Špičouchů.

Pavucina

Tento článek je opuštěný.
Prosíme, oprašte ho a vytvořte na něj v ostatních článcích co nejvíce odkazů.
Nezapomeňte potom odstranit tuto šablonu.
Kdo to neudělá, tomu ruka upadne a internet spadne!